2022-12-12, 16:36
Bannlyst
Elon gör nytt uttalande om Folkhälsomyndighetens sponsrande till kina, med miljoner dollar för att skapa ett coronavirus. Som sen "råkade" komma ut.

Vad tycker ni om detta?

Tycker det är bra att sanningen kommer ut, då det är många främst på flashback som verkar tro att det är en lögn att fauci är ansvarig för läckan. Men nu sägs det till och med av elon musk

Tweet: https://external-preview.redd.it/fNBU0JNy4yBtHovQWi3AuAJ_yT0qsFcTmGu3XiiC4hM.jpg?au to=webp&63d010bb

Tråd ifall bilden är borta: https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/zjwpsf/as_for_fauci_he_lied_to_congress_and_funded/
Senast redigerad av EyesWideShut88 2022-12-12 kl. 17:22.
2022-12-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EyesWideShut88
Elon gör nytt uttalande om Folkhälsomyndighetens sponsrande till kina, med miljoner dollar för att skapa ett coronavirus. Som sen "råkade" komma ut.

Vad tycker ni om detta?

Tycker det är bra att sanningen kommer ut, då det är många främst på flashback som verkar tro att det är en lögn att fauci är ansvarig för läckan. Men nu sägs det till och med av elon musk

Tweet: https://external-preview.redd.it/fNBU0JNy4yBtHovQWi3AuAJ_yT0qsFcTmGu3XiiC4hM.jpg?au to=webp&63d010bb

Såvida inte Musk har en PhD i medicin av något slag ignorerar jag totalt vad han säger. Varför lyssna på en person som inte är expert?

Jag gissar i regeln att motsatsen till vd alternativ högern säger är sant. Hittills nästan aldrig lett mig fel.
2022-12-12, 16:50
Medlem
Citat:

Vad tycker ni om detta?

Click-bait rubrik.
Kan du bevisa det du påstår i rubriken ? Tack.
Länken funkar inte så förutsätter att du tramsar...
2022-12-12, 16:50
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Såvida inte Musk har en PhD i medicin av något slag ignorerar jag totalt vad han säger. Varför lyssna på en person som inte är expert?

Jag gissar i regeln att motsatsen till vd alternativ högern säger är sant. Hittills nästan aldrig lett mig fel.
Det är kul att även Elon Musk nu ses som "alternativhögern" och bespottas av De Goda™ och Toleranta™ efter att han tog över Twitter och plötsligt dränerade vänsterträsket där genom att tillåta icke-vänsterpersoner att använda Twitter igen.

Åsiktsbubblan blir allt mindre och mindre för er
2022-12-12, 16:51
Medlem
Sedelagens avatar
Citat:

De s.k. experterna har haft fel om mycket; allt ifrån lobotomi till transkirurgi.
2022-12-12, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är kul att även Elon Musk nu ses som "alternativhögern" och bespottas av De Goda™ och Toleranta™ efter att han tog över Twitter och plötsligt dränerade vänsterträsket där genom att tillåta icke-vänsterpersoner att använda Twitter igen.

Åsiktsbubblan blir allt mindre och mindre för er

Han har inte dränerat något. Han har gjort twitter mindre populärt. Rätt säker på att det är motsatsen till resultatet man är ute efter som företagsledare.Speciellt som sponsorerna flyr twitter.

Men var iaf roligt att han gjorde det möjligt att påverka aktiemarknaden så extremt genom de falska företagskonton som kunnat skapas med hans nya regler.
2022-12-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sedelagen
De s.k. experterna har haft fel om mycket; allt ifrån lobotomi till transkirurgi.

Vad är fel i just dessa exempel?
2022-12-12, 17:06
Medlem
Citat:

Vad tycker ni om detta?

Folkhälsomyndigheten...
Tramströskeln är väl nådd här ? Mod ?
2022-12-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sedelagen

Absolut. Men dock har dom haft rätt flera tusen gånger mer än alla som inte är experter.
2022-12-12, 17:15
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Balderis
Click-bait rubrik.
Kan du bevisa det du påstår i rubriken ? Tack.
Länken funkar inte så förutsätter att du tramsar...

Beviset är att Fauci sitter i live sändning och får svara på dessa frågor, framför kongressen, och ljuger randy paul eller vad han heter rakt upp i ansiktet. Men paul sätter han på plats så det skriker om det.

Här är tråden med uttalandet om bilden är borta: https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/zjwpsf/as_for_fauci_he_lied_to_congress_and_funded/
2022-12-12, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balderis
Folkhälsomyndigheten...
Tramströskeln är väl nådd här ? Mod ?
NIH är folkhälsomyndigheten.

National Institutes of Health (NIH)

Vilket fauci jobbar för. Varför ropar du på din pappa mod? Psykiskt klene svenne.
2022-12-12, 17:37
Bannlyst
Citat:

Ron paul har en PhD, vilket totalt förstörde fauci i live sändning, framför kongressen. Pga NIHs donation till kina, för att skapa corona virus. Som dessutom skulle vara extra smittsam till människor

Så vi vet redan att det musk säger är sant, var bara kul att se det nämnas av en person som är så stor som musk nu tack vare twitter köpet. Får hoppas det öppnat upp synen för resten av folket, på vad fauci faktiskt gjorde, med skattebetalarnas pengar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in