2022-12-29, 12:23
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
Varför har hon en besatthet att filma sig själv när hon är på gymmet och är svettig som en gris, gäspar in i kameran och ler sedan fånigt samt äta som en hamster? Mycket besynnerligt beteende. Vad livnär hon sig på? Har hon en anställning någonstans eller vill hon bara clowna sig?
Hon vill sälja en ”var dig själv”-grej. Hennes feminism och aktivism är en affärsidé.
Citera
2023-03-27, 14:19
Medlem
fredricomartins avatar
Vi är många nationella som är mycket arga på Linnéa, själv tänker jag nästan varje dag på hur arg jag är på Linnéa
Citera
2023-03-27, 14:24
Medlem
Det är trivsamt att tänka på Linnéa Claeson. Hon är så glad och sig själv hela tiden, aldrig elak mot någon. Jag önskar att det skulle finnas många fler som Linnéa i vår värld — det hade gjort den mycket bättre och varmare.

Hon gör mycket för andra, ställer upp som en god vän och är omtänksam.
Citera
2023-03-27, 15:51
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin
Vi är många nationella som är mycket arga på Linnéa, själv tänker jag nästan varje dag på hur arg jag är på Linnéa

Tycker det är lite märkligt, hon tuggar väl mest tuggummi och gör lite meningslösa godhetsstatements?
Citera
2023-03-27, 16:19
Medlem
Xons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kul.i.Knutsbo
Tycker det är lite märkligt, hon tuggar väl mest tuggummi och gör lite meningslösa godhetsstatements?

Man ska inte underskatta hur provocerade en del blir av tuggummi-tuggande och godhetssignalering. Många anser att Linnéa är världens sämsta människa på planeten pga. den lilla detaljen att hennes inlägg på Insta ibland innehåller samma ord som hennes tidigare inlägg på Insta. Jag själv blir inte provocerad av såna detaljer, eftersom jag inte lider av hjärnproblem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback