Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-21, 17:22
Medlem
Buttson69s avatar
Alltså.

Jag konstaterar fakta!

Helen denna ljuva Helen tala om att denna fagra rara tjej ger mig vinkel på härligheten.
Petra utrustad med oxblodsröda skinnbyxor,puch up bh och kort svart piska och håret uppsatt i en fläta.
Greta bilderna som hon lagt upp i Aftonbladet väcker liv i vad fan som helst.
Christina i högklackat wow.

Satan i gatan säger jag bara.
2022-12-21, 17:26
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Gjorde en avancerad sökning, hittade inga koordinater... kan du numrera inlägget?
Kanske här!
(FB) Robinson 2022 Höst (Malaysia)
2022-12-21, 17:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Gjorde en avancerad sökning, hittade inga koordinater... kan du numrera inlägget?
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Pulau Dayang Bunting

99% säker på att det är denna strand, norra Malaysia:
https://i.imgur.com/I8lujMv.jpg

- Liknande höjdskillnad av berget bakom stranden (blå-markerade)
- Liknande klippor vid vattnet (lila-markerade)
- Liknande landmassa i bakgrunden (gul-markerade)

Google Maps-länk
Koordinater: 6.173280, 99.805991

Och #109 som Dr.Kati har länkat till.

Sammanslagnings-stranden har jag inte lyckats hitta. Men den borde såklart vara någonstans i närheten. Den har ett gäng karaktäristiska klippor, så borde egentligen inte vara allt för svårt att hitta. Om någon vill ge det ett försök i Google Maps så är det varmt välkommet. Alltid kul att hitta alla stränder.
Senast redigerad av peterZiipen 2022-12-21 kl. 17:35.
2022-12-21, 17:35
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Czaren
Fattar inte hur folk här på Flashback kan bli så jävla butthurt över att Alex spelade på sina styrkor, dvs den sociala biten och dessutom ägde upp till sitt beteende som en riktig jävla man under sista örådet.
Han fattade ju med en gång att det fanns två spel i Robinson, dels de fysiska tävlingarna men även det socialaspelet på stranden.

Han tog ju dessutom förlusten med värdighet och hade bara fina grejer att säga om alla som varit.
Sen hade jag behandlat Helene & Homayon exakt likadant om jag var där, kalrt som fan man vill slå ut de starkaste på tävling för att öka sina egna chanser.
"Som en riktig jävla man"!?
En riktig jävla man är en man som inte gömmer sej bakom fasader. En riktig jävla man tar inte droger. En riktig jävla man manipulerar inte sina medmänniskor.
Frågor på det?
2022-12-21, 17:39
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben1969
Det är avundsjuka, för att de som spyr galla över andra är själva så misslyckade, men så är det, bättre att klaga på andra än att se sina egna brister.
Avundsjuk på vad?
2022-12-21, 17:47
Medlem
Buttson69s avatar
Gayonito.

Ok att du bejakar ”sånna” som homojon, Alex, Andy, tattarLarsson, fläskansiktet, pungsugar Valle och den svettiga feta fuskarfinnen det får stå för dig.

Men vi normala vi har överseende och accepterar att det skall finnas plats i vår herres hage för ”sånna” som dig.

Men du måste bara ha ett sjuhelvetes potent stånd som får resning av dylikt..

Vojne,,vojne,,hooja…
2022-12-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Kanske här!
Vettefan varför jag bara får upp ett inlägg när jag söker efter hans användarnamn och detta trådnamn.
2022-12-21, 18:00
Medlem
hazard simpsons avatar
Hoppas castingen blir bättre nästa gång. Sen hoppas jag att gränslandet kan försvinna. Mera tvister så pakter går åt helvete. Hårdare tävlingar. Men bättre belöningar.
2022-12-21, 18:19
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Vettefan varför jag bara får upp ett inlägg när jag söker efter hans användarnamn och detta trådnamn.
Klicka på användarens namn och därefter alla inlägg i detta ämne.
2022-12-21, 18:21
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Gå tillbaka till början av min trådhistorik så finner du koordinater och karta över både stranden för Gränslandet och stranden där de gick i land. Annars kan du googla Langkawi så får du upp öarna.
Hej pZ, jag följde inte denna R förutom söndagens final. Tyckte den såg en aning rumphuggen ut och så såg jag på min tfn något om att det skett någon sorts bluff där som TV-tittarna aldrig fick se. Jag förmådde mig aldrig få fram hela texten då jag inte adblockat min lur men du som verkligen har pejling på R-såpan vad var det som hände men ändå inte.....?
2022-12-21, 18:45
Medlem
Hur många gånger var Robban med? 6?
2022-12-21, 19:21
Medlem
greta75s avatar
Jag bryr mig inte om huruvida Alex är en exnarkoman eller var drivande i det sociala spelet och paktandet. Jag tror de flesta tyckte Alex var helt okey fram till örådet där han lackade på snälla Helen när de själva fuckat upp det och fallit på eget grepp.

Där tappade han allt för min del och visade att han var en liten människa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in