2022-12-31, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Men alltså hur ser han ut i dom där ögonbrynen???? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ser inte klokt ut...flinade också på.mig och trodde det var ett jäkla skämt alt. filter
Citera
2022-12-31, 18:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Men alltså hur ser han ut i dom där ögonbrynen???? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Det har målats något så inåt helvete 😂 antingen är det ut kladdat smink eller så har dom slint till rejält med brynfärgen
Citera
2022-12-31, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Det har målats något så inåt helvete 😂 antingen är det ut kladdat smink eller så har dom slint till rejält med brynfärgen

😯🤦🏻‍♀️
Citera
2023-01-01, 00:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Oj vilket patetiskt försök till att försöka va "skojfrisk" hon (fast det är från Simons konto) önskar gott nytt år till alla vänner och ovänner. Gissar att ovännerna är vi och sen slutar och börjar året med hennes älskling... Ja jo Linn vi vet att det börjar knaka nu och att det inte är långt kvar tills det tar slut, du följer mönstret ditt
Senast redigerad av cosmic_dancer 2023-01-01 kl. 00:15.
Citera
2023-01-01, 00:15
Medlem
Hahahaha vilka jävla ögonbryn på Simme pojken 😂😂
Citera
2023-01-01, 00:29
Avslutad
Varför fick bara två av barnen matcha varandra i klädsel?
Citera
2023-01-01, 00:47
Medlem
Citat:
Varför fick bara två av barnen matcha varandra i klädsel?

För att den coolaste ungen har egen vilja! 🙃 Juve är den bästa i familjen fluffmoln.
Citera
2023-01-01, 00:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
För att den coolaste ungen har egen vilja! 🙃 Juve är den bästa i familjen fluffmoln.

Sannerligen! Och det tycker inte linnsan om. Grov favorisering 😖
Citera
2023-01-01, 07:29
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Jag ställde bara två frågor tillbaka 😅 träffade illa märker jag.

Äsch jag vet inte vad du går igenom som gör att du mår bra av att vara respektlös men det är ditt problem. 😘😘😘
Citera
2023-01-01, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Äsch jag vet inte vad du går igenom som gör att du mår bra av att vara respektlös men det är ditt problem. 😘😘😘

Vilka fb-trådar brukar du hänga i där det är acceptabelt att dyka in efter tusentals inlägg och be om en liten recaps?

Möjligen var min kommentar dryg, men den som var respektlös var du.

Ställ konkreta frågor så kommer du få svar, och om tingelinnsan intresserar dig - välkommen.
Tror de flesta här inne följer henne för att det är så ofantligt humoristiskt att hon aldrig lär sig och aldrig växer upp.
Och om hennes Instagram var transparent så skulle denna tråd icke finnas.

Gott nytt snällt 2023
Citera
2023-01-01, 10:58
Avslutad
Fräscht att dricka bubbel direkt på morronen med ett glas som har etiketten kvar. Blev ingen alkohol fri nyår framför barnen, klart Simme skulle ha skumpa och sedan sluka ett glas på morronen även så.
Citera
2023-01-01, 11:03
Medlem
Citat:
Fräscht att dricka bubbel direkt på morronen med ett glas som har etiketten kvar. Blev ingen alkohol fri nyår framför barnen, klart Simme skulle ha skumpa och sedan sluka ett glas på morronen även så.

Hoppas innerligt att det är alkoholfritt för barnens skull, annars måste han ju ha något alkoholproblem. Är väl knappast ”normalt” att dricka till frukost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in