2022-11-29, 17:07
Medlem
serbisknegers avatar
Den armeniska svartskallen Simonyan hotar som vanligt västvärlden med atomvapen. Hennes svartskalleman,(Tigran Keosayan) är all in.

Jävla armeniska svartskallar

https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1597605551382200321
Citera
2022-11-29, 17:07
Bannlyst
Ryssarna jagar ifatt de som mördade Ryska fångar, tyvärr överlevde inte den här mördaren förhöret. Jakten går vidare på övriga ukrainska mördare https://southfront.org/ukrainian-servicemen-of-80th-brigade-being-punished-for-execution-of-russian-pows-in-makeevka-photos -video-18/

The punishment was not long to wait.
On November 26, Russian-led forces destroyed about 40 Ukrainian fighters on the Kremennaya-Svatovo front lines, including Nazis who served in the 80th airborne assault brigade of the AFU involved in the execution of Russian POWs in Makeevka
Citera
2022-11-29, 17:12
Medlem
annica, sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Boja och föra dom till Haag, ska det vara. Putin kommer inte gripas och föras till Haag. Vem skulle gripa honom? Det kommer inte ske någon statskupp i Ryssland min vän.
Putin sitter säkert. Tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av annica, sthlm
Att vara internationellt efterlyst är nog ingen sak som skänker själen ro- jag kan tänka mig att de ryska lite högre ämbetsmännen kan vara vana att dra omkring på Londons gator, torgen i Paris och Roms tavernor, att ge avkall på allt de sett som livets lilla guldkant kan säkert kännas besvärande. Jag läser mig till att dessa herrar dessutom synes mycket nojjiga där de ser konspirationer och ränkspel lite överallt. Antagligen kommer de inte finna ro var de än styr sin kos, alltid orolig, alltid rädd, alltid misstänksam... ständigt anfäktas av hemsökelser och Maran som kommer smygande om natten.
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Fast.. det föreligger ju ingen efterlysning. När ska du och dina polare lägga upp en efterlysning på lille Putte då? Mängder av krigsbrott har ju dokumenterats så varför vänta?
Jag är osäker kring kutym och vad som är brukligt men jag har en tanke om att räfst- och rättarting hålls efter det att kriget kommit till ett slut- vid den tid ansvar utkrävs och nationer med befolkningar skall finna ett förhållningssätt till varandra och sin samtid. Det är sedan länge oacceptabelt att låta förbrytelser obemärkt passera, världssamfundet är tvunget agera för att stävja framtida barbari och folkrättsbrott.

Alla krig tar någon gång slut och hur detta kommer sluta har de flesta förstått om man nu har lyssnat till- och varit förmögen ta till sig det som Nato- och övriga västledare nu många gånger förklarat och fastställt... 'Ryssland kommer inte tillåtas vinna' och när nu detta så tydligt har förklarats är det också vad som framledes gäller.

Det finns organisationer som nu och sedan länge undersöker, säkrar och utreder begångna brott mot folkrätt, krigets lagar, internationella regler, FN-konvention och traktat, brott mot mänskligheten och vidare missdåd. Naturligtvis ligger ansvar hos den enskilde soldaten men också hos dennes överordnade- och dennes överordnade osv. till dess vi kommer fram till den ryska ledningen- de kommer ställas till svar om det råder inga tvivel.

Du frågar om när efterlysning kommer ske och det vet jag alls inget om men någon gång efter att kriget upphört... måhända att delar av den juridiska biten kommer skötas på det israeliska sättet?
Citera
2022-11-29, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foliekiller
Trams! Vapnen kommer att fortsätta levereras!

Förstår du vad nato säger? vapnen sinar i 20 av 30 nato orchländer och de kan inte leverera utan att själv bli stående utan vapen. Låt det sjunka in ett tag, usa har också slut på vapen.
Citera
2022-11-29, 17:15
Medlem
annica, sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif0
Förstår du vad nato säger? vapnen sinar i 20 av 30 nato orchländer och de kan inte leverera utan att själv bli stående utan vapen. Låt det sjunka in ett tag, usa har också slut på vapen.
Nej- det har de inte. TramsLeif.
Citera
2022-11-29, 17:15
Medlem
Citat:

Hehe Det sade Imperiet Japan också om USA. USAs militärindustriella kapacitet...lols
Citera
2022-11-29, 17:16
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Ryssarna jagar ifatt de som mördade Ryska fångar, tyvärr överlevde inte den här mördaren förhöret. Jakten går vidare på övriga ukrainska mördare https://southfront.org/ukrainian-servicemen-of-80th-brigade-being-punished-for-execution-of-russian-pows-in-makeevka-photos -video-18/

The punishment was not long to wait.
On November 26, Russian-led forces destroyed about 40 Ukrainian fighters on the Kremennaya-Svatovo front lines, including Nazis who served in the 80th airborne assault brigade of the AFU involved in the execution of Russian POWs in Makeevka
Ahhhh southfront som styrs från Kreml! Bra jobbat din eländiga mongol
Citera
2022-11-29, 17:16
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whistlehead
Samtidigt som man saboterar vitala delar, istället för härdat stål så använder man gjutjärn!

Jag tänkte faktiskt skriva det! Men fick dåligt samvete för jag vill inte att civila flygplan skall störta i Ryssland, så jag utelämnade det.
Citera
2022-11-29, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Enligt vem? Den mest optimistiska ryss säger att de avancerar söderifrån och har stridskontakt öster ifrån.

Här döda ukrop orcher i Bakhmut https://www.bitchute.com/video/OuDwJNyUytWx/
Citera
2022-11-29, 17:18
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:

Varför vågar rysssen inte anfalla NATO? Ved du det?
Citera
2022-11-29, 17:18
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Misstänker Ukraina får den nya glidroboten till våren lagom till när dom ska städa bort ohyran på Krym. Den når ju 150km så det blir nådastöten till fasciststaten Rysslands ockupation av Ukraina.

Slava SAAB, Slava Ukraini

https://www.youtube.com/watch?v=PwBlNUEGU7M

DET vore riktigt riktigt trevligt.
Citera
2022-11-29, 17:20
Medlem
serbisknegers avatar
Citat:
Är det därför er eländiga mongolras tigger vapen av iran, kina och mordkorea?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in