Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-22, 09:32
Medlem
[quote=Cikana1|82096584]
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Så golbögen hybrid Turken aka Svensken klarade sig undan från straff? Inte otippat 😂. Till Rennato: Amo öppna ögonen han blev frikänd både från tingsrätten och hovrätten, drick ett glas vatten, eftersom det svider😂😂😂🍷

Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
Så golbögen hybrid Turken aka Svensken klarade sig undan från straff? Inte otippat 😂
Jag har läst hela förundersökningen? Jag har lyssnat på rättegången som finns ute, ”Du påstår ju att han är golare” finns inte daterad nånstans du är en riktig inavel och det svider i din anal för att han är frisläppt, tönt
Citera
2022-10-22, 11:49
Medlem
Hoppas nya regeringen kan stoppa kriminalitet
Citera
2022-10-22, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Musse o talang kmr ut snart väl tror ni det kmr smälla det har varit väldigt lungor i Västerort senaste tiden finns ju flera från flg som e ute vf klipper de inte dumle har sett honom ute flera gånger han går runt som vanligt nästan

Musse i december/januari och Talang under våren 2024. Vi får se vart Talang landar när han blir frigiven. I advokaternas fup framkommer det information om att Talang kan ha tagit ett steg tillbaka från det livet. Har ju t o m blivit flyttad från bunkern till vanlig avdelning på Saltvik. Ekrem ska ha fått reda på detta genom Talangs syster och lämnat vidare information till Musses syster. Musse undrade varför och att han också ville det. Detta ska ha hänt under sommaren 2021 bland de sista kontakterna mellan parterna. Musse satt på isolering då om jag inte minns fel. Sådana incidenter kan man väl skjuta fram villkorlig frigivning?
Senast redigerad av TopDogg08 2022-10-22 kl. 12:22.
Citera
2022-10-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Hoppas nya regeringen kan stoppa kriminalitet

De själva säger att det kommer att ta tre, fyra kanske fem mandat innan man kan se några förändringar.
Citera
2022-10-26, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Musse i december/januari och Talang under våren 2024. Vi får se vart Talang landar när han blir frigiven. I advokaternas fup framkommer det information om att Talang kan ha tagit ett steg tillbaka från det livet. Har ju t o m blivit flyttad från bunkern till vanlig avdelning på Saltvik. Ekrem ska ha fått reda på detta genom Talangs syster och lämnat vidare information till Musses syster. Musse undrade varför och att han också ville det. Detta ska ha hänt under sommaren 2021 bland de sista kontakterna mellan parterna. Musse satt på isolering då om jag inte minns fel. Sådana incidenter kan man väl skjuta fram villkorlig frigivning?

Jag tror talle e tillbaka med grabbarna kort efter muck, shobre släpps kanske snart också, det börjar närma sig fem år för honom
Citera
2022-10-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Jag tror talle e tillbaka med grabbarna kort efter muck, shobre släpps kanske snart också, det börjar närma sig fem år för honom

Tror du blandar ihop folk nu... Shobre kommer inte släppas snart.
Citera
2022-10-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S

Jag har för mig han blev häktad i Spanien redan 2018 men kanske minns fel?
Citera
2022-10-26, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S

I Spanien får man ju bara vara häktad i fem år
Citera
2022-10-26, 17:19
Medlem
Citat:

Det var inte 2018 han häktades, men han har utöver eventuell rättegång i Spanien begärts häktad i sin utevaro av Sverige, misstänkt bland annat för två mord.

Jag lade upp handlingarna i det målet som Skewie sedan haft vänligheten att ladda upp på nytt här:
(FB) Ledare i Dödspatrullen häktad, misstänkt för två mord, med mera (2021-11-13)
Citera
2022-10-26, 17:57
Medlem
Citat:

Han åkte fast i augusti 2020. Shobre har flera misstankar mot sig utöver de två morden StefanS nämnde troligen genom Encro bevis. Det tog nästan tre år för dom från Helsingborg att bli åtalade för narkotikabrott i Spanien.

Som vi har diskuterat innan. Det finns risk att Musse också blir häktad för morden i 2017 när han ska bli frisläppt.

(FB) Ledare i Dödspatrullen häktad, misstänkt för två mord, med mera (2021-11-13)
Citera
2022-11-05, 22:24
Medlem
Montanasss avatar
Svensken lever vidare i Turkiet.

Här är en bild på honom med Tugge från Rinkeby, som också verkar vara hans kusin fotograferad i Turkiet.

https://ibb.co/Pmh2sVb
Citera
2022-11-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Svensken lever vidare i Turkiet.

Här är en bild på honom med Tugge från Rinkeby, som också verkar vara hans kusin fotograferad i Turkiet.

https://ibb.co/Pmh2sVb
nån sa att han blev blind på ena ögat. trodde ena ögat skulle va grå/vit men hade fel då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in