2022-10-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Det känner jag inte till i dagsläget, men det är det jag håller på att gräva i. Om jag ska spekulera skulle en variant såklart vara att är M*rdin som tagit på sig få Om*r och Isop klippta, d.v.s. han är den som tagit på sig att se till att hyra in en skytt eller två. Då är det han som samlat in pengarna från de som lagt pengar på Om*r och Isop och som skulle skicka dem vidare till skyttarna. Men, han har tagit pengarna själv istället och kanske gett en del till Om*r och Isop. Men, detta är bara spekulationer från min sida.

De som satt pengar på deras huvud vet vem dom gett pengar till och vet vid de här laget att dom inte är döda således borde mellanhanden där bli klippt ganska snart?
Jäkla cirkus detta
Citera
2022-10-16, 19:53
Medlem
Citat:
Det känner jag inte till i dagsläget, men det är det jag håller på att gräva i. Om jag ska spekulera skulle en variant såklart vara att är M*rdin som tagit på sig få Om*r och Isop klippta, d.v.s. han är den som tagit på sig att se till att hyra in en skytt eller två. Då är det han som samlat in pengarna från de som lagt pengar på Om*r och Isop och som skulle skicka dem vidare till skyttarna. Men, han har tagit pengarna själv istället och kanske gett en del till Om*r och Isop. Men, detta är bara spekulationer från min sida.
Vem är den där isop ens hur kan man heta isop ens 😂
Citera
2022-10-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Ja sjukt att någon kan tro dom där bilderna är äkta. Och sen dessutom betal ut pengar för väl utfört arbete
Vart hittar man bilderna kan du lägga upp ?
Citera
2022-10-16, 20:27
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Vem är den där isop ens hur kan man heta isop ens 😂
Han heter inte det, det är bara ett smeknamn. Heter Yusuf W*li
Citera
2022-10-16, 20:29
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
De som satt pengar på deras huvud vet vem dom gett pengar till och vet vid de här laget att dom inte är döda således borde mellanhanden där bli klippt ganska snart?
Jäkla cirkus detta
Ja, samtidigt vet ju till exempel Omar vem som lagt pengar på honom och Isop för han snackade med en av dem i telefon innan han åkte in i häktet så även den eller de personerna hänger nog löst också…
Citera
2022-10-16, 20:30
Medlem
Citat:
Han heter inte det, det är bara ett smeknamn. Heter Yusuf W*li
E det någon "ny", spelare som kommit fram senare år eller?
Citera
2022-10-16, 20:58
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
E det någon "ny", spelare som kommit fram senare år eller?

Han brukade hända med Shahin och Saad för några år sedan, vet inte så mycket mer om honom.
Citera
2022-10-16, 20:59
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Vart hittar man bilderna kan du lägga upp ?
https://anonfiles.com/y9r5VaCcy7/Oma...li_fejkd_d_png
https://anonfiles.com/z0r9V8Ccy6/Yus...op_fejkd_d_png
Citera
2022-10-16, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Haha de kriminella som vandrar på Malmös gator , inte alla,finns några ljushuvud,har otroligt låg iq,noll konsekvenstänk.tittar på Tony Montana sekvenser för ofta.
Detta är ngt utöver det vanliga. Att inte EN ENDA av alla de som skulle ha lagt ihop till de 1.6 miljoner har reagerat eller tänkt till. För mig är det totalt nästan osannolikt. Häpnadsväckande!
Och vart kommer pengarna ifrån?? Rikkys familj?? Amiri familjen har inte en krona iaf. Tilda, Omars flickvän shoppar iaf loss som aldrig förr på instagram!
Citera
2022-10-16, 23:17
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Detta är ngt utöver det vanliga. Att inte EN ENDA av alla de som skulle ha lagt ihop till de 1.6 miljoner har reagerat eller tänkt till. För mig är det totalt nästan osannolikt. Häpnadsväckande!
Och vart kommer pengarna ifrån?? Rikkys familj?? Amiri familjen har inte en krona iaf. Tilda, Omars flickvän shoppar iaf loss som aldrig förr på instagram!

Har du länk till hennes Insta?
Citera
2022-10-17, 00:04
Medlem
Citat:
Har du länk till hennes Insta?
Inte på rak arm, har inte själv Instagram, men skickar runt lite i kretsen bör få namnet snart om det inte är för sent på kvällen.
Citera
2022-10-17, 03:51
Medlem
Citat:
https://anonfiles.com/y9r5VaCcy7/Oma...li_fejkd_d_png
https://anonfiles.com/z0r9V8Ccy6/Yus...op_fejkd_d_png
HAHAHAHAHA så där dåliga halloween målningar . Alltså vem fan skulle gå på detta . Vem är han med tatueringen på handen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in