Flashback bygger pepparkakshus!
2022-12-05, 21:14
Medlem
Cales minspel innan det vankades kyss var briljant

Ett subtilt tecken av universum att kepsen blåste av när väl kyssen blev av att om det ska bli något i fortsättningen får han ta av den där kepsen
Citera
2022-12-05, 21:16
Medlem
Kellywomans avatar
Cale
Citera
2022-12-05, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Tja snygg kan jag inte påstå han är. Dock hade han kul personlighet som gjorde programmet roligare. Det börjar bli ett sömnpiller. Men såklart ingen tvingar mig att kolla 😂

Jo Roman är skitsnygg i mina ögon.
Citera
2022-12-05, 21:18
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revlissniper
Jo Roman är skitsnygg i mina ögon.
Alla har vi olika smak 😀
Citera
2022-12-05, 21:30
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ja, jag har sett avsnittet nu. Vad var du störde dig på med honom, Cale, första avsnittet?
Spoilers behövs inte. Det har ju visats.

Tycker väl att han alltid haft en översittarattityd, och den visade sig ännu en gång när anton kom in. Har alltså aldrig gillat Cale. MEN det ändrades lite efter denna veckas avsnitt 😂 Fortfarande ingen favorit men inte heller den jag tycker minst om.
Citera
2022-12-05, 21:46
Medlem
Feyme är helt klart den snyggaste och charmigaste av killarna tycker jag.
Citera
2022-12-05, 22:15
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Oscar är verkligen riktigt obehaglig. Ger alla varningssignaler som går att ge ut.
- han totalt dyrkar olivia, har satt henne på en piedestal
- han verkar må extremt dåligt av att andra dejtar henne (det gör nog alla, men han är på nivån att han förmodligen gråtunkar sig till sömns)
- han börjar gråta framför henne och andra för han har fantiserat ihop att det är över
- han blev superdödskär efter första hånglet

Oscar är garanterat en sådan som kan få känsloutbrott och vara väldigt svartsjuk och kontrollerande i en relation. En sådan som kan skicka 177 sms för han har övertänkt att hon inte gillar honom längre eftersom hon kom hem en kvart för sent typ....

Har dessutom ett svagt minne av att han för flera år sedan dejtade någon influencer, paow eller någon liknande. Vilket tog slut eftersom han påstods vara svartsjuk och misshandla, vilket hängdes ut på nätet. Någon annan som minns detta?
Citera
2022-12-05, 22:36
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Oscar är verkligen riktigt obehaglig. Ger alla varningssignaler som går att ge ut.
- han verkar må extremt dåligt av att andra dejtar henne (det gör nog alla, men han är på nivån att han förmodligen gråtunkar sig till sömns)
- han börjar gråta framför henne och andra för han har fantiserat ihop att det är över

Oscar är garanterat en sådan som kan få känsloutbrott och vara väldigt svartsjuk och kontrollerande i en relation. En sådan som kan skicka 177 sms för han har övertänkt att hon inte gillar honom längre eftersom hon kom hem en kvart för sent typ....

Har dessutom ett svagt minne av att han för flera år sedan dejtade någon influencer, paow eller någon liknande. Vilket tog slut eftersom han påstods vara svartsjuk och misshandla, vilket hängdes ut på nätet. Någon annan som minns detta?

Helt klart Stalkervarning på honom.

Han har varit med i PH
Citera
2022-12-05, 22:38
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heddabritt
Feyme är helt klart den snyggaste och charmigaste av killarna tycker jag.

Inte min typ alls
Citera
2022-12-05, 22:39
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Helt klart Stalkervarning på honom.

Han har varit med i PH

Hm, kanske var någon där som han dejtade som sedan hängde ut honom och hans fasoner. Minns inte vem det var men är säker på att det hänt
Citera
2022-12-05, 22:48
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Jag gillar oscar. Men tror att han är för känslig för hela den här situationen. Vissa klarar det bättre än andra! Jag gillar att han visar sina känslor! Det är ju absolut inte samma red flag på honom som på
Adam t ex!

Har aldrig hört om denna ”misshandel”? Källa?
Oscar har ju vara vart ”relevant” typ ett år?
Citera
2022-12-05, 22:57
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Jag gillar oscar. Men tror att han är för känslig för hela den här situationen. Vissa klarar det bättre än andra! Jag gillar att han visar sina känslor! Det är ju absolut inte samma red flag på honom som på
Adam t ex!

Har aldrig hört om denna ”misshandel”? Källa?
Oscar har ju vara vart ”relevant” typ ett år?

Ja nu, ja. Jag ska gräva i detta och ta fram vem det var han var tillsammans med och vad som hände. Men jag vet att det var han då jag följde dramat.

Ja många gillar säkert Oscar, han verkar ju så gullig och snäll och känslig på ytan. Precis som andra borderlinesnubbar. Det är en bit in i relationen som förändringen kommer. Du kanske inte har erfarenhet av sådana typer, och håller tummarna att du slipper.

Sebastian Stenberg förresten, var inte han bra polare med abbe blattelito back in the days? Också en trevlig snubbe...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in