2022-11-16, 08:28
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
Så det är Rysslands fel att Ukraina har attackerat Polen och dödat 2 Polacker.
Vad tror du anhöriga tycker?

Det här är en del av operation gladio. Nato har sysslat med false flags länge. Nu försöker du rättfärdiga det.

Du är en mentalsjuk shill som gör bort sig mer och mer. Gå ur tiden bara.

Självklart är det Rysslands fel då det aldrig hade inträffat om inte Ryssland bombade i närheten
Citera
2022-11-16, 08:29
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men missilen ifrågs är av den typ som bara Ukraina använder...
Nejdå, Ryssland har den också och de har även använt den missilen mot markmål. Dock verkar det osannolikt i det här fallet.
https://eurasiantimes.com/russia-uses-s-300-air-defense-missiles-to-attack-ground-targets-in-ukraine/
Citera
2022-11-16, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Nej det kommer att bli helt tvärtom.
Kriget har gått för långt nu och USA med flera har tydligen tröttnat på Zelenskyj.

Varför skulle det hända? Hade inte Ryssland utsatt Ukraina för 100 missiler igår hade detta aldrig hänt.
Citera
2022-11-16, 08:30
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Du verkar inte bli lika upprörd när rysshororna regnar missiler över ukrainsk civilbefolkning.
Nej, det är ju ryskt självförsvar att mörda civila i Ukraina, det vet ju alla. Alla ukrainare är ju nazister (eller möjligen satanister) enligt Ryssland och det är en medmänsklig plikt att utplåna detta hot. Ryssland KAN inte göra något ont eller fel. Har du inte följt med i alla rysstrollsargument här?
Citera
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Nja, det tyder på det han sa - att roboten sannolikt inte avfyrades från Ryssland. Det var vad han sa. Det kan betyda att den avfyrades från vitryskt territorium (både från mark eller luften), från Svarta Havet eller, vilket inte alls är osannolikt, från Ukraina.
Ja har jag påstått nåt annat?

Du borde kanske kolla lite på vad du svarar på?
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Givetvis är det Rysslands fel då det var dom som startade kriget!

Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
Självklart är det Rysslands fel då det aldrig hade inträffat om inte Ryssland bombade i närheten

Mina damer och herrar....

Får jag presentera årets allmoge-röst, hjärnan stöpt och tvättad i SVT och SR!

Även om en amerikansk robot skulle avfyras från amerikanskt håll och hamna helt fel och slå ner i Gdansk så är det fortfarande.... RYSSARNAS FEL! RYSSARNAS FEL! tralalalalala RYSSARNAS FEL!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-11-16 kl. 08:33.
Citera
2022-11-16, 08:32
Medlem
Conceptions avatar
Det talades initialt om två missiler i Polen?

Är det helt fastställt att det inte är det? Ukrainas S300 är den som dödade polackerna men att det också kan finnas en nedslagsplats i Polen från en rysk kryssningsmissil.

Ska ju tilläggas att oturen i det här fallet är maximal. Så mycket ödemark och ändå träffar den människor.
Citera
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Finns inget som tyder på det! Det är bara rösterna i ditt huvud som rör till det för dig!

Stödet efter gårdagens terrorbeskjutning av Ukraina kommer att öka på stödet!
Nu vänder det!

Citera
Medlem
Citat:
Detta kommer aldrig att sjunka in hos rysstrollen. I deras ögon är Ryssland oskyldiga och har bara agerat för att försvara sig mot det aggressiva Ukraina.
Du fattar inte så mycket! Eller?
Ryssland vill inte ha Nato 60 mil från Moskva med ett misilsystem riktat mot hjärtat av Ryssland.
Väst har provocerat Ryssland under en längre tid! Deborde ha förstått att Putin lägger inga fingrar i kors se bara på Krim 2014! Jag säger inte att Ryssland har rätt men det är "dagisnivå" från västs sida.
Biden ville ha detta krig för att ena usa men det har han inte lyckats med!Dessutom är krig buisness!
Citera
2022-11-16, 08:33
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Har du källa på att just amerikanskt spaningsflyg följt den specifika robotens bana? Skulle inte förvåna mig, men har du en källa?

Radionyheterna
Citera
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ja har jag påstått nåt annat?

Du borde kanske kolla lite på vad du svarar på?
Jag säger inte att du sa något annat, jag bara påpekade att Biden inte utpekade Ukraina som den plats varifrån roboten avfyrades.
Citera
Medlem
Citat:
Nej, det är ju ryskt självförsvar att mörda civila i Ukraina, det vet ju alla. Alla ukrainare är ju nazister (eller möjligen satanister) enligt Ryssland och det är en medmänsklig plikt att utplåna detta hot. Ryssland KAN inte göra något ont eller fel. Har du inte följt med i alla rysstrollsargument här?

Precis fel av mig! Jag borde ta en kvällskurs i ryskt sektbeteende😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in