2019-11-10, 21:05
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Så vad gör hon idag?

Skriver "dravel" här:

https://indiepopochskit.blogg.se/

Är tydligen frilans"journalist" med Rim & Reson Media AB.
Citera
2019-11-10, 21:19
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Kan konstatera att hon flyttat till en klart kulturberikad stadsdel ifrån innerstaden, även hon kommer att komma till insikt.
Till Hässelby då? Nu bor hon vitt igen i Hägersten.

Lär väl leva på sin man för hennes företag verkar inte gå något vidare.
Citera
2020-01-26, 04:15
Medlem
fredricomartins avatar
Hur går det för lilla Fridah?
Citera
2020-01-26, 06:29
Medlem
Naturen hade sin gång och Fridah slutade exakt som biologin programmerat hennes hjärna. Betäckt av en äldre och rikare man av samma ras lever hon nu hemmafruliv och tar hand om sin avkomma.

Visst så kör man lite bloggande fortfarande för att bekämpa tristessen men med en så liten plattform (100 följare?) får man räkna det som ren oavlönad hobbyverksamhet.

Intressant att få följt henne under hela hennes korta karriär. Hon är ett praktiskt exempel på att hela det här feminist/hbtq/rasist skiten bara är en konstruerad lögn som inte egentligen passar människan.
Citera
2020-01-26, 08:55
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Naturen hade sin gång och Fridah slutade exakt som biologin programmerat hennes hjärna. Betäckt av en äldre och rikare man av samma ras lever hon nu hemmafruliv och tar hand om sin avkomma.

Men oj då! Helt oironiskt så är det väl grattis till Fridah för nedkomsten. Vi får hoppas att avkomman får gå i en skola med bra skolmat.
Citera
2021-03-20, 21:51
Medlem
fredricomartins avatar
Jag hatar Fridah Jönsson
Citera
2022-08-22, 22:19
Medlem
fredricomartins avatar
Hur går det för Fridah?? Inget är glömt.
Citera
2022-08-22, 22:37
Medlem
NoTruces avatar
Den här tjejen hade jag totalt glömt bort. Men kul om det gå bra för folk. Vill dock minnas att jag störde mig på hennes dravel i Metro. Nu har ju den blaskan gått i graven, så skönt är väl det.
Citera
2022-08-24, 12:15
Medlem
Hon ser fan anorektisk ut, stackarn. Minns henne som lite mullig förr.
Citera
2022-10-27, 19:28
Medlem
prizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Hon ser fan anorektisk ut, stackarn. Minns henne som lite mullig förr.

Var såg du denna kvinna? Låt oss aldrig glömma!

Hennes man heter tydligen Oskar Klingborn. Undrar vad han såg i henne. Han är 8 år äldre.

Hennes blogg. Hon skriver fortfarande lika banalt, fjortisaktigt och rent idiotiskt som när hon skrev för Metro. Helt troligt. Minst ett engelskt uttryck i varannan mening.

https://indiepopochskit.blogg.se/
Senast redigerad av priz 2022-10-27 kl. 20:06.
Citera
2022-11-26, 22:45
Medlem
fredricomartins avatar
Jag är arg på Fridah
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback