Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-20, 02:53
  #361
Avstängd
Lever Lucifer idag?

Är han svensk? Det är extremt ovanligt i de där miljöerna.
Citera
2022-08-27, 22:55
  #362
Medlem
Nån som har fungerande FUP?
Citera
2022-11-07, 15:09
  #363
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coldasicee
Nån som har fungerande FUP?
Backup länk:
https://gofile.io/d/LzZctR
Citera
2022-11-19, 10:19
  #364
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Backup länk:
https://gofile.io/d/LzZctR

Länken fungerar inte! Någon vänlig själ som kan lägga upp FUP igen?
Citera
2022-11-19, 10:54
  #365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacewiv
Länken fungerar inte! Någon vänlig själ som kan lägga upp FUP igen?

Här är FUP igen.

Södertörns tingsrätt:
Citera
2022-11-19, 11:36
  #366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Lever Lucifer idag?

Är han svensk? Det är extremt ovanligt i de där miljöerna.
Ja han är svensk och var "bara" inhyrd av B.
Antagligen lever han helt utan risk eftersom Ö är borta. Endast R. kvar och han har många emot sig och inga med sig och vissa bara väntar på att han kommer ut så dom kan ta han med
Citera
2022-11-19, 14:09
  #367
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Här är FUP igen.

Södertörns tingsrätt:

gud vad schysst stort tack Stefan! jag vill inte vara girig men kan lika gärna fråga, de här andra som lett till åtal/dom i den här konflikten. Gångtunnel skjutningen som startade allt, när bandidos slänger automatvapn från skåpbilen, hemen, adam & chako mordet har du FUP på dem också möjligtvis?
Citera
2022-11-19, 15:48
  #368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacewiv
gud vad schysst stort tack Stefan! jag vill inte vara girig men kan lika gärna fråga, de här andra som lett till åtal/dom i den här konflikten. Gångtunnel skjutningen som startade allt, när bandidos slänger automatvapn från skåpbilen, hemen, adam & chako mordet har du FUP på dem också möjligtvis?

Jodå, jag har en del men minns inte målnumren utantill. Har du dem så blir det enklare.

Här är iallafall FUP:arna för mordet på Adam Ben Ali samt mordet på Hemen Jelizada.

Södertörns tingsrätt:
Citera
2022-11-19, 15:59
  #369
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jodå, jag har en del men minns inte målnumren utantill. Har du dem så blir det enklare.

Här är iallafall FUP:arna för mordet på Adam Ben Ali samt mordet på Hemen Jelizada.

Södertörns tingsrätt:

tackar så mycket, väldigt uppskattat. Ska försöka hitta målnr
Citera
2022-11-19, 16:43
  #370
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jodå, jag har en del men minns inte målnumren utantill. Har du dem så blir det enklare.

Här är iallafall FUP:arna för mordet på Adam Ben Ali samt mordet på Hemen Jelizada.

Södertörns tingsrätt:

Chako mordet ska vara Målnummer B 8960-17, mordförsöket på herman Södertörns tingsrätt Avdelning 1 Mål nr B 12165-15
Citera
2022-11-19, 17:16
  #371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacewiv
Chako mordet ska vara Målnummer B 8960-17, mordförsöket på herman Södertörns tingsrätt Avdelning 1 Mål nr B 12165-15

Ok, här kommer de. (GoFile är extremt långsamt just nu, så det blir via Easyupload istället)

Solna tingsrätt:
Södertörns tingsrätt:
Citera
2022-11-19, 17:31
  #372
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Ok, här kommer de. (GoFile är extremt långsamt just nu, så det blir via Easyupload istället)

Solna tingsrätt:
Södertörns tingsrätt:

tusen tack åter igen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback