Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-12, 09:13
  #97
Medlem
Roidberts avatar
Andrew Tate är fett grym! Älskar hans korta klipp där han häver ur sig absurda påståenden. Visst är det sant att han är något av en bedragare, men han är även ett PR-geni. Han är också en väldigt skicklig debattör likt Trump, vilket man kunde se i hans intervju med den där Piers.
Citera
2022-11-12, 09:18
  #98
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uberstar
Verkar som att han nu konverterat till islam i Dubai.

Min gissning är att han fick ett erbjudande om att bli muslim mot "generös ekonomisk ersättning". Det skedde i Dubai trots allt....

Han är ju bra på att tjäna pengar, och kan säkert fungera som en förebild att motivera unga män till att söka sig till islam...
__________________
Senast redigerad av SexgalenZombie 2022-11-12 kl. 10:15.
Citera
2022-11-18, 01:24
  #99
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DattMamon666
Mycket fake it till you make it med den mannen. Trevlig de gånger jag stött på honom men fick intrycket att han inte har haft så lätt med tjejer tidigare och därför försöker överkompensera. Brukade posta negs till tjejer på twitter, kommentera "gå ner i vikt", "gör en manikyr" etc. Använde även bilder på tjejer som inte ville veta av honom och skrev att de var hans bitches för att få incels att se upp till honom. Tjejerna han fick i verkligheten var inte alls på samma nivå. Vill framstå som intelligent, världsvan och framgångsrik och skall väl ha kredd för att lyckats bli rik.

Lutons motsvarighet till en blandning av Jon Olsson, Blattelito och Alexandra Pascalidou. #tagthesponsor


I vilka sammanhang har du träffat honom om jag får fråga?

OT: mycket av det han säger och HUR han säger det är skämt och komedi som han själv har erkänt, dock är grunderna i det han säger sanna. Folk går in i väggen när man är 19 år och jobbat 6 mån på espressohouse, tvingar på barn könshormoner i skolan i USA och att alla som inte håller med radikalvänstern / kommunisterna skall bli canclade och dödas helst. Absurd värld vi lever i.

Tips till alla som vill växa som personer, lära sig självförsvar och få en bra kropp är att träna kampsport. Det är revolutionerande bra för ens psyke om inget annat och ge det mer än 1 månad. Ge det minst 1 år innan ni lägger av och säger att jag snackar skit. Det är kul!

Stereotypen för kampsportare är typ skalliga dörrvakter med tribal tattoos. Dom kommer ofta i början av terminen med lägger av efter några veckor så dom kan skryta lite för polarna och köpa tapout tröjor.

Många som jag tränar med är typ ingenjörer, snickare och doktorer. Tro det eller ej!

Mvh
Lasse
Citera
2022-11-27, 02:31
  #100
Medlem
ghylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Ingens "freedom of speech" har påverkats här din pajas. Andrew Tate har lika stor frihet att ställa sig på valfritt torg och skrika ut sina insiktsfulla åsikter om kvinnor som han hade före hans sociala media-konton stängdes ner. Att instagram och tiktok inte vill låta sina plattformar utnyttjas av pyramidspel och scams riktade mot barn är inte så jävla underligt, och har inte ett piss med "freedom of speech" att göra.
Vet inte varför folk kallar det pyramidspel som om det vore någon form av sanning. Ett pyramidspel betyder att du rekryterar folk och sedan tar del av pengarna på deras rekryter samt deras rekryters rekryter osv. Det Tate gör är att ge ut affiliate länk. Vilket är ungefär samma sätt som mindre professionella youtubers och poddar tjänar en del av sina pengar på. Du har säkert stött på dessa länkar med rabattkoder på 10-15% till ett företag som sponsrar dom, men du skulle ändå få ungefär exakt samma rabatt i nykund-rabatt på samma sida om du hittade den på ett annat sätt.

Jag tror inte det är en scam heller, kanske vet du mer än mig om det. Han överdriver sin tjänst och han säljer det till sina följare som att det vore det bästa som har kommit till jorden. Men ärligt gör inte de flesta företag det med sina produkter/tjänster? Och om man är lite smart kan man kolla upp att det han säljer finns gratis på internet, vilket i princip allt du kan lära dig på universitet också är.

Jag tror garanterat att hans så kallade skola hjälper en del incels att tjäna sina egna pengar. Som jag har förstått det så betalar man egentligen för att bli del av ett community där man tvingas till att vara målinriktad och disciplinerad (och de som inte är det blir kickade) vilket många unga människor saknar idag och dessutom ska deras community vara väldigt hjälpsamt.

Angående att han blir bannad på sociala plattformar håller jag med dig att det är deras rätt att göra så. Men jag tror att det kommer förstöra dessa plattformar och att allt fler väljer konkurrenter förr eller senare.

TLDR: Det är inte riktat till barn snarare misslyckade män. Det är inget pyramidspel, det är ingen scam. Allt du kan lära dig där kan du lära dig på egenhand. Du kan skapa din egna discord/nätverk med målinriktade och disciplinerade människor som hjälper varandra gratis.
Citera
2022-12-03, 14:31
  #101
Medlem
FluffigGuldigVovves avatar
tycker det är roligt att han skapat värsta mediecirkusen. bra för honom, men samtidigt tycker jag att hans aura är så påklistrad och genomskinlig att det inte går att ta honom på allvar. han har KONSTANT en ton som skvallrar om att det viktigaste i hans liv är att imponera på andra, och det skulle inte förvåna mig han var mobbad som liten.

att han sedan var en jävligt medioker kickboxare (ja, jag sa det. hans teknik är fett whack) förändrar inget heller - speciellt inte när han FORTFARANDE tycks vilja rida på den vågen, trots att han inte slåss längre och duckar utmaningar som en annan duckar kronofogden.

summa summarum: ett roligt, uppkäftigt fenomen som PK-västvärlden behöver, men som person är han så liten att jag tror en tonårsflicka har ett stabilare ego och en bättre självkänsla än skallige andy.
Citera
2022-12-04, 19:52
  #102
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffigGuldigVovve
tycker det är roligt att han skapat värsta mediecirkusen. bra för honom, men samtidigt tycker jag att hans aura är så påklistrad och genomskinlig att det inte går att ta honom på allvar. han har KONSTANT en ton som skvallrar om att det viktigaste i hans liv är att imponera på andra, och det skulle inte förvåna mig han var mobbad som liten.

att han sedan var en jävligt medioker kickboxare (ja, jag sa det. hans teknik är fett whack) förändrar inget heller - speciellt inte när han FORTFARANDE tycks vilja rida på den vågen, trots att han inte slåss längre och duckar utmaningar som en annan duckar kronofogden.

summa summarum: ett roligt, uppkäftigt fenomen som PK-västvärlden behöver, men som person är han så liten att jag tror en tonårsflicka har ett stabilare ego och en bättre självkänsla än skallige andy.

Han var ingen medioker kickboxare men var inte heller elit i GLORY. Strax under det dock alternativt hade han dålig management om han var bra nog att platsa i GLORY men ändå valde en annan väg..
Citera
2022-12-06, 16:00
  #103
Medlem
FluffigGuldigVovves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta
Han var ingen medioker kickboxare men var inte heller elit i GLORY. Strax under det dock alternativt hade han dålig management om han var bra nog att platsa i GLORY men ändå valde en annan väg..

kom ihåg att ISKA inte är på samma nivå som glory, och han var aldrig ens i diskussionen om de bästa. tänk glory och willink, pereira, etc. en heeelt annan nivå.

han kan vara stolt över det han åstadkommit, men det lyser igenom att han är rätt osäker som person och hela tiden måste luta sig tillbaka på "jag har knullat x antal tjejer" eller "jag är bättre på att slåss än dig". det är >hela< hans personlighet. coolt om man går på högstadiet, är 15 år och fortfarande tror på "alfamän" och "betamän", men de flesta växer ifrån den fasen (tack och lov).

också därför jag har så svårt för andrew tate - han är olidlig, men samtidigt retar han gallfeber på alla svettiga feminister och PK-hjon, så jag vet inte. "enemy of my enemy is my friend", kanske? heja flanen tate, typ...
Citera
2022-12-06, 16:08
  #104
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffigGuldigVovve

han kan vara stolt över det han åstadkommit, men det lyser igenom att han är rätt osäker som person och hela tiden måste luta sig tillbaka på "jag har knullat x antal tjejer" eller "jag är bättre på att slåss än dig". det är >hela< hans personlighet. coolt om man går på högstadiet, är 15 år och fortfarande tror på "alfamän" och "betamän", men de flesta växer ifrån den fasen (tack och lov).
Fast det är ju dina ord som ringer tomma och du låter faktiskt precis som en av de betapojkar du låtsas att du inte kan tillhöra för att de inte finns.

Du är en rädd liten pojke.
Så rädd att du inte ens vill se verkligheten så som den ser ut.

Andrew är tusen gånger mer än vad du är, oavsett vilken måttstock vi använder.
Citera
2022-12-07, 08:21
  #105
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Fast det är ju dina ord som ringer tomma och du låter faktiskt precis som en av de betapojkar du låtsas att du inte kan tillhöra för att de inte finns.

Du är en rädd liten pojke.
Så rädd att du inte ens vill se verkligheten så som den ser ut.

Andrew är tusen gånger mer än vad du är, oavsett vilken måttstock vi använder.

Ni internetkillar som tagit er an att kopiera hans sätt att skriva, och egentligen bara översätta hans olika fraser till svenska, känner ni att orden ni kopierar stärker er på nåt sätt? Är det som en magisk ritual för er där ni genom att kopiera hans stil också får en del av de krafter ni tror att Tate har?
Citera
2022-12-07, 16:42
  #106
Medlem
FluffigGuldigVovves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Fast det är ju dina ord som ringer tomma och du låter faktiskt precis som en av de betapojkar du låtsas att du inte kan tillhöra för att de inte finns.

Du är en rädd liten pojke.
Så rädd att du inte ens vill se verkligheten så som den ser ut.

Andrew är tusen gånger mer än vad du är, oavsett vilken måttstock vi använder.

titta här flashback, när man inte håller med om att det coooolaste i livet är "jag har knullat fler slampor än dig" eller "jag kan knocka dig, du kan inte ens röra mig" så blir det såhär. intellektuell stiltje.

så för att jag inte gillar andrew tate (redan sagt att jag är rätt neutral, då jag älskar att han retar upp feminister och andra PK-hjon) så är jag en rädd liten pojke? andrew tate är värd mer än jag är (Tusen gånger, dessutom)? vad betyder det ens?

av dina inlägg i tråden att döma lever du ett väldigt litet och torrt liv. du följer säkert andrew tate m.fl. både på twitter, facebook och i aftonhoran (för den vet vi redan att du läser, din jävla flane. hahaha).
Citera
2022-12-07, 16:46
  #107
Medlem
FluffigGuldigVovves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Ni internetkillar som tagit er an att kopiera hans sätt att skriva, och egentligen bara översätta hans olika fraser till svenska, känner ni att orden ni kopierar stärker er på nåt sätt? Är det som en magisk ritual för er där ni genom att kopiera hans stil också får en del av de krafter ni tror att Tate har?

citerar ditt inlägg då jag står inför precis samma frågeställning, och inte vill riskera glömma av att jag skrivit här. är väldigt, väldigt intresserad av vad dessa Andrew Taint-slickare (aa, fyndigt, men inte min) har att säga.

antagligen kommer det inte bli mer givande än att du, precis som jag, kallas för en rädd liten pojke, osäker i min maskulinitet, har liten kuk, är avundsjuk, är ful, är fet, är efterbliven eller någon annan trött och tom anklagelse som inte har med ämnet att göra.

flashback är inte vad det en gång var, och jag har ändå bara hängt med sedan typ 2008, så jag är inte ens någon vidare veteran här. vilken jävla avloppsbrunn för ventilering, alltså.
Citera
2022-12-07, 17:50
  #108
Medlem
Quandmemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffigGuldigVovve

flashback är inte vad det en gång var, och jag har ändå bara hängt med sedan typ 2008, så jag är inte ens någon vidare veteran här. vilken jävla avloppsbrunn för ventilering, alltså.

vill du låna en näsduk?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback