Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-31, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Här ser man hur media styr.

Tate är alltså en frispråkig gosse som tjänar pengar.

Det hatar media..

Så nu hittar dom på allt möjligt.
Han är peddo, han är våldtäktsman, han är kriminell, han är hemsk etc .

Dom matar ut nyheter tills han är bakom lås och bom

Ja eller så är han våldtäktsman och kriminell. Inte helt omöjligt.
Citera
2022-12-31, 00:48
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G2GO
Så kvinnorna själva är inte slynor alls menar du? Som vanligt är det mannens fel. De flesta prostituerade i Sverige tex gör det självmant för pengarna. Det är inte som på film att de blir tvingade till det lol
Okej. Vissa ser upp till halickar. Jag är inte som du. Ni sitter han inlåst i ett rumänskt fängelse, anklagad för att kidnappa flickor och sälja dem på nätet. Verkar också som om våldtäkt kommer bli en del av åtalet. Är det verkligen någon att se upp till? I så fall - varför?
Citera
2022-12-31, 00:53
Citat:
Ursprungligen postat av Zera80
Ja eller så är han våldtäktsman och kriminell. Inte helt omöjligt.

Genom historien så har folk med annorlunda åsikter tystats ner.
Mördats, hotats etc.

Folk är naiva. några är gay
Citera
2022-12-31, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Workman
Vad fan snackar du om? Vilken regering eller "elit" är så starka så att de kan orkestrera en konspiration av den storlek som krävs för att fängsla oskyldiga människor, men samtidigt så svag så att de känner sig hotade av en clown som lurat ett gäng trasiga dna-stegar till att känna småpengar på Amazon?

Har du någonsin undrat var listan på epsteins kunder tagit vägen? Hans medbrottsling sitter i fängelset, epstein *tog livet av sig * och listen ned bla vill gates och vill clinto är borta, dvs det viktigaste i hela röttegången. Så ja en elit finns det uppenbarligen
Citera
2022-12-31, 00:59
Bannlyst
Undrar vilket häkte han sitter i, misstänker Bucharest Men hade varit intressant att se under vilka förhållanden han sitter.
Citera
2022-12-31, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JensPulver123
https://www.youtube.com/watch?v=2Pk5llqratI
Kan du ge en liten sammanfattning för oss som inte gillar youtube?
Citera
2022-12-31, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Okej. Vissa ser upp till halickar. Jag är inte som du. Ni sitter han inlåst i ett rumänskt fängelse, anklagad för att kidnappa flickor och sälja dem på nätet. Verkar också som om våldtäkt kommer bli en del av åtalet. Är det verkligen någon att se upp till? I så fall - varför?

När skrev jag att jag ser upp till honom?

Det jag ville säga var att jag är trött på att tjejer som säljer sig för pengar alltid ses som offer. Visst finns det hallickar, men de förser tjejer som vill sälja sig själva en möjlighet att göra det. Men det vrids alltid till att de blir tvingade till det och är offer i sk trafficking.

Jag själv har knullat en del horor, och jag brukar alltid fråga dom varför de väljer att göra detta. De svar jag får är oftast ”good money”. De kan tjäna flera hundra tusen i månaden. Klart som fan att de inte ställer sig i kassan på Ica en hel dag för att tjäna något de får in på enbart en avsugning.
Citera
2022-12-31, 01:03
Medlem
Han lyckades iallafall med att väcka uppmärksamhet... åt Greta och göra henne till en större snackis än honom själv liksom ge henne riktigt fin publicitet på bara ett par timmar.

Han var bättre än vilken reklambyrå som helst.
Citera
2022-12-31, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheekytita
Kan du ge en liten sammanfattning för oss som inte gillar youtube?

Han festar med flertal tjejer efter han släppts
Citera
2022-12-31, 01:08
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G2GO
När skrev jag att jag ser upp till honom?

Det jag ville säga var att jag är trött på att tjejer som säljer sig för pengar alltid ses som offer. Visst finns det hallickar, men de förser tjejer som vill sälja sig själva en möjlighet att göra det. Men det vrids alltid till att de blir tvingade till det och är offer i sk trafficking.

Jag själv har knullat en del horor, och jag brukar alltid fråga dom varför de väljer att göra detta. De svar jag får är oftast ”good money”. De kan tjäna flera hundra tusen i månaden. Klart som fan att de inte ställer sig i kassan på Ica en hel dag för att tjäna något de får in på enbart en avsugning.
tOkej. På min lokala ica jobbar många tjejer. En del är snygga. Men jag förstår vad du säger. Det finns såklart även fattiga rumänskor som blir utnyttjade av Tate, men det är egentligen inte viktigt. Han har gått all in på att sälja kvinnokroppar. på nätet Jag finner det motbjudande av mängder av skäl.Det är ibnte någon att se upp till. Det är en person som hör hemma i fattigdom och misär., enligt min mening. Nu får han utstå det under 30 dagar. Sen får vi se vad som händer. Ska jag vara ärlig har jag inga egentliga känslor i detta, utan ser det mest som en tråkig del av vår nutid att så många unga killar ser upp till denne person.
Citera
2022-12-31, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
George Soros, sprut-Gates, Schwab, Greta, Epstein, hela Hollywood och Tate hör alla till "eliten" blodsugare och hallickar.

Leker du dum eller är du dum?
Han blev bannad av eliten och man stäng ner hans konton och nu är hans anhållen.. när blev Soros anhållen? eller bannad någonstans? Tydligen är dem ute efter honom.

Han går emot allt dem står på, sluta vara en NPC.
Citera
2022-12-31, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Du vet ju inte vad du svarar på med dit ?. Du är en av de mest dummaste idioter jag läst här på FB sedan jag blev medlem.

Är du autist eller?
Du frågade hur polisen visste att han var i Rumänien och jag sa ju att han bor där.

Han är folkbokförd där, det är inte direkt många i Rumänien som kör runt med Bugatti och har 30 sportbilar i garagen.

Eller menar du att polisen inte vet var befolkningen bor? Hur hjärndöd är du egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in