Citat:
Ursprungligen postat av
Magnolia23
Om vi ska hålla ihop tråden lite...Finns det inte nån som kan bidra med ren fakta? Eller berätta lite om de inblandade personerna..Vad gjorde de innan, jobbat med tex och när o varför började det gå fel...om det nu har gjort det..
Känner inte till Sundsvall nämnvärt och det är så många orter' det skrivs om , får svårt att hålla ihop det när det ändå är mil emellan och landsbygd.
När ni skriver känns det ändå mindre..ni vet precis vad som menas med spåret, känner igen folk osv...är det så att man känner folk över många småorter? Var är själva navet? Vart ses ni liksom eller känner ni igen alla namn sen förr?
Enda jag kan säga om J, förutom swinger videos och allmänt WT är:
DOM T2693-21, DOM FT604-21, DOM FT294-21, DOM T2065-20,DOM FT1536-20, DOM T1227-20, DOM FT1226-20, DOM T2245-19, DOM T1500-20 alla uteslutande handlar om skulder till diverse långivare plus en vräkning.
Första domen föll sommaren 2020.. vräkning.
Innan dess vet jag inte vad som hänt. En del domar försvinner ju efter 5år?
Är oklart vem den yngre mannen år som suttit anhållen. Två namn figurerar. Eftersom ingen av dem begärdes häktade tror jag inte det går att få ut namn i detta läget?
Själv inte bosatt men har anknytning dit.
Det finns några områden runt Kvissleby/Njurunda/Essvik/Nolby som det bor individer som drar ner allt i skiten. 99% är arbetande eller pensionärer. Iaf det intryck man får. Områdena har växt i populäritet sedan E4an byggdes om (lättare att ta sig dit) och bostadspriserna har ökat kraftigt.
Men Ica Kvantum, eller utanför, verkar vara nav för mycket skit. På kvällarna rör sig mycket ungdomar i området kring Kvissleby/Njurunda då det finns gott om ställen att leva rövare på med a-traktorerna
Skulle gärna höra vad som hänt J innan 2020.. det verkar vara upploppet till allt.