Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-09, 10:31
  #2641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Kan du sluta larva dig om och försköna det feministerna gör.
De vill utrota 80% av männen, alternativt klippa kuken av dem.
https://www.emocore.se/sida/t/Intern...odagen_29246/8

Kolla recensionerna på SCUM-manifestet får du se.


Jag förväntar mig ingenting annat än #inteallafeminister-försvaret från dig.

Jag förskönar ingenting. Jag beskriver sakligt vad dessa demonstrerande feminister gjorde.
Citera
2022-12-09, 11:19
  #2642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Sällan utvisningar och kvinnor ställer inga krav på att det ska ske heller.

Jodå, kvinnor som röstar på SD/jobbar för SD kräver det.
Citera
2022-12-09, 14:04
  #2643
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jodå, kvinnor som röstar på SD/jobbar för SD kräver det.

En liten klick, den stora massan kvinnor röstar emot detta.
Citera
2022-12-10, 09:55
  #2644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Jag tycker steget från att ha en fantasi till att vilja ha den i verkligheten är inte så stor. Beroende på fantasin och diverse omständigheter runt omkring. Vad gäller våldtäktsfantasin så är jag övertygad om att den kräver precis rätt partner och rätt omständigheter i övrigt, men jag är också övertygad om att en del kvinnor faktiskt lever ut sina fantasier, om de litar tillräckligt på sin partner.

Fast då uppstår en intressant situation: om kvinnan är med på att hennes partner tar henne med våld (iofs inte nödvändigtvis med slag och våld som vi vanligen tolkar ordet) så är det inte våldtäkt längre, även om det skulle se ut så för en utomstående observatör.


-----------

Vi hade ett våldtäktsfall i domstol för omkring tio år sedan. Fallet var intressant för att det var inte "brottsoffret" som gjorde en polisanmälan utan en av hennes vänner. Under utredningen ville "brottsoffret" inte medverka, och slingrade sig så gott hon kunde.

Det var först när saken hamnade i domstol som hela sanningen kom fram: kvinnan (det påstådda brottsoffret) gillade hård sex, med inslag av fysiskt våld (läs slag och liknande), men ville inte behöva erkänna det inför sina kompisar, så de blåmärken hon hade fått av engångsligget hade hon "förklarat bort" med att hon blivit våldtagen. Men hon ville inte göra en polisanmälan eftersom hon varit med på allt varpå det inte är ett brott. Men hon tänkte inte på att någon av hennes kompisar kunde göra en polisanmälan...

Jag minns inte hur cirkusen slutade, annat än att den talade friades.

Well du den är stor, vad du än torr i saken. Massa människor fantiserar om en mängd konstiga saker betyder alltså inte att de därför vill vara med om det.

Den där ständigt använda försvaret av att offer till våld, sexuellt våld, tvång m.m. skulle "gilla det"
är exakt detta, ett twistat försvar.

Och att du har människor som gillar att underkasta sig någon annan som de litar på, är alltså inte våldtäkt, vill man något på riktigt så är det alltså inte våldtäkt.

Håll isär saker tack.
Citera
2022-12-10, 09:57
  #2645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä, men har man en mor, dotter, syster, fru eller flickvän så skrattar man inte när hon våldtas. Om man inte är fullständigt snedvriden i skallen. Även om man är vrickad nog som vissa här i tråden att skratta när nån annans mor, dotter, syster, fru eller flickvän våldtas.

Precis...."män" skrattar inte åt att kivnnor våldtas, det är en specifik grupp av misogyna antifeministiska män som "skrattar" åt sådant och den klicken med åsikter av den sorten finns överallt, ex. den jag svarade på.
Citera
2022-12-10, 13:15
  #2646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
En liten klick, den stora massan kvinnor röstar emot detta.

Kallar du över en halv miljon kvinnor, för en liten klick?
Det är ungefär som hela Göteborgs stads invånare.
Citera
2022-12-10, 13:18
  #2647
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Kallar du över en halv miljon kvinnor, för en liten klick?
Det är ungefär som hela Göteborgs stads invånare.

Vad är störst 85 eller 15%?
Citera
2022-12-10, 13:18
  #2648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Precis...."män" skrattar inte åt att kivnnor våldtas, det är en specifik grupp av misogyna antifeministiska män som "skrattar" åt sådant och den klicken med åsikter av den sorten finns överallt, ex. den jag svarade på.


Det tror jag inte. Hört ett helt jävla gäng i lunchmatsal flabba åt ännu en gruppvåldagen svenska. Sådana man aldrig skulle tro detta om. Snarare är det ännu råare och mer kvinnohatande i verkligheten än vad det är på FB.
Citera
2022-12-10, 13:35
  #2649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Vad är störst 85 eller 15%?

Menar du att 75% av alla män vill bli våldtagna av utländska våldtäktsförövare eller att deras kvinnor/döttrar etc. ska bli våldtagna? För det är så många män som inte har röstat på SD. Och du vet väl att det blir allt vanligare att även män blir våldtagna?
Gruppvåldtäkten på kyrkogården tex. Där tre män våldtog två 17-åriga killar.

Du får börja tänka om. Folk röstar på sina hjärtefrågor. Många kvinnor vurmar för välfärden och röstar därav rött. Många män gör också det och röstar också därav rött. Osv.
Citera
2022-12-10, 13:42
  #2650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Det tror jag inte. Hört ett helt jävla gäng i lunchmatsal flabba åt ännu en gruppvåldagen svenska. Sådana man aldrig skulle tro detta om. Snarare är det ännu råare och mer kvinnohatande i verkligheten än vad det är på FB.
Ja men ni flabbare blir nog utvisade på grund av dålig vandel ska du se, om regeringen får som den vill.
Citera
2022-12-10, 15:46
  #2651
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Menar du att 75% av alla män vill bli våldtagna av utländska våldtäktsförövare eller att deras kvinnor/döttrar etc. ska bli våldtagna? För det är så många män som inte har röstat på SD. Och du vet väl att det blir allt vanligare att även män blir våldtagna?
Gruppvåldtäkten på kyrkogården tex. Där tre män våldtog två 17-åriga killar.

Du får börja tänka om. Folk röstar på sina hjärtefrågor. Många kvinnor vurmar för välfärden och röstar därav rött. Många män gör också det och röstar också därav rött. Osv.

Om man enbart räknar männens röster har högern med SD vunnit tydligt men om man enbart räknar kvinnornas röster vinner vänstern lika tydligt. Kvinnor röstar för fortsatt massimport av våldtäktsmän alltså men männen emot.
Citera
2022-12-10, 16:04
  #2652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Om man enbart räknar männens röster har högern med SD vunnit tydligt men om man enbart räknar kvinnornas röster vinner vänstern lika tydligt. Kvinnor röstar för fortsatt massimport av våldtäktsmän alltså men männen emot.

Om man bara hade räknat röster från både män och kvinnor mellan 18-30 års ålder, så hade också högern med SD vunnit. Menar du då att åldersgrupperna över 31 års ålder vill ha massimport av våldtäktförövare?

Du saknar logiskt tänkande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback