Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Varför vill du hela tiden framstå som ett stolpskott? Jag kan lagen och om du kan lagen med, så vet du att jag har rätt i min beskrivning. Se nedan citat från polisens hemsida, gällande våldtäkt. Se de fetade partierna.
"Den som genomför ett samlag eller en annan jämförbar sexuell handling med en person som inte deltar frivilligt döms för våldtäkt. Straffet är fängelse i lägst tre år och högst sex år.
Oaktsam våldtäkt
Den som begår en gärning som avses i 1 § (våldtäkt) och är grovt oaktsam beträffande omständigheten att den andra personen inte deltar frivilligt döms för oaktsam våldtäkt. Med grov oaktsamhet menas att gärningspersonen insåg risken att deltagandet inte är frivilligt, men genomför den sexuella handlingen trots detta. Däremot skulle gärningspersonen avstått om den vetat att deltagandet inte var frivilligt.
Vid bedömningen av om deltagandet är frivilligt eller inte ska lagen ta särskild hänsyn till om frivilligheten har framförts i ord eller handling eller på annat sätt. Samlag kan aldrig bedömas som frivilligt i följande fall:
deltagande är en följd av våld eller hot
offret är i en särskilt utsatt situation på grund av medvetslöshet, sömn, allvarig rädsla, sjukdom, kroppsskada, psykisk störning eller är påverkad av droger eller alkohol
om den som utsatts är i en beroendeställning till gärningsmannen."
Källa: Polisen.se
Jag har inte ställt en fråga. Jag har skrivit ut påstående att du inte förstår skillnaden mellan våldtäkt och BDSM-"rape play" och gjort en redovisning kring vad jag baserar detta mitt påstående på.
jävla skitsnack. unga tjejer vill
ha det. är du så jävla trög att du inte fattar verkligheten du lever i? röd som en tomatjävel va?
brudar vill ha lite stryk och straffknullas med halvslak balle i röven en hel eftermiddag medans man kollar på fotboll.
först då mår cp brudar bra. då vet dem sitt syfte i livet. och alla brudar är cp brudar. en kvinna är inte en normal mänsklig varelse det har bevisats genom historien. kvinnor är som... grodor.. eller någon annan art, typ insekter.
se så dåligt det blev medans ni styrde och ställde. ja men nu är den eran över. nya tider åstundar.