Herregud vad fort det gått för Rickard Olsson att tappa precis all hårfärg och bli helt vithårig. Inte många år sen han var på tv. Vad gör de med honom på radiokanalen? Får han slita hund?
Gisele kan göra det med en människa. Hemsk person. Men Rickard får skylla sig själv. Vad trodde han egentligen?
Ja nu kan det vara värt att ring om man får bingo.
Men det är ju så in i norden svårt att komma fram.....
Det var inte det jag menade. Den senaste spelaren på Färgfemman råkade välja den lucka som innehåller miljonen, men Lotta vände tillbaka den luckan eftersom hon redan hade öppnat en röd lucka.
Det var inte det jag menade. Den senaste spelaren på Färgfemman råkade välja den lucka som innehåller miljonen, men Lotta vände tillbaka den luckan eftersom hon redan hade öppnat en röd lucka.
Nu börjar kidsen bli trötta och jag sitter salongsberusad i soffan med fötterna på fotpallen. Fan vad jag älskar denna traditionen med tråkiga bingolotto på uppesittarkvällen.
Nu börjar kidsen bli trötta och jag sitter salongsberusad i soffan med fötterna på fotpallen. Fan vad jag älskar denna traditionen med tråkiga bingolotto på uppesittarkvällen.
Livet på en pinne.
Enda gången på året som jag lyckas få med mina stora barn en hel kväll.
Fantastiskt!