Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-11-22, 15:17
  #73
Avstängd
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Tror du citerar fel. Jag skriver inte något om vad du sagt.
Du kallar mig för rysstroll och skriver sen att alla rysstroll tror att barriärtrupper är en myt, då är det ju exakt det du gör.

Du är som en sån där galen vänsteraktivist som stod och kastade ägg och ruttna grönsaker på psykiskt och fysiskt förstörda amerikanska soldater som kom hem efter vietnamkriget, ett krig de absolut inte ville delta i.
__________________
Senast redigerad av EnDumSosse 2022-11-22 kl. 15:24.
Citera
2022-11-22, 15:33
  #74
Medlem
GenusKhans avatar
Det är ett vidrigt beteende av media att hylla dödande av oskyldiga unga män som tvingats att strida PÅ BÅDA SIDOR för att några giriga oligarkgubbjävlar vill ha mer makt än de redan har, eller försöker skydda sina skumma intressen.

Det handlar inte om Ryssland vs Ukraina(NATO), det handlar om oligarker vs folket. Och media är ägda av oligarkerna, de försöker klumpa ihop vanliga människor med dårarna som styr våra länder och demonisera hela folkgrupper för att vi inte ska se vilket litet fåtal det är som ställer till med jävulskap för alla civilbefolkningar!
Citera
2022-11-22, 15:36
  #75
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Du kallar mig för rysstroll och skriver sen att alla rysstroll tror att barriärtrupper är en myt, då är det ju exakt det du gör.



Finns det barriärtrupper?

Är vi överens om att ryska soldater inte ska vara i någon del av det FN erkänner som Ukraina?
Citera
2022-11-22, 15:40
  #76
Avstängd
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Finns det barriärtrupper?

Är vi överens om att ryska soldater inte ska vara i någon del av det FN erkänner som Ukraina?
Läs om det jag skrev så får du svar på dina frågor. Orkar inte med dig längre. Du vill bara tjaffsa. Har du inget viktigare för dig? Själv är jag på jobbet och nu är rasten slut!
Citera
2022-11-22, 15:44
  #77
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Läs om det jag skrev så får du svar på dina frågor. Orkar inte med dig längre. Du vill bara tjaffsa. Har du inget viktigare för dig? Själv är jag på jobbet och nu är rasten slut!

Två enkla frågor. Ett svammelsvar.

Du är ett rysstroll, då du enkelt inte kan ta avstånd från puttlers invassionskrig. Det är per definition att vara ett rysstroll.

Rysstroll har förnekat barriärtrupper. Jag är osäker på om alla gör det, därför är jag genuint intresserad av ditt svar.
Citera
2022-11-22, 15:49
  #78
Avstängd
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Två enkla frågor. Ett svammelsvar.

Du är ett rysstroll, då du enkelt inte kan ta avstånd från puttlers invassionskrig. Det är per definition att vara ett rysstroll.

Rysstroll har förnekat barriärtrupper. Jag är osäker på om alla gör det, därför är jag genuint intresserad av ditt svar.
Då svarar jag på dina frågor så vi får ett slut på det här.

Ja, barriärtrupper finns, annars hade jag inte frågat dig om du kände till barriärtrupper.

Nej, ryssar ska absolut inte invadera ukraina. Sen att att det finns ryska ungdomar som blir tvingade att delta i ett krig de själva inte vill för att de försöker överleva själva är också något man inte ska glömma.
Att det även finns och alltid har funnits idioter till folk som likt dig avhumaniserar människor är även det ett faktum.

Du borde skämmas.
Citera
2022-11-22, 15:50
  #79
Avstängd
EnDumSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
Det är ett vidrigt beteende av media att hylla dödande av oskyldiga unga män som tvingats att strida PÅ BÅDA SIDOR för att några giriga oligarkgubbjävlar vill ha mer makt än de redan har, eller försöker skydda sina skumma intressen.

Det handlar inte om Ryssland vs Ukraina(NATO), det handlar om oligarker vs folket. Och media är ägda av oligarkerna, de försöker klumpa ihop vanliga människor med dårarna som styr våra länder och demonisera hela folkgrupper för att vi inte ska se vilket litet fåtal det är som ställer till med jävulskap för alla civilbefolkningar!
Instämmer helt i det du skriver.
Citera
2022-11-22, 15:53
  #80
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Då svarar jag på dina frågor så vi får ett slut på det här.

Ja, barriärtrupper finns, annars hade jag inte frågat dig om du kände till barriärtrupper.

Nej, ryssar ska absolut inte invadera ukraina. Sen att att det finns ryska ungdomar som blir tvingade att delta i ett krig de själva inte vill för att de försöker överleva själva är också något man inte ska glömma.
Att det även finns och alltid har funnits idioter till folk som likt dig avhumaniserar människor är även det ett faktum.

Du borde skämmas.

Tack för svar.

Skämms inte. Tycker dock transformeringen från att ha medlidande till att tappa allt var otäck. Men är trygg i min förvissning om att ju fortare och ju fler ryska soldater dör, desto fortare måste puttler kapitulera och skadeståndsnivåerna kan börja diskuteras på riktigt. Jag är övertygad om att det är det enda sättet att få ett riktigt slut på kriget.

Alla ryska soldater har ett alternativ där de kan försöka ge upp.
Citera
2022-11-22, 17:56
  #81
Medlem
anaryans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Jag förstår ditt resonemang och håller delvis med. Mitt resonemang var dock att jag tycker att det är förjävla märkligt med alla dessa Sossefierade PK- journalister som t ex censurerar hudfärg hos våldtäktsmän och mördare och samtidigt skriver om att döda ryssar som någon slags sport.

Räknar inte med att få medhåll från den svenska fårflocken, var med nyfiken på att se om det faktiskt var någon här på forumet som inte befinner sig i denna svenska masspsykos.
Det är inte bara en svensk masspsykos, utan en västerländsk. Problemet är dels all propaganda i den judeägda massmedian och dels att majoriteten utav folket har blivit upplärda till att ha förtroende för MSM och t.o.m. ser den som en auktoritet när det kommer till nyhetsförmedling. De jag har pratat med är så indoktrinerade att de ser alla ryssar som orcher (alltså även civila) för att deras soldater har understått sig att invadera ett land som massmedia innan invasionen beskrev som Europas mest korrupta land. Samtidigt tyckte de synd om amerikanska soldater som dog i Irak när de invaderade och sprängde civila. Fan de tyckte t.o.m. synd om legoknektarna ifrån Blackwater som lynchades i Irak. Men jag antar att i deras NPC-hjärnor så är USA=bra och RUS=dåligt och det spelar egentligen ingen roll vad dessa parter gör: Media kommer att se till att det förhållandet består hos de hjärntvättade oavsett vad dessa stater gör i verkligheten.
Citera
2022-11-22, 19:16
  #82
Medlem
PK-befriads avatar
De är slavar till narrativet. Just nu är det påbjudna narrativet att "det var Ryssland som började". Om narrativet istället hade varit att det var den andra sidan som började så hade PK-hjonen pekat mot den andra sidan av sandlådan.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback