2022-10-17, 14:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Är det verkligen en fråga som du inte vet svaret på själv? Man röstar väl för att driva fram den politik man vill ha.
Jaha, inte för att man hoppas få BDSM-sex då?
Citera
2022-10-17, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jaha, inte för att man hoppas få BDSM-sex då?

Går du och röstar för att få BDSM-sex, hur tänker du nu?
Citera
2022-10-17, 14:33
Avslutad
Citat:
Går du och röstar för att få BDSM-sex, hur tänker du nu?
Varför tror du folk röstar som de gör då?
Citera
2022-10-17, 14:35
Medlem
Citat:
Varför tror du folk röstar som de gör då?

Du får nog tänka igenom vad det du har svårt att förstå och försöka artikulera det.
Citera
2022-10-17, 14:37
Avslutad
Citat:
Du får nog tänka igenom vad det du har svårt att förstå och försöka artikulera det.
Jag kommer att be dig förklara dig igen nästa gång du påstår dig veta varför kvinnor röstar som de gör.
Citera
2022-10-17, 14:39
Medlem
Citat:
Jag kommer att be dig förklara dig igen nästa gång du påstår dig veta varför kvinnor röstar som de gör.

Det svarade jag ju på och ändå fattar du inte, folk röstar för att driva fram den politik de vill ha.
Citera
2022-10-17, 14:41
Medlem
Citat:
Vet du inte skillnaden mellan BDSM och våldtäkt?

Det är ju du som inte vet skillnaden mellan BDSM och våldtäkt.

Delar av BDSM (sk. "rape-play") hänvisar du ju själv till (utan att visa källor på det) är vanliga sexfantasier hos många kvinnor.

Våldtäkt är att inte vilja det sex som förövaren utsätter offret för.

Dvs. två helt olika saker.

Precis som BDSM-grenen att bli piskad är helt olik att bli ofrivilligt misshandlad efter en hamburgare på stan.
Citera
2022-10-17, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är ju du som inte vet skillnaden mellan BDSM och våldtäkt.

Jaså kan du citera mig där jag visat att jag inte förstår skillnaden mellan våldtäkt och BDSM?
Eller ska du erkänna att du ljög igen?
Citera
2022-10-17, 14:44
Avslutad
Citat:
Det svarade jag ju på och ändå fattar du inte, folk röstar för att driva fram den politik de vill ha.
Jaha, inte för att få massinvandring och våldtäkt då?
Citera
2022-10-17, 14:49
Medlem
Citat:
Jaha, inte för att få massinvandring och våldtäkt då?

Uppenbarligen är detta inget som kvinnor är bekymrade om då de inte röstat för att stoppa det.

De har heller inte gjort något annat för att protestera mot alla våldtäkter som massinvandringen medför. När däremot en kriminell knarkare i USA dödas blir det massiva demonstrationer i Sverige men aldrig när flyktingar våldtar och dödar svenska kvinnor i Sverige. Ingen stor sak alltså.
Citera
2022-10-17, 14:57
Medlem
Citat:
Jaså kan du citera mig där jag visat att jag inte förstår skillnaden mellan våldtäkt och BDSM?
Eller ska du erkänna att du ljög igen?

Du tror ju på fullt allvar att kvinnor röstar som de gör, för att de vill bli våldtagna, eftersom våldtäkt enligt dig, är många kvinnors vanligaste sexfantasi.

Givetvis fantiserar dessa kvinnor om BDSM-grenen "rape-play" och inte om riktig våldtäkt. Ändå hävdar du gång efter annan att kvinnor på riktigt vill bli våldtagna, det är därför de röstar som de gör, enligt dig. Denna din åsikt gör det mycket klart och tydligt att du inte vet skillnaden mellan BDSM-delen "rape-play" och riktig våldtäkt.

Så. Det är du som inte förstår skillnaden mellan BDSM-"rape-play" och våldtäkt.
Du förstår inte skillnaden mellan dessa kvinnors fantasier om BDSM-"rape-play" och riktig våldtäkt.

Ingen vill bli våldtagen.
Men det finns givetvis de som fantiserar om BDSM-"rape-play".

Och då är det som Ipsi skriver: lättare att gå på BDSM-klubbar för att få BDSM, än att rösta vart 4:e år. Deras röster ger dem troligtvis inte BDSM.
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-17 kl. 15:05.
Citera
2022-10-17, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Som det var tidigare, att blint fördela den bara till män, var det bra?

Den har aldrig blint fördelats till män.
Alla män fick inte rösta.

Kvinnor verkar dock generellt inte vilja ställa upp o försvara landet utan man hör, inte helt sällan, att om det blir krig så kommer de ta sina barn o dra.

Frågan är om det är många som vill ställa upp på att försvara ett Sverige som det ser ut idag.
Alla får ju ändå vara här så låt ryssen komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in