2022-10-23, 17:05
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Kul att soton snodde poäng utav arsenal.
Citera
2022-10-23, 17:06
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Undra om Jesse Marsch är nästa man till rakning?

Wolves är otroligt uddlösa, en trött Diego Costa på topp gör ingen glad nu för tiden.
Citera
2022-10-23, 17:08
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Tycker de förtjänade 3p faktiskt. Arsenal väldigt bra första 25 minutrarna men sedan lämnade man över pinnen till Southampton som var något uddlösa men övertaget i andra halvlek med bättre avslutare och de hade nog vunnit.
Citera
2022-10-23, 17:14
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tycker de förtjänade 3p faktiskt. Arsenal väldigt bra första 25 minutrarna men sedan lämnade man över pinnen till Southampton som var något uddlösa men övertaget i andra halvlek med bättre avslutare och de hade nog vunnit.

Såg bara första halvlek men ja jag tyckte soton tog över de sista 20 minuterna. Kallades förr för Liverpools b lag, men nu tagit in en del från City. Kul!
Citera
2022-10-23, 17:37
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:

Precis som förra helgen orkade inte Arsenal hålla spelet uppe i andra halvlek. Borde ha avgjort i första. Förra helgen överlevde vi men nu blev vi straffade. Lite oroande är Jesus målmissande.

Men So'ton borta har varit lite av en mardrömsmatch de senaste säsongerna så visste det skulle bli tufft.

Nottingham hemma nästa helg ska bli vinst. Sen återstår 2 matcher innan VM-uppehållet. Målet måste vara att hålla förstaplatsen fram till dess.
Citera
2022-10-23, 17:40
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Precis som förra helgen orkade inte Arsenal hålla spelet uppe i andra halvlek. Borde ha avgjort i första. Förra helgen överlevde vi men nu blev vi straffade. Lite oroande är Jesus målmissande.

Men So'ton borta har varit lite av en mardrömsmatch de senaste säsongerna så visste det skulle bli tufft.

Nottingham hemma nästa helg ska bli vinst. Sen återstår 2 matcher innan VM-uppehållet. Målet måste vara att hålla förstaplatsen fram till dess.

Detta är på detta vis jag tror City kommer gå före till slut. Att det blir för många matcher där Arsenal bara ''orkar'' en halvlek. Kan Nottingham vända på sin tråkiga trend nu efter Liverpool vinsten? Jag tror inte det men man kan ju hoppas.
Citera
2022-10-23, 17:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Nu börjar Arsenals ras
Citera
2022-10-23, 18:19
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nu börjar Arsenals ras

Du ska nog mer bekymra dig om ditt eget lag verkar det som.
Citera
2022-10-23, 18:21
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Detta är på detta vis jag tror City kommer gå före till slut. Att det blir för många matcher där Arsenal bara ''orkar'' en halvlek. Kan Nottingham vända på sin tråkiga trend nu efter Liverpool vinsten? Jag tror inte det men man kan ju hoppas.

Klart City tar det. Målet för Arsenal är topp4 och det ser väldigt bra ut. Liverpool går knackigt, Chelsea och Utd kryssade igår och medan jag skriver detta blir Tottenham piskade på hemmaplan av Newcastle.

Newcastle vill säkert blanda sig i topp 4. De kommer bränna varenda krona de kan (m.h.t. FFP) i januari.
Citera
2022-10-23, 18:59
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Kallades förr för Liverpools b lag, men nu tagit in en del från City. Kul!
Anledningen till att Southampton kallades det var ju för att Liverpool köpte en drös spelare därifrån under en kort period, VvD, Mane, Lallana, Lovren, Clyne & Lambert med blandad framgång.
Citera
2022-10-23, 19:12
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Såg bara första halvlek men ja jag tyckte soton tog över de sista 20 minuterna. Kallades förr för Liverpools b lag, men nu tagit in en del från City. Kul!

Att arsenal inte fick straff i första halvlek är en skam över hela domarkåren.
Citera
2022-10-23, 19:24
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nu börjar Arsenals ras

Jaha, å hur gick det själva då?

Fan vad värdelös du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera