Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-02, 21:06
  #1633
Medlem
Hannah har lagt upp en video med bilder från 2022. Nog är det väl Peter som är med där?
Vet inte om det var klarlagt att det var han som var hennes dejt tidigare?
Citera
2023-01-03, 10:08
  #1634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleskuttarn
Hannah har lagt upp en video med bilder från 2022. Nog är det väl Peter som är med där?
Vet inte om det var klarlagt att det var han som var hennes dejt tidigare?


Det har väl varit känt sen deras uppmärksammade date i april förra året att de är ett par igen. Deras förhållande verkar dock vara på distans nu med tanke på alla hennes resor till Spanien.
Citera
2023-02-19, 15:23
  #1635
Medlem
kontextuells avatar
Enligt Maggans Instastory så uppvaktar Louie henne igen, dyker upp där hon är. Tydligen så har hon sovit själv på hotell i Barkarby i helgen som ett reklamsamarbete och då är han där utanför hotellet.
Hon är riktigt dum om hon tar tillbaka honom igen, det kommer bli samma sak igen. Känner igen killtypen, det är jakten han vill åt, sen så sviker han igen. Vissa kvinnor verkar gilla det där intensiva uppvaktandet, medans jag själv ser varningssignaler blinka.
Citera
2023-02-19, 17:35
  #1636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Enligt Maggans Instastory så uppvaktar Louie henne igen, dyker upp där hon är. Tydligen så har hon sovit själv på hotell i Barkarby i helgen som ett reklamsamarbete och då är han där utanför hotellet.
Hon är riktigt dum om hon tar tillbaka honom igen, det kommer bli samma sak igen. Känner igen killtypen, det är jakten han vill åt, sen så sviker han igen. Vissa kvinnor verkar gilla det där intensiva uppvaktandet, medans jag själv ser varningssignaler blinka.
Jag tror Louie var med på spat hela tiden. Blir så trött på't. Han är en typisk kärleksbombare. Hoppas innerligt att det bara är PR inför deras tv-program. Hon kan väl inte vara så dum att hon tar tillbaka honom?
Citera
2023-02-19, 19:37
  #1637
Medlem
Han har lagt ut en bild på story att en av de tre kvinnor i bild var hans dejt
Citera
2023-02-19, 20:58
  #1638
Medlem
kontextuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Jag tror Louie var med på spat hela tiden. Blir så trött på't. Han är en typisk kärleksbombare. Hoppas innerligt att det bara är PR inför deras tv-program. Hon kan väl inte vara så dum att hon tar tillbaka honom?
Hon måste ju se igenom honom vid det här laget väl, men han verkar så intensiv och på att hon knappt hinner tänka, så vips så har han nästlat sig tillbaka igen. Inte fan är han kär i henne iaf, för är man kär så vänstrar man inte och absolut inte så tidigt in i ett förhållande som han gjorde.
Nä han vill bara ha jakten och uppmärksamheten, sen när han fått det så är det hej då igen.
Jag hoppas det bara är PR och att han är ett avslutat kapitel. Trodde förresten det där programmet redan visats, var ju en evighet sen jag hörde talas om det.
Citera
2023-02-19, 22:01
  #1639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Jag tror Louie var med på spat hela tiden. Blir så trött på't. Han är en typisk kärleksbombare. Hoppas innerligt att det bara är PR inför deras tv-program. Hon kan väl inte vara så dum att hon tar tillbaka honom?

Han var inte med på hotellet. Det var kalas på herrgården igår. Tar hon tillbaka honom borde hon spärras in. Lite lustigt att hon kallar tv programmet för en realityserie när det är nåt skräp som UR gjort om romer.
Citera
2023-02-19, 23:02
  #1640
Medlem
kontextuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Lite lustigt att hon kallar tv programmet för en realityserie när det är nåt skräp som UR gjort om romer.
Haha what, på riktigt? Inte undra på att jag inte hört nåt mera om programmet, lät rätt ointressant.
Citera
2023-02-20, 05:50
  #1641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Haha what, på riktigt? Inte undra på att jag inte hört nåt mera om programmet, lät rätt ointressant.

Japp kanske handlar om hennes samiska ursprung också. Dom var ju uppe i Jukkasjärvi när det begav sig.
Citera
2023-02-21, 16:01
  #1642
Medlem
Har dessa systrar haft trekant med andra män?
Citera
2023-02-21, 16:50
  #1643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Han var inte med på hotellet. Det var kalas på herrgården igår. Tar hon tillbaka honom borde hon spärras in. Lite lustigt att hon kallar tv programmet för en realityserie när det är nåt skräp som UR gjort om romer.
Men du ser ju Louies tatuerade hand på bilden på insta … 😅🤣 middagen på spar med soppa.
Citera
2023-02-21, 18:46
  #1644
Medlem
Maggan har tagit tillbaka den sjuke store romern…
Allt är glömt
Hon har för dålig självkänsla för att stå emot hans smicker och tjänster

Glöm inte vad jag sa

Hon kan nu inte komma en gång till och köra med tycka synd om mig när Romern slickar annan fitta I G E N 🤭
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback