2022-10-22, 22:09
Citat:
Ursprungligen postat av Bulleibulle
Jag drar mig nog ur denna diskussionen nu. Tro det eller ej så tycker jag det är underhållande med diskussioner om när Linn gör galna grejer, är inget fan över hur hon beter sig på sociala medier överlag. Ville bara diskutera de direkta personangreppen men jag släpper nog det nu.
Låt folk skriva ut o tycka vad fan dom vill. snälla rara 😴 härligt klimat där alla tjafsar med alla. det blir bara underhållande för linnsan bakom skärmen. skärp er förfan.
Citera
2022-10-23, 08:07
Medlem
Är det inte vanligt att sova med pyjamas och täcke? Speciellt på hösten/vintern?
Citera
2022-10-23, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Är det inte vanligt att sova med pyjamas och täcke? Speciellt på hösten/vintern?

Jo det är nog högst normalt. Själv sover jag med bara täcke oavsett årstid. Men absolut inte ovanligt att ha båda även på sommaren
Citera
2022-10-23, 10:55
Medlem
XtraXs avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...agan-om-barnen

Kom o tänka på Trådens huvudperson.
Citera
2022-10-23, 11:26
Citat:
Ursprungligen postat av Bulleibulle
Fast man behöver väl inte vara ett troll för att tycka att folk klankar ned på precis ALLT med Linn. Linn är klandervärd på otroligt många plan, men det blir ju en aning överdrivet när man hatar på saker som Linn gör som jag inte bryr sig ett skit om ifall andra gör.
Håller med. Det finns gott om saker att kritisera ändå utan att behöva klaga på sådant som typ alla andra kan göra utan minsta negativ åsikt om det.
Citera
2022-10-23, 11:36
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Jo pyjamas och täcke får nog anses normalt i slutet av oktober. (Sen finns det ju olika varma täcken, och pyjamasar med för den delen). I år har nog många sänkt effekten på det värmesystem man har och klätt på sig lite mer i stället.

”Är inte den bästa känslan att vara nykär ändå?” undrar Linn. Ja det är ju uppenbart att hon gillar den känslan och det kan man förstå. Det gör nog många. Men de flesta tycker inte det är rätt läge att skaffa barn då …
Citera
2022-10-23, 12:04
”Hur gott och enkelt är det inte att göra sig en ostmacka?” säger S om sitt samarbete. Jomen alltså det tycker nog de flesta, att en ostmacka är enkelt att fixa. De flesta kanske t o m tycker det är enkelt att skära hela skivor av gurkan.

Vad tror ni, blir deras filmsnuttar av bättre kvalitet med tiden?
Citera
2022-10-23, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Hur gott och enkelt är det inte att göra sig en ostmacka?” säger S om sitt samarbete. Jomen alltså det tycker nog de flesta, att en ostmacka är enkelt att fixa. De flesta kanske t o m tycker det är enkelt att skära hela skivor av gurkan.

Såg ändå lite skakigt ut
Citera
2022-10-23, 16:26
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Brukar ibland använda osthyveln även till gurkan, blir väldigt tunna finsmakande skivor. Kanske nåt Simon skulle använda sig av.
Citera
2022-10-23, 19:01
Medlem
Linn har uppdaterat sin bloppis. Hänger oanvända PoP kläder till försäljning. Undrar om företaget tycker det är ok att sälja iväg sponsring för att hon ska tjäna egna pengar i fickan.
Hade inte blivit jätteglad som företag att skicka ut sponsring som inte ens används och sedans säljs.
Men det kanske bara är jag 🤷🏼‍♀️
Citera
2022-10-23, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Brukar ibland använda osthyveln även till gurkan, blir väldigt tunna finsmakande skivor. Kanske nåt Simon skulle använda sig av.

Såg du inte. Han kör färdigskivat! 😅

Oklart varför, en osthyvel finns i hushållet för vi har sett Linn skära ost på ett väldigt märkligt vis tidigare iår.
Men han kanske har samma feeling som min 4-åring med osthyveln, och isf förstår jag att Arla skickade honom ett paket färdigskivat och bad honom filma om spektaklet.
Citera
2022-10-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Linn har uppdaterat sin bloppis. Hänger oanvända PoP kläder till försäljning. Undrar om företaget tycker det är ok att sälja iväg sponsring för att hon ska tjäna egna pengar i fickan.
Hade inte blivit jätteglad som företag att skicka ut sponsring som inte ens används och sedans säljs.
Men det kanske bara är jag 🤷🏼‍♀️

Jag skulle gissa att Linns visat upp plaggen när hon fick budet (har hänt flertalet gånger med polarn och pyret). Det innebär alltså i princip gratis reklam för polarn och pyret.
Linn måste enligt lag skatta på varor hon får som spons.

Helt ärligt skulle jag säga att polarn är den vinnande i ekvationen (ekonomiskt) även om Linn hade kastat kläderna samma dag hon fick dem (efter att ha visat dem på sociala kanaler).

Om nu kläderna som säljs är spons såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in