Citat:
Ursprungligen postat av
ImTheMan
Så märkligt med incels , de dyrkar desperat vem som helst som låtsas vara på deras sida, och när slöddret nu grips så uppfinner man långsökta konspirationsteorier som bortförklaringar till hans vidriga brott. Hoppas Rumänien utdelar hyfsade straff för sånt här, tveksamt med tanke på hur stora de är på trafficking.
Det hela bottnar nog bara i att du saknar någon vidare erfarenhet av större uppvaktning av kvinnor, så du har en blåögd syn och kan väldigt lite om många kvinnors sanna natur. Sist dessa bröder blev beskyllda för liknande, så visade det sig att en kvinna som var i ett förhållande med en man hade ljugit för hennes pojkvän att hon gått till en fest i deras hus. När pojkvännen listade ut att hon var där, så hävdade hon att hon hölls fångatagen där och denna blåögda cuck till pojvkän ringer polisen. Polisen anländer, beslagtar datorer. Man konstaterar snabbt därefter att inget brott har begåtts och att hon var där frivilligt. Allt utom den sista meningen här glömmer sedan mainstream-medier att tala om för normie-svensson som fortsätter gå med tron att dessa herrar kidnappar och våldtar kvinnor på löpande band utan att bli ställda inför lagen. Och föga förvånande, går man in och tittar på artiklar på Expressen eller Aftonbladet nu så ser man en bild på en androgyn man alternativt en bild på en kvinnos faller under stereotypen av en feminist.
Och medan killar som du tänker något i stil
"Mee.. men min lilla Jenny skulle aldrig gå till någon rik multimiljonärs hus, festa med badboys som är kändisar, som har en fin villa, jacuzzi och sådana där jätteytliga sportbilar och är macho - hon gillar att sitta hemma med mig och prata känslor medan jag beställer blombud och choklad. Hon tycker det är jättesexigt eftersom jag är en riktig man som vågar gråta och låter henne bestämma i sängen eftersom jag är påläst om jämställdhet!", så kan andra män - som till skillnad från dig har betydligt större erfarenhet av kvinnor - lista ut vad det hela handlat om.
Men visst, en känd och rik man som åker privatjet, lyxyacht, besitter maskulint utseende och utstrålning behöver säkert kidnappa och våldta kvinnor för att få någonting, de är ju sådana där jätteincels. Det medan riktiga män™ som
ImTheMan har en feminin framtoning, är en som kan prata känslor och som har alla underbara mainstream- och PK-åsikter om jämställdhet och sådana fullkomligen badar i kvinnor till skillnad från incels.