Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-17, 13:16
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Ahh den missade jag. Men blir föga förvånad……
Hon pikar om folk hela tiden men mest om sin familj.
Det är nåt riktigt stört med människan
Dessa konstanta nakenbilder fast barnen tydligt sagt ifrån.
Å sen äktenskapet med Sam. Så mycket som inte stämmer öht
Finns en instagram

Britneysdeletedposts

Kolla där . Enormt långa texter som Britney skrivit om det som " hänt "
. Men är hälften sant så fattar jag verkligen varför hon vill att fadern ska burn in hell
Citera
2022-10-17, 14:58
  #722
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Finns en instagram

Britneysdeletedposts

Kolla där . Enormt långa texter som Britney skrivit om det som " hänt "
. Men är hälften sant så fattar jag verkligen varför hon vill att fadern ska burn in hell
Visste inte om den sidan, tack
Raderade inlägg sker ofta, å avhoppen från insta likaså, så denna sida å deleted posts får utgöra ett komplement till att fundera kring, vem är Britney…..
Pssst nu är hon tillbaka på insta igen 🙈
Citera
2022-10-20, 17:02
  #723
Medlem
Sladdersnoks avatar
Idag är sidan borta igen 😁
Verkar va av och på varannan dag lite som våran anna book.
Citera
2022-12-01, 10:09
  #724
Medlem
Britney Spears poserar naken i ett badkar på Instagram. Kommenterar bilden med "I like to suck !!! Never professional pics... sucking comes easy for me !!! Keep clapping bitch !!!". Man undrar om hon inte borde ha en förmyndare i alla fall? Det borde väl i och för sig även t.ex. Kayne West ha.

https://www.expressen.se/noje/oron-f...rotator-item-5
Citera
2022-12-01, 10:33
  #725
Medlem
"A fool and his (her) money are soon parted"
Citera
2022-12-01, 11:38
  #726
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Britney Spears poserar naken i ett badkar på Instagram. Kommenterar bilden med "I like to suck !!! Never professional pics... sucking comes easy for me !!! Keep clapping bitch !!!". Man undrar om hon inte borde ha en förmyndare i alla fall? Det borde väl i och för sig även t.ex. Kayne West ha.

https://www.expressen.se/noje/oron-f...rotator-item-5
Du tycker inte att de ska få uttrycka sig precis som de vill eller?
Citera
2022-12-03, 17:15
  #727
Medlem
Jag undrar om hon har provat denna ädla dryck. https://www.systembolaget.se/produkt...pears-3621703/
Citera
2022-12-05, 11:58
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Idag är sidan borta igen 😁
Verkar va av och på varannan dag lite som våran anna book.


Hon stänger ner kontot och öppnar igen några gånger i månaden typ.
Citera
2022-12-17, 17:10
  #729
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Finns en dokumentär som jag tror 60minutes gjorde om just denna typ av förmyndare i usa.
Speciellt i Las Vegas (pga deras lagstiftning) är detta mycket stort, och många tjänar miljontals dollar på att lura av folk allt vad dom äger/har, utan att något kan göras.

Fruktansvärd business där i stort sett vem som helst kan ta över någon annans liv, utan att ens ha träffat på människan tidigare.
Får dom bara en läkare att skriva ett intyg som finner personen otillräknelig så tar dom det till en domare som utfärdar förmyndarskap.

Hinner inte googla efter dokumentären just nu, mitt uppe i valvakan.
Och nu kan hennes nye man Sam vara hennes förmyndare. Att hon inte ser att han bara är intresserad av pengarna. Britney är skadad och behöver hjälp. Hon hat varit med om så otroligt mycket, ren MK ULTRA-hjärntvätt att det är ett under att hon håller ihop psykiskt .
Sanning att säga så tror jag inte hon gör det. Jag tror hon bröt ihop efter bröllopet, och förmodligen ligger på något lyxigt mentalsjukhus nu, därav inga bilder. De senaste bilderna är reposts från 1-2-3 år sen.
Jag tror hon gifte sig med honom bara för att vara snäll utan att förstå hur mycket pengar hon sumpat.
Citera
2022-12-30, 04:29
  #730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Och nu kan hennes nye man Sam vara hennes förmyndare. Att hon inte ser att han bara är intresserad av pengarna. Britney är skadad och behöver hjälp. Hon hat varit med om så otroligt mycket, ren MK ULTRA-hjärntvätt att det är ett under att hon håller ihop psykiskt .
Sanning att säga så tror jag inte hon gör det. Jag tror hon bröt ihop efter bröllopet, och förmodligen ligger på något lyxigt mentalsjukhus nu, därav inga bilder. De senaste bilderna är reposts från 1-2-3 år sen.
Jag tror hon gifte sig med honom bara för att vara snäll utan att förstå hur mycket pengar hon sumpat.


Hur illa ställt är det kring henne tro? Inläggen känns som en mkt förvirrad och sjuk person postar. Kommentarsfälten har försvunnit. Tragiskt se hennes förfall när friheten varit så efterlängtad…
Citera
2023-02-10, 22:43
  #731
Avstängd
Folk säger att hon varit med om så mycket. Vad exakt har hon varit med om?
Citera
2023-04-02, 09:57
  #732
Medlem
Britney Spears hints there really is trouble in paradise:
Now disheveled star emerges without wedding ring and clutches teddy bear
after escaping to Hawaii... just 10 months after marrying Sam Asghari.
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...oved-band.html

Singel igen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback