Citat:
Ursprungligen postat av
Moneyberry
Märtha Louise är endast prinsessa, inte kunglig höghet. Det fick hon fråntaget när hon gifte sig med Ari Behn. Hon har samma status som exvis Prins Carl Philips och prinsessan Madeleines barn. Med andra ord kan schamanen inte bli prins på något sätt.
Men nog måste man säga att både prins Haakon och Märtha Louise har exceptionellt dålig smak och väljer partners som skulle väcka frågetecken även i den enklaste familj.
Själv undrar jag om Märta Louise använder
droger.. eller om hon "endast" är helblåst i huvudet?
Först en gift man. Sen Ari Behn som både använde droger och led av psykisk ohälsa. Och nu en "shaman" som uppenbarligen är en fullblodsskojare och bög. Vilken nykter människa skulle orka vara ihop med den här sortens män? Lägg därtill hennes änglaskola och tron på mystiska väsen. Och oförmågan att ta hand om sin ekonomi..
Märta Louise tycks ha fastnat i en evig tonårsrevolt gentemot sina föräldrar och de krav som rimligtvis måste kunnas ställas på henne.
Stackars norrmän. Det norska kungahuset gungar ordentligt. Allt hopp läggs på den stackars lilla flickan Ingrid Alexandra, vars mamma Mette Marit har erkänt användning av droger "i sin ungdom" och som nu är för sjuk för att representera på heltid.
Ingrid Alexandra borde skaffa barn så fort som möjligt för att försäkra det norska kungahusets existens i framtiden.
Läste i tidningen att även 30 soldater från den norska högvakten sparkades ut från försvaret efter att de använt droger. Fem värnpliktiga från Hans Majestet Kongens Garde erkände omständighetern.
Jag anser själv att drogerna är en styggelse, eftersom folk tappar omdömet och fattar konstiga beslut.
Prins Harrys mentala problem och Hitler-hälsning är säkert ett resultat av droganvändningen.
Jag anser att Hakon och Sonja fattade ett rätt beslut. Det känns skönt att de efter en lång och tålmodig väntan äntligen har tagit bladet från munnen och sagt vad de tycker om den här blivande svärsonen: "Han trodde att han kunde göra precis vad han ville"..