Citat:
Jag har landat i liknande slutsats. Tidigare har jag försökt lista ut om jag ”tror” på H&M eller W&K, men det är nog så enkelt att det är en nyanserad mitt snarare och att olikheterna spelade ut sin rätt. Ingen är genom-ond eller genom-god. Meg gillar kameran mest av alla, det syns. Kate tycks ha lärt sig acceptera att maken ”nöjde sig” och troligen har affärer. William tycks stannat av och som du skriver blivit sin far mer än någonsin. Harry… ja han sögs in i Hollywood av alla ställen 😵💫
De moderna kungahusen överlag har en utmaning i att hålla sig relevanta och samtidigt ”upphöjda” för att överleva.
De moderna kungahusen överlag har en utmaning i att hålla sig relevanta och samtidigt ”upphöjda” för att överleva.
W&K verkar vara rätt harmoniska i sitt liv ändå. Det är svårt att inte visa kraftig motvilja när det väl har skurit sig. Och W är väl över 40 nu och kanske har lugnat ner sig på samma sätt som hans far har med åren.
Har bara sett början men fan vad tråkigt det var. Kanske det tar fart lite längre fram men de talar långsamt och kameran verkar göra anspråk på att det som sägs är intressant. Men ja jag såg bara ett kort tag så jag får väl ge det en chans till. De två har däremot svårt att finna stabilitet i sitt äktenskap då en sån som Meghan aldrig blir nöjd. Aldrig. Hon trivs nu med uppmärksamhet och att det händer saker som Netflix och boken som kommer i januari men sen när intresset inte alls är så här hett så blir hon nog galen rent ut sagt.