2022-10-27, 13:47
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Ser ut att öppna starkt igen.. Mkt som händer i närtid. Rapport på g, ska bli intressant att se vad man förmedlar där..
Won och Durban går in med lite pengar i bolaget till en premie på dagens kurs.
KAIT kör POC på både privata och offentliga skolor just nu, klart till December. Går den igenom så lär KAIT bli riktigt intressant för investerare och man kan ta bra betalt också.
SAMSUNG pennans utveckling slutförs i Q4, kul om de implementerar Dot Pattern i sina vikbara skärmar.

Ger inget utslag på treårsgrafen...
Citera
2022-10-27, 14:04
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ger inget utslag på treårsgrafen...

Gör inget 😁 Månadsgrafen ser desto bättre ut historikern 👍😅
Citera
2022-10-27, 14:15
Medlem
alienfins avatar
Funderar på att skicka en tårta till Nasdaq som gav mig köptillfället 😅😅😅
Citera
2022-10-27, 14:52
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Funderar på att skicka en tårta till Nasdaq som gav mig köptillfället 😅😅😅

Du har ett bra säljtillfälle idag också!
Citera
2022-10-27, 14:56
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Du har ett bra säljtillfälle idag också!

Dummaste jag hört på länge 🤣
Citera
2022-10-27, 22:11
Medlem
Verkar som att marknaden börjar gilla Anoto? Mitt blygsamma innehav är nu upp 26.18 %. sedan start! Får överväga att stoppa in några hundra till här! . Men är en chanspost som sagt. Så kom inte och säg att jag är så dum i huvet som brukar vara Flashback style efter en aktie gått ned och med facit i handen. Som att sparka på någon som ligger ned.
Citera
2022-10-27, 22:21
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Verkar som att marknaden börjar gilla Anoto? Mitt blygsamma innehav är nu upp 26.18 %. sedan start! Får överväga att stoppa in några hundra till här! . Men är en chanspost som sagt. Så kom inte och säg att jag är så dum i huvet som brukar vara Flashback style efter en aktie gått ned och med facit i handen. Som att sparka på någon som ligger ned.

Jag har inte bara Anoto! Jag ligger back i Metacon också, ett företag som har finfina planer och visioner men som har förbannat svårt att sluta taxa runt och lyft istället! Lägg in tusen spänn där också men sälj om 36 månader om det inte lyft ännu då.
Citera
2022-10-28, 06:47
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Jag har inte bara Anoto! Jag ligger back i Metacon också, ett företag som har finfina planer och visioner men som har förbannat svårt att sluta taxa runt och lyft istället! Lägg in tusen spänn där också men sälj om 36 månader om det inte lyft ännu då.

Känns som att Anoto har klart störst potential att ta igen kursen än många andra bolag som ligger back med massor av ägare. Typ FPC, Starbreeze, SBB, SAS, Norwegian mm..

Får se nästa år, om både SAMSUNG och KAIT avtalen börjar leverera så lär det bli en fin uppgång från dagens modesta 126msek i BV.
Senast redigerad av alienfin 2022-10-28 kl. 06:54.
Citera
2022-10-28, 11:04
Medlem
Ringhals3s avatar
Att kursen stiger utan några nyheter alls bådar inte gott. Drömmar om kanske röcker inte och en sökning på "Anoto" hos Samsung ger inga träffar.
Citera
2022-10-28, 11:08
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Känns som att Anoto har klart störst potential att ta igen kursen än många andra bolag som ligger back med massor av ägare. Typ FPC, Starbreeze, SBB, SAS, Norwegian mm..

Får se nästa år, om både SAMSUNG och KAIT avtalen börjar leverera så lär det bli en fin uppgång från dagens modesta 126msek i BV.

Det går inte att ta igen en kurs som spätts ut och späs ut av återkommande nyemissioner.

Anoto borde göra som NAS, en omvänd split 100:1.
Citera
2022-10-28, 11:22
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Det går inte att ta igen en kurs som spätts ut och späs ut av återkommande nyemissioner.

Anoto borde göra som NAS, en omvänd split 100:1.

Vinkla som du vill..Skiter väl jag i sälånge jag får chansen att gå ur med vinst 😅
Tar vi oss över 0,6 idag 🤔
Citera
2022-10-28, 11:26
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Att kursen stiger utan några nyheter alls bådar inte gott. Drömmar om kanske röcker inte och en sökning på "Anoto" hos Samsung ger inga träffar.

Det är väl jättebra att kursen stiger 😊

Däremot så finns det mängder med patentsökningar där Anoto och Samsung nämns tillsammans 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in