Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Hej pZ, jag följde inte denna R förutom söndagens final. Tyckte den såg en aning rumphuggen ut och så såg jag på min tfn något om att det skett någon sorts bluff där som TV-tittarna aldrig fick se. Jag förmådde mig aldrig få fram hela texten då jag inte adblockat min lur men du som verkligen har pejling på R-såpan vad var det som hände men ändå inte.....?
Hittade texten nu med hjälp av min stationära PC
https://www.hant.se/noje/bluffen-i-r...sserna/8955223
Inte undra på att jag tyckte finalen såg underlig ut. Undrar hur länge de egentligen stod där och kastade de brinnande bollarna? Svagt agerat av finalisterna. Tror inte jag hade behövt sprätta iväg så många bollar innan jag hade fått eld på fatet. Undrar vidare över hur stort försprång han som kom sist egentligen hade vid eldkloten? Fan vad besviken han måste ha känt sig som ledde med så mycket....väl?
Pusslet som skulle lösas tyckte jag såg identiskt ut för alla tre tävlande. Lite märkligt tycker jag att de ska kunna stå och se varandras lösningar men TV4 vill väl ha jämn tävling så det är väl avsiktligt så.
Bra att jag hoppade denna Robinson ty jag hade blivit ordentligt besviken på denna usla final. Finalbanan då kocken från Åland vann var ju mångfalt bättre.
EDIT: Oj ser att du nu svarat mig

tack i efterhand liksom då