2022-10-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
trams våldtäkt betyder inte ett skit längre det har ni själva sett till hör man ordet våldtäkt undrar man idag var vems fingrar var och när och om det var medvetet haha

fö är det så jävla gött kolla när kvinnor får äta lite egen skit o bli misshandlade som fan haha det är värsta nöjet helgnöjet gapflabba åt kvinnor som tror de kan

bättre än standup fattar inte hur det kan vara så kul, men det är det, värre än chaplin & co

Du låter som en tvättäkta sadistisk psykopat.
Citera
2022-10-17, 15:26
Medlem
Citat:
jävla skitsnack. unga tjejer vill ha det. är du så jävla trög att du inte fattar verkligheten du lever i? röd som en tomatjävel va?

brudar vill ha lite stryk och straffknullas med halvslak balle i röven en hel eftermiddag medans man kollar på fotboll.

först då mår cp brudar bra. då vet dem sitt syfte i livet. och alla brudar är cp brudar. en kvinna är inte en normal mänsklig varelse det har bevisats genom historien. kvinnor är som... grodor.. eller någon annan art, typ insekter.

se så dåligt det blev medans ni styrde och ställde. ja men nu är den eran över. nya tider åstundar.

Det är m-g-t-o-w som inte förstår skillnaden mellan BDSM-"rape-play" och riktig våldtäkt. Så ta den diskussionen med honom. Jag förstår skillnaden.

Jag förstår också skillnaden på kampsport och riktig misshandel.
Citera
2022-10-17, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är m-g-t-o-w som inte förstår skillnaden mellan BDSM-"rape-play" och riktig våldtäkt. Så ta den diskussionen med honom. Jag förstår skillnaden.

Jag förstår också skillnaden på kampsport och riktig misshandel.

Jag har inte ens diskuterat BDSM stumpan så du har ingen grund för det påståendet. Du vet däremot inte vad våldtäkt är som jag visade med dina egna citat.
Citera
2022-10-17, 15:32
Avslutad
Citat:
jävla skitsnack. unga tjejer vill ha det. är du så jävla trög att du inte fattar verkligheten du lever i? röd som en tomatjävel va?

brudar vill ha lite stryk och straffknullas med halvslak balle i röven en hel eftermiddag medans man kollar på fotboll.

först då mår cp brudar bra. då vet dem sitt syfte i livet. och alla brudar är cp brudar. en kvinna är inte en normal mänsklig varelse det har bevisats genom historien. kvinnor är som... grodor.. eller någon annan art, typ insekter.

se så dåligt det blev medans ni styrde och ställde. ja men nu är den eran över. nya tider åstundar.
Vad är det det är slut på? Ska kvinnor inte få det sex de vill ha och mår bra av längre eller vad menar du?
Citera
2022-10-17, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jag har inte ens diskuterat BDSM stumpan så du har ingen grund för det påståendet. Du vet däremot inte vad våldtäkt är som jag visade med dina egna citat.
Vad skulle skillnaden mellan BDSM-sex och våldtäkt vara då, menar du?

Vad är det som gör det ena olagligt men det andra lagligt?

Visa oss dina kunskaper i ämnet.
Citera
2022-10-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad skulle skillnaden mellan BDSM-sex och våldtäkt vara då, menar du?

Vad är det som gör det ena olagligt men det andra lagligt?

Visa oss dina kunskaper i ämnet.

Nu blir det pinsamt, det är inte min uppgift att lära dig lagen men det finns inget i lagboken som säger att BDSM är olagligt.
Citera
2022-10-17, 15:41
Medlem
Citat:
Som du ser själv så säger inte lagen att din vilja att bli utsatt för sex avgör om det är en våldtäkt eller inte. Kan du inte läsa dina egna citat ens?

Det finns en rad fall då det är våldtäkt även om personen vill ha sex.

Läs om, läs rätt. Din läsförmåga är under all kritik.

Ja, om personen är under 15 år och den andra är äldre än så. Men personer under 15 har inte rösträtt och nu var det personer som har rösträtt detta handlade om, eller hur?
Citera
2022-10-17, 15:44
Medlem
Citat:

Jo, det är just precis vad du har. Även om du inte har använt uttrycket BDSM. Du har skrivit om kvinnors sexfantasier och hävdat att våldtäkt är deras vanligaste sexfantasi. Uppenbarligen har du inte fattat att deras vanligaste sexfantasi är BDSM-"rape-play" och inte riktig våldtäkt.
Citera
2022-10-17, 15:46
Medlem
Citat:
Läs om, läs rätt. Din läsförmåga är under all kritik.

Ja, om personen är under 15 år och den andra är äldre än så. Men personer under 15 har inte rösträtt och nu var det personer som har rösträtt detta handlade om, eller hur?

Ja det är en sak som gör att det är våldtäkt men som du kan se i dina egna citat finns det dessutom flera andra saker.

Citat:
Jo, det är just precis vad du har. Även om du inte har använt uttrycket BDSM. Du har skrivit om kvinnors sexfantasier och hävdat att våldtäkt är deras vanligaste sexfantasi. Uppenbarligen har du inte fattat att deras vanligaste sexfantasi är BDSM-"rape-play" och inte riktig våldtäkt.

Nej enligt kvinnorna själva är det våldtäkt de fantiserar om.
Citera
2022-10-17, 15:49
Avslutad
Citat:
Nu blir det pinsamt, det är inte min uppgift att lära dig lagen men det finns inget i lagboken som säger att BDSM är olagligt.
Du behöver inte lära mig nåt, jag undrar vad som skulle vara skillnaden mellan BDSM-sex och våldtäkt som gör att BDSM-sex (som är sådant som sker i enlighet med personens vilja) är lagligt medan våldtäkt (som man utsätts för mot sin vilja) är olagligt.

Men du kanske inte vet vad som gör det ena lagligt men det andra olagligt?
Citera
2022-10-17, 15:49
Medlem
Citat:
Nej enligt kvinnorna själva är det våldtäkt de fantiserar om.

Nej, de fantiserar inte om riktig våldtäkt. De fantiserar givetvis om BDSM-"rape play". Som sagt: jag förstår inte riktigt varför du vill framstå som ett tvättäkta stolpskott, som inte förstår skillnaden mellan BDSM och våldtäkt.
Citera
2022-10-17, 15:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad är det det är slut på? Ska kvinnor inte få det sex de vill ha och mår bra av längre eller vad menar du?

Nepp nu blir det bara vaniljsex för er rapefreaks! HAHA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in