Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-09, 17:36
Medlem
A.A som står skriven på adressen har ett barn, men hon är inte ens fyllda året ännu.
F.P som står skriven på adressen utan info om åldern, kan uteslutas. Då han enligt fb ser ut att vara max 19-20 år. Sen finns det en 36-årig man skriven, men det står ju 40-årsåldern i media

Mest troligt är väl att mamman är skriven på adressen, och att Pappan har varit där med barnet medans mamman jobbat?
Citera
2022-12-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozentouch
Teknisk utredning och målad bil står utanför Västergatan 13

Andre*s *ndersson är 39år å bor på aktuell adress. *A
Citera
2022-12-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg
Andre*s *ndersson är 39år å bor på aktuell adress. *A

A:s barn är max några månader bara.
Så åldern på barnet som ska vara 18 månader stämmer ju inte in.
Citera
2022-12-09, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stfu1709
A.A som står skriven på adressen har ett barn, men hon är inte ens fyllda året ännu.
F.P som står skriven på adressen utan info om åldern, kan uteslutas. Då han enligt fb ser ut att vara max 19-20 år. Sen finns det en 36-årig man skriven, men det står ju 40-årsåldern i media

Mest troligt är väl att mamman är skriven på adressen, och att Pappan har varit där med barnet medans mamman jobbat?

Hur ser du hur gammalt hans barn är? På Facebook?

Jag vet en A.A som bor i Eslöv som jag är bekant med eller känner till. Han har ett barn som är äldre än 18 månader tror jag.
Som du skriver kan det ju vara mamman som är boendes där. Vem kan isåfall passa in? Borde vara jämngammal
Citera
2022-12-09, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makramento
Du kanske inte känner till autism, men den funktionsnedsättningen kan vid trigger få en att göra nästan vad som helst.
Ren katastrof att ett litet barn fick plikta med sitt liv.

Men snälla kryp tillbaka under stenen du kom från. Helt uppenbart du inte vet något om autism, haha. Mvh autistisk
Citera
2022-12-09, 17:41
Medlem
Citat:

Men varför skulle det inte kunna vara det barnet? Fullt möjligt att det rör sig om ett barn under ett år väl? Eller har det framkommit någonstans hur gammalt barnet är?
Citera
2022-12-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
Men varför skulle det inte kunna vara det barnet? Fullt möjligt att det rör sig om ett barn under ett år väl? Eller har det framkommit någonstans hur gammalt barnet är?

Nej, bara i tråden så vitt jag kan se, men det behöver ju knappast stämma.
Citera
Medlem
Citat:
A:s barn är max några månader bara.
Så åldern på barnet som ska vara 18 månader stämmer ju inte in.

Vi har ingen bekräftad ålder på barnet ännu, 18 månader o en säker källa men sen fick vi inte mer info… den personen borde veta namnet på MGM.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hur ser du hur gammalt hans barn är? På Facebook?

Jag vet en A.A som bor i Eslöv som jag är bekant med eller känner till. Han har ett barn som är äldre än 18 månader tror jag.
Som du skriver kan det ju vara mamman som är boendes där. Vem kan isåfall passa in? Borde vara jämngammal

Jag har fyra barn själv, så jag ser på ett ungefär hur gammal ett barn är.
Ser ut som denna lilla tjejen är max 7 månader, inte mer. Kollade hans profil nu igen, och det är först i maj månad som han börjar lägga ut bild gällande att vara pappa, varav en kommenterar ett grattis. Dessutom ska det ju tydligen vara en som är separerad, men han är sambo med en T*ra

*=O
Senast redigerad av Stfu1709 2022-12-09 kl. 17:48. Anledning: Felstavning
Citera
2022-12-09, 17:47
Medlem
E.P som är skriver på adressen bodde tidigare i samma lägenhet som A.A
Citera
2022-12-09, 17:49
Medlem
swedsters avatar
Säkert försök till sen abort då ungen troligen inte var omtyckt eller ens önskad av pappan men mamman kanske födde barnet trots invändningar från pappan?
Citera
2022-12-09, 17:49
Medlem
Citat:
Jag har fyra barn själv, så jag ser på ett ungefär hur gammal ett barn är.
Ser ut som denna lilla tjejen är max 7 månader, inte mer. Kollade hans profil nu igen, och det är först i maj månad som han börjar lägga ut bild gällande att vara pappa, varav en kommenterar ett grattis. Dessutom ska det ju tydligen vara en som är separerad, men han är sambo med en T*ra

*=O

Denna A.A är inte samma som i Eslöv. Den man får upp på Facebook bor nämligen i Karlskrona med T*ra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in