2022-04-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Länka till inlägget där jag skulle ha kallat dig för det.

Övertygad om min sak???
Vadå min sak?
Att du sitter och fantiserar om vad jag tycker är inte min sak .. Det är snarare ett försökt till mental våldtäkt där du försöker påtvinga mig dina fantasier...
Du är sjuk.
Det är du som lider av personlighetsklyvningar, du har ju tidigare hävdat att det är våldtäkt om man ej frågar om samtycke för minsta lilla beröring, även om man redan är ett par
Citera
2022-04-19, 20:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Det är du som lider av personlighetsklyvningar, du har ju tidigare hävdat att det är våldtäkt om man ej frågar om samtycke för minsta lilla beröring, även om man redan är ett par
Du babblar först om film, sen om att du inte får ge dig på icke samtyckande partner ... Undrar vem av oss som lider av personlighetsstörning.

Sluta nu sitta och fantisera kring vad jag tycker och inte. Du klarar inte av att ha en diskussion med annan människa och är därför helt ointressant.
Citera
2022-04-19, 20:22
Medlem
Citat:
Du babblar först om film, sen om att du inte får ge dig på icke samtyckande partner ... Undrar vem av oss som lider av personlighetsstörning.

Sluta nu sitta och fantisera kring vad jag tycker och inte. Du klarar inte av att ha en diskussion med annan människa och är därför helt ointressant.
Men du hävdade ju bestämt förr att man måste fråga om samtycke för minsta lilla beröring
Du hävdade också att om man kyssser någon man ej har kysst innan, utan att fråga om lov, så skulle det klassas som brott oavsett hur det bemötts efteråt
Citera
2022-04-20, 11:47
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:

Människan har lyckats fortplanta sig i hundratusentalsår hyggligt framgångsrikt.
Den dagen du behöver en tecknad film för att beskriva hur det ska gå till, är det dags att backa några steg från dig och vänligt men bestämt säga nej tack.
Citera
2022-04-20, 11:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Människan har lyckats fortplanta sig i hundratusentalsår hyggligt framgångsrikt.
Den dagen du behöver en tecknad film för att beskriva hur det ska gå till, är det dags att backa några steg från dig och vänligt men bestämt säga nej tack.
Det är många killar som borde ta fasta på det. Klarar de inte att se till att de har samtycke och inte ens förstår hur det går till så bör de backa och avstå.
Filmen är för övrigt skapad av en man för att visa andra män vad samtycke handlar om.
Citera
2022-10-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Våldtäkt är att inte vilja det sex som förövaren utsätter offret för.

Du behöver läsa på lagen stumpan.
Citera
2022-10-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du behöver läsa på lagen stumpan.

Jag kan lagen. Och våldtäkt är just precis det jag skriver.
Att bli utsatt för sex ofrivilligt. Det är våldtäkt.
Det är nog du som behöver läsa lagen, stumpan.
Citera
2022-10-17, 15:06
Medlem
Citat:

Nej du är helt okunnig om lagen.

Citat:
Du tror ju på fullt allvar att kvinnor röstar som de gör, för att de vill bli våldtagna, eftersom våldtäkt enligt dig, är många kvinnors vanligaste sexfantasi.

Du fick svar på det här: (FB) Är svenska kvinnor värda att försvara i krig?
Prova att läsa innan du frågar om det som redan är besvarat.
Citera
2022-10-17, 15:06
Avslutad
trams våldtäkt betyder inte ett skit längre det har ni själva sett till hör man ordet våldtäkt undrar man idag var vems fingrar var och när och om det var medvetet haha

fö är det så jävla gött kolla när kvinnor får äta lite egen skit o bli misshandlade som fan haha det är värsta nöjet helgnöjet gapflabba åt kvinnor som tror de kan

bättre än standup fattar inte hur det kan vara så kul, men det är det, värre än chaplin & co
Citera
2022-10-17, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nej du är helt okunnig om lagen.

Du fick svar på det här: (FB) Är svenska kvinnor värda att försvara i krig?
Prova att läsa innan du frågar om det som redan är besvarat.

Varför vill du hela tiden framstå som ett stolpskott? Jag kan lagen och om du kan lagen med, så vet du att jag har rätt i min beskrivning. Se nedan citat från polisens hemsida, gällande våldtäkt. Se de fetade partierna.

"Den som genomför ett samlag eller en annan jämförbar sexuell handling med en person som inte deltar frivilligt döms för våldtäkt. Straffet är fängelse i lägst tre år och högst sex år.

Oaktsam våldtäkt
Den som begår en gärning som avses i 1 § (våldtäkt) och är grovt oaktsam beträffande omständigheten att den andra personen inte deltar frivilligt döms för oaktsam våldtäkt. Med grov oaktsamhet menas att gärningspersonen insåg risken att deltagandet inte är frivilligt, men genomför den sexuella handlingen trots detta. Däremot skulle gärningspersonen avstått om den vetat att deltagandet inte var frivilligt.

Vid bedömningen av om deltagandet är frivilligt eller inte ska lagen ta särskild hänsyn till om frivilligheten har framförts i ord eller handling eller på annat sätt. Samlag kan aldrig bedömas som frivilligt i följande fall:

deltagande är en följd av våld eller hot
offret är i en särskilt utsatt situation på grund av medvetslöshet, sömn, allvarig rädsla, sjukdom, kroppsskada, psykisk störning eller är påverkad av droger eller alkohol
om den som utsatts är i en beroendeställning till gärningsmannen."
Källa: Polisen.se

Jag har inte ställt en fråga. Jag har skrivit ut påstående att du inte förstår skillnaden mellan våldtäkt och BDSM-"rape play" och gjort en redovisning kring vad jag baserar detta mitt påstående på.
Citera
2022-10-17, 15:22
Avslutad
Citat:
Varför vill du hela tiden framstå som ett stolpskott? Jag kan lagen och om du kan lagen med, så vet du att jag har rätt i min beskrivning. Se nedan citat från polisens hemsida, gällande våldtäkt. Se de fetade partierna.

"Den som genomför ett samlag eller en annan jämförbar sexuell handling med en person som inte deltar frivilligt döms för våldtäkt. Straffet är fängelse i lägst tre år och högst sex år.

Oaktsam våldtäkt
Den som begår en gärning som avses i 1 § (våldtäkt) och är grovt oaktsam beträffande omständigheten att den andra personen inte deltar frivilligt döms för oaktsam våldtäkt. Med grov oaktsamhet menas att gärningspersonen insåg risken att deltagandet inte är frivilligt, men genomför den sexuella handlingen trots detta. Däremot skulle gärningspersonen avstått om den vetat att deltagandet inte var frivilligt.

Vid bedömningen av om deltagandet är frivilligt eller inte ska lagen ta särskild hänsyn till om frivilligheten har framförts i ord eller handling eller på annat sätt. Samlag kan aldrig bedömas som frivilligt i följande fall:

offret är i en särskilt utsatt situation på grund av medvetslöshet, sömn, allvarig rädsla, sjukdom, kroppsskada, psykisk störning eller är påverkad av droger eller alkohol
Källa: Polisen.se

Jag har inte ställt en fråga. Jag har skrivit ut påstående att du inte förstår skillnaden mellan våldtäkt och BDSM-"rape play" och gjort en redovisning kring vad jag baserar detta mitt påstående på.

jävla skitsnack. unga tjejer vill ha det. är du så jävla trög att du inte fattar verkligheten du lever i? röd som en tomatjävel va?

brudar vill ha lite stryk och straffknullas med halvslak balle i röven en hel eftermiddag medans man kollar på fotboll.

först då mår cp brudar bra. då vet dem sitt syfte i livet. och alla brudar är cp brudar. en kvinna är inte en normal mänsklig varelse det har bevisats genom historien. kvinnor är som... grodor.. eller någon annan art, typ insekter.

se så dåligt det blev medans ni styrde och ställde. ja men nu är den eran över. nya tider åstundar.
Citera
2022-10-17, 15:23
Medlem
Citat:

[/i] Källa: Polisen.se

Citat:

Som du ser själv så säger inte lagen att din vilja att bli utsatt för sex avgör om det är en våldtäkt eller inte. Kan du inte läsa dina egna citat ens?

Det finns en rad fall då det är våldtäkt även om personen vill ha sex.
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2022-10-17 kl. 15:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in