Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-21, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur många gånger var Robban med? 6?

4 ggr "bara"

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert...%A5padeltagare)
2022-12-21, 20:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hej pZ, jag följde inte denna R förutom söndagens final. Tyckte den såg en aning rumphuggen ut och så såg jag på min tfn något om att det skett någon sorts bluff där som TV-tittarna aldrig fick se. Jag förmådde mig aldrig få fram hela texten då jag inte adblockat min lur men du som verkligen har pejling på R-såpan vad var det som hände men ändå inte.....?

De tog pauser flera gånger under finalen, för att de hade för få kameror. Under pauserna flyttade kameramännen sig till nya positioner. Därför man kunde se att det ibland spöregnade, ibland duggade och ibland var solsken.

Skulle gissa att det sker under andra tävlingar också, där stora ytor måste täckas.
2022-12-21, 20:40
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hej pZ, jag följde inte denna R förutom söndagens final. Tyckte den såg en aning rumphuggen ut och så såg jag på min tfn något om att det skett någon sorts bluff där som TV-tittarna aldrig fick se. Jag förmådde mig aldrig få fram hela texten då jag inte adblockat min lur men du som verkligen har pejling på R-såpan vad var det som hände men ändå inte.....?
Hittade texten nu med hjälp av min stationära PC https://www.hant.se/noje/bluffen-i-r...sserna/8955223

Inte undra på att jag tyckte finalen såg underlig ut. Undrar hur länge de egentligen stod där och kastade de brinnande bollarna? Svagt agerat av finalisterna. Tror inte jag hade behövt sprätta iväg så många bollar innan jag hade fått eld på fatet. Undrar vidare över hur stort försprång han som kom sist egentligen hade vid eldkloten? Fan vad besviken han måste ha känt sig som ledde med så mycket....väl?

Pusslet som skulle lösas tyckte jag såg identiskt ut för alla tre tävlande. Lite märkligt tycker jag att de ska kunna stå och se varandras lösningar men TV4 vill väl ha jämn tävling så det är väl avsiktligt så.

Bra att jag hoppade denna Robinson ty jag hade blivit ordentligt besviken på denna usla final. Finalbanan då kocken från Åland vann var ju mångfalt bättre.

EDIT: Oj ser att du nu svarat mig tack i efterhand liksom då
2022-12-21, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av J.u.g.g.e
4 ggr "bara"

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert...%A5padeltagare)
Ska han vara med nästa? Alltid varit en favorit, men lär inte vara lika bra nu, har ju skadat benet
2022-12-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Ska han vara med nästa? Alltid varit en favorit, men lär inte vara lika bra nu, har ju skadat benet

Det tror jag inte, eller har du läst annat?
Benet skadade han ju i casting videon 1998 när han skulle göra en bakåtvolt på en studsmatta.
Ryggen har väl alltid varit mer eller mindre paj på han.

Men om han kommer tillbaka är det nog endast som någon kändis-visit och inget deltagande.. men det tror jag inte heller.
2022-12-21, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av J.u.g.g.e
Det tror jag inte, eller har du läst annat?
Benet skadade han ju i casting videon 1998 när han skulle göra en bakåtvolt på en studsmatta.
Ryggen har väl alltid varit mer eller mindre paj på han.

Men om han kommer tillbaka är det nog endast som någon kändis-visit och inget deltagande.. men det tror jag inte heller.
Såg bara att nån i tråden nämnde Robban, han har ju varit med i lite trams program nyligen , hide n seek och herren på täppan
2022-12-22, 02:01
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Avundsjuk på vad?
På att det finns människor som inte lever ett så pass grått, meningslöst och patetiskt liv som du gör? Exakt vad är det som gör att du dag in och dag ut känner dig tvungen att sitta och spy hat över helt vanliga människor, på ett anonymt internetforum dessutom? Kan man ens sjunka lägre? Det skulle väl vara pedofiler i sådana fall.

Du måste lida något oerhört djupt inombords. Hade kanske tyckt synd om dig om du inte var så gränslöst elak. Patetiskt är en grav underdrift som beskrivning av ditt bisarra, fega och ofattbart sjuka beteende. Skaffa ett liv, för helvete.
2022-12-22, 02:25
Medlem
Synd att man inte fick se lite nakna efterspel som i förra robinsson då man såg brösten på en del.
Hade gärna velat se Sandras bröst då hon ofta solade toppless har man hört.
2022-12-22, 04:36
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Synd att man inte fick se lite nakna efterspel som i förra robinsson då man såg brösten på en del.
Hade gärna velat se Sandras bröst då hon ofta solade toppless har man hört.
Missade du pundarens klyfta då? Hans bomber gick inte av för hackor.
2022-12-22, 04:45
Medlem
Undrar hur glad Britten blev när LO vann? Hon framstod som lika osympatisk som bladingen som ledde en pakt och som åkte ut och vägrade gränslandet.
2022-12-22, 07:52
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Undrar hur glad Britten blev när LO vann? Hon framstod som lika osympatisk som bladingen som ledde en pakt och som åkte ut och vägrade gränslandet.

Tror britten vart missförstådd.
Tyckte hon var rätt skön
2022-12-22, 08:49
Medlem
Buttson69s avatar
För Brittisch smakar nog vinsten för LO som att släppa en flatbottens cheese luktar.

Att släppa en flatbottens cheese betyder att man släpper en sur blötfis så att kallingarna blir blöta.
Och flatbottens cheese betyder västerbottens ost.Flatbottning betyder västerbottning bland oss öfriga föröfrigt. Vad cheese betyder vet jag inte, men det låter utländskt.

Men Britt som är språkbegåvad kan säkert översätta ordet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in