Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Zelenskyj är enbart hyllad för att han gör jobbet åt väst, krigar mot Ryssland och försöker försvaga eller förstöra landet. Ser du någonsin Zelenskyj vara en äkta statsman som åker runt i världen och försöker utveckla sitt land med handelsavtal och liknade? Ser du honom prata om framtiden för Ukraina? Han skiter fullständigt i Ukraina precis som USA gör utan landet är enbart ett offer och verktyg för ondskefulla ledare i väst. Allt Zelenskyj pratar om är att ta tillbaka förlorade områden och Krim men han hoppar över vad som ska hända sedan, ett Ukraina som i så fall plundras av väst för någon ska ju betala tillbaka "hjälpen".
Gangsterledarna finns i Washington. Det är ju naturligtvis inte senile Biden utan sociopaterna i bakgrunden. Utanför väst tas Putin emot som en riktig statsman med något att säga och erbjuda och du kan gärna jämföra med väst ledare som i år åkt omkring för att försöka påverka men inte fått något.
Zelenskyj, "man of the year", Obama fick Nobels fredspris och sen bombade han skiten ur Libyen, dödade bin Laden under direktsändning och gav order om en historiskt stor drönarmördarkampanj för att inte tala om Syrien. Är inte västs "värdegrund" helt uppenbar?
Det stämmer. Och det är fakta att Putin & Lavrov är respekterade och väl emottagna i länder som inte tillhör USAs allierade (de här som brukar sprida desinformation om RU).
Jag skulle tro att clownen tillika mytomanen Zelensky kommer att fly landet när kriget är över och njuta av sina miljoner i någon lyxvilla. Hörde att hans familj redan bor utomlands. Så är det alltid med korrupta ledare, de får bättre än de förtjänar. Charaderna i US kongressen och titeln Man of the year är det många som skrattar åt. Men galenskaperna i väst har blivit standard nu.
Hade man haft möjlighet hade man flytt från det här pisslandet, är trött på deras Rysslands-Kina-Iran hat och propaganda. Media i USA hade även kallat Zelenskys senaste tal i kongressen för en historisk händelse, där man kommer att minnas var man befann sig när han höll det talet.

Ungefär som 9/11. Ja, herrejävlar, de gör allt för att försöka få folk att tycka att han är någon slags hjälte. Jag ramlade nästan ur soffan när jag såg charaden. Men det finns även flera kritiska röster som inte är galna som resten, Tucker Carlson tex och dem han intervjuar.
https://www.youtube.com/watch?v=b9BRf4YA4vE