Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2022-12-02, 19:07
  #61
Medlem
anaryans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Klaus Schwab är inte jude, han är katolik.
Vi pratar gener här, inte religion. Dessutom är jag rätt säker på att Schwab är Luciferian.
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Schwab är dock inte jude.
Det räcker med en blick på fanskapet för att se att han är khazar/ashkenazi. Kolla hans ögon för i helvete.
Citera
2022-12-02, 19:29
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anaryan
Vi pratar gener här, inte religion. Dessutom är jag rätt säker på att Schwab är Luciferian.
Det räcker med en blick på fanskapet för att se att han är khazar/ashkenazi. Kolla hans ögon för i helvete.

Man föds till jude genom att ha en judisk mor. Det är helt enkelt väldigt få bevis för att hans mor var jude och låter mer som en inbillning från de psyksjuka.

Vad du är "rätt säker på" och sanningen är två helt skilda saker. Har du några bevis för någonting, utöver rösterna i huvudet?
Citera
2022-12-02, 19:31
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anaryan
Vi pratar gener här, inte religion. Dessutom är jag rätt säker på att Schwab är Luciferian.
Det räcker med en blick på fanskapet för att se att han är khazar/ashkenazi. Kolla hans ögon för i helvete.

Kristendomen är en satanisk irrlära skapad av judar som Paulus, dåtidens Karl Marx typ.

Folk måste förkasta dumheterna i Kristendomen. Skrattretande att folk är så sinnesslöa och klena att de tror på denna smörja, författat av Sions vises protokoll-herrarna för 2000 år sedan för att sprida till goyim.
__________________
Senast redigerad av allanballanjugge 2022-12-02 kl. 19:35.
Citera
2022-12-02, 19:32
  #64
Medlem
flaess avatar
Jaha, ännu en urspårad flashbacktråd....

Jude eller ej, har det framkommit nya uppgifter om gubbsatans fysiska tillstånd?
Citera
2022-12-02, 20:14
  #65
Medlem
anaryans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Kristendomen är en satanisk irrlära skapad av judar som Paulus, dåtidens Karl Marx typ.

Folk måste förkasta dumheterna i Kristendomen. Skrattretande att folk är så sinnesslöa och klena att de tror på denna smörja, författat av Sions vises protokoll-herrarna för 2000 år sedan för att sprida till goyim.
Jag håller med. All "vänd andra kinden till"-BS är till för att göra oss veka.
Citera
2022-12-02, 21:57
  #66
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
30 nov DC
https://mobile.twitter.com/greg_pric...39433663590400

Ser typ ut som en skurk i Tintin
Citera
2022-12-02, 22:41
  #67
Medlem
anaryans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Man föds till jude genom att ha en judisk mor. Det är helt enkelt väldigt få bevis för att hans mor var jude och låter mer som en inbillning från de psyksjuka.

Vad du är "rätt säker på" och sanningen är två helt skilda saker. Har du några bevis för någonting, utöver rösterna i huvudet?
Jag ser att Schwab är jude på samma sätt som att jag ser att Tusse är neger. Var Tusses mamma neger? Jag har ingen aning, men det behövs inga födelsebevis eller liknande för att man ska se det man ser. Jag ser även att majoriteten utav TV-folket i Sverige är judar. Oy vey..
Citera
2022-12-03, 17:27
  #68
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan.Sverkersson
Jag pratade inte med dig utan med folk som inte lever på att förneka allt för att känna sig som "viktiga, duktiga" svenssons. I övrigt finns det dokument om familjens handel med Hitler och tyska imperiet. så ditt prat om foton vet jag inte vart du vill komma med mer än att cirkelargumentera och tjafsa emot. Jag svarar inte på mer inlägg från dig då vi inte har något att prata om och än mindre intresse utav.

Såklart du inte gör - det blev väl för svårt när du insåg att du hade fel.
Men tack för att du klargjorde att du är en kyckling.
Citera
2022-12-03, 20:11
  #69
Medlem
CharlieWaffless avatar
Har han fått hjärtattack eller ej?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback