2022-10-15, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Det är mycket sannolikt att nästa USA-krig kommer att bedrivas från Skandinavien, ja.
Men av din övriga text kan man få intryck av att krig startas av män för att "försvara kvinnor"? Hur menar du?
Citera
2022-10-15, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jag vet att logiska slutsatser är svårt för dig att klara av stumpan men du kanske kan be en man hjälpa dig?

Nej, stumpan, logiska slutsatser är inte svåra för mig att fatta. Du kanske ska be någon man förklara för dig vad skillnaden mellan män och kvinnor och enbart kvinnor är. När du ändå är igång kan du även fråga denna man vad skillnaden mellan invandring och massinvandring är. Därefter kan du leverera dina källor på att:

Just svenska kvinnor vill ha just massinvandring.
Seså, gör det nu.
Citera
2022-10-15, 12:05
Avslutad
Citat:
Du har redan fått SVT VALU 2022 som källa, vill du ha fler får du googla själv din latmask.

Det finns inget stöd för att dra de slutsatser du drog och nu tror du det är mitt jobb att hjälpa dig?

Flyktingars våldtäkter är i regel av en helt annan karaktär med fysiskt våld inblandat och då finns det i regel riktig bevisning.

Landsförräderiet har redan skett av er som har förstört landet och den stat som nu råder väljer jag att inte vara en del av.

Hahaha, Sverige klarar inte ens av att utvisa flyktingar som fått utvisningsbeslut och nu tror du staten ska klara detta!

Det blir inte ett utländskt trollkonto för att man har lämnat landet pucko.

Varför tror du jag är skattskriven i Sverige?
Jag är inte bortrest utan utflyttad och har ingen svensk adress.
Och nej, jag bryter inte mot lagen om jag inte nås av en inkallelseorder och det blir extremt svårt att bevisa detta.
Ja, det är ditt jobb att förklara dig för att bevisa att dina påståenden inte bara är korkat babbel.
Citera
2022-10-15, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, stumpan, logiska slutsatser är inte svåra för mig att fatta.

Vad beror då alla dina misslyckanden på, medvetna misstolkningar?

Citat:
Du kanske ska be någon man förklara för dig vad skillnaden mellan män och kvinnor och enbart kvinnor är. När du ändå är igång kan du även fråga denna man vad skillnaden mellan invandring och massinvandring är. Därefter kan du leverera dina källor på att:

Just svenska kvinnor vill ha just massinvandring.
Seså, gör det nu.

Du behöver lära dig att vi inte diskuterar individer utan grupperna män och kvinnor. Alltså irrelevant att tala om alla kvinnor då det avser individer.
Citera
2022-10-15, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, det är ditt jobb att förklara dig för att bevisa att dina påståenden inte bara är korkat babbel.

Vad är det du inte förstår och behöver ha förklarat, och som jag inte redan har förklarat?
Citera
2022-10-15, 12:21
Avslutad
Citat:
Vad är det du inte förstår och behöver ha förklarat, och som jag inte redan har förklarat?
Hur det går ihop att alldeles för många döms oskyldiga för våldtäkt efter att kvinnorna har ljugit om att de blivit våldtagna, att det inte krävs någon bevisning för någon ska dömas, ändå döms endast 5 % av de anmälda och kvinnor våldtas på grund av hur de röstar. Hur många kvinnor våldtas på grund av hur de röstat och hur vet du att just de kvinnorna som du har konstaterat att de våldtagits av detta skäl inte ljuger?
Citera
2022-10-15, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Hur det går ihop att alldeles för många döms oskyldiga för våldtäkt efter att kvinnorna har ljugit om att de blivit våldtagna, att det inte krävs någon bevisning för någon ska dömas, ändå döms endast 5 % av de anmälda och kvinnor våldtas på grund av hur de röstar. Hur många kvinnor våldtas på grund av hur de röstat och hur vet du att just de kvinnorna som du har konstaterat att de våldtagits av detta skäl inte ljuger?

Tankefel du gör är att alla som begår våldtäkt åtalas men då är det inte. Överfallsvåldtäkter sker av okända invandrare i huvudsak och de får man långt ifrån alltid tag i.

Du gör också det felaktiga antagandet att kvinnor klarar av att berätta en trovärdig saga. Många gånger misslyckas de med det.
Citera
2022-10-15, 12:31
Medlem
Citat:
Vad beror då alla dina misslyckanden på, medvetna misstolkningar?

Du behöver lära dig att vi inte diskuterar individer utan grupperna män och kvinnor. Alltså irrelevant att tala om alla kvinnor då det avser individer.

Då maler vi ner din sk. källa till ditt blaj-påstående, så du inser att denna källa absolut inte bevisar ditt blaj-påstående.

Så, vi återvänder till din graf, ser vi till den så vet vi bara att vissa partiers väljare är positiva till bara invandring (det står inte "massinvandring" i grafen). Vi vet inte om det är de manliga V/MP-röstarna eller de kvinnliga V/MP-röstarna som är positiva till invandring. Det enda vi vet är att V/MP-väljare är positiva till invandring. Inte helt, inte ända upp till en 5:a, men upp till en 4:a iaf.

Jag har tidigare visat dig att det är relativt jämt antal av manliga och kvinnliga V-väljare och MP-väjare. Din graf visar inte om det är övervägande manliga V/MP-väljare eller om det är övervägande kvinnliga V/MP-väljare som är för invandring eller om både manliga och kvinnliga V/MP-väljare är positiva till invandring. Den visar som sagt endast att V och MP:s väljare är positiva till invandring. I övrigt är både V och MP ganska små partier.

Slutats nummer 1 av ovanstående information: vi vet inte om de kvinnliga V/MP-väljarna är positiva till invandring. Det enda vi vet är att väljare från dessa plutt-partier i regel är positiva till invandring. Kan alltså lika gärna vara de manliga väljarna.
Slutats nummer 2 av ovanstående information: Majoriteten av väljare (till andra partier) är inte alls lika positiva till invandring. Och här återfinns majoriteten av kvinnliga och manliga väljare.
Slutsats nummer 3: din graf visar endast att väljare är positiva till invandring, inte till "massinvandring".

Summering: din graf visar inte att kvinnor är positiva till massinvandring. Den visar endast att vissa väljare (manliga eller kvinnliga, vem vet?) till några få pluttpartier är positiva till invandring.

Så. Visa nu annan källa, som faktiskt visar på det du påstår: att svenska Kvinnor är för massinvandring. Kom igen nu.
Citera
2022-10-15, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Det är mycket sannolikt att nästa USA-krig kommer att bedrivas från Skandinavien, ja.
Men av din övriga text kan man få intryck av att krig startas av män för att "försvara kvinnor"? Hur menar du?

Han menar ingenting. TS är antingen en Kreml-ryss eller ett Kreml-ryss-allierat mongo till Quisling. Han vet att feminism har varit en het potatis i väst och han försöker använda det i syfte att försvaga det svenska försvaret och skapa splittring i landet.

Till de som fortfarande betvivlar att TS är ett rysstroll som försöker så draksådd och försvaga Sverige:

"Du har inte den blekaste aning om Rysslands militära potential. Det ska bli ett sant nöje att möte era bleka svenne-nunor här till våren!" (FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-15 kl. 12:56.
Citera
2022-10-15, 13:01
Medlem
Citat:
En massa blaj...

Ledsen stumpan, två tjejer vill komma till mig samtidigt nu så jag måste styra upp detta och har inte tid med dig mer idag annat än möjligen något snabbt mellan knullen...
Citera
2022-10-15, 13:04
Medlem
Citat:
Ledsen stumpan, två tjejer vill komma till mig samtidigt nu så jag måste styra upp detta och har inte tid med dig mer idag annat än möjligen något snabbt mellan knullen...

👏 så 👏 jäla 👏 pinsamt!

Ja, akta så inte kuken går sönder. Du har väl ett tjog damer till som kommer och hälsar på i eftermiddag...
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-15 kl. 13:08.
Citera
2022-10-15, 13:27
Medlem
Citat:

Ha en trevlig hedersstund, stumpan! Glöm inte kondom.
Och kom med källa på det du påstår: att svenska kvinnor vill ha massinvandring, sedan. Annars är ditt blaj-påstående, inte mer än just bara ett blaj-påstående.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
👏 så 👏 jäla 👏 pinsamt!

Ja, akta så inte kuken går sönder. Du har väl ett tjog damer till som kommer och hälsar på i eftermiddag...

Ja, vi får hoppas att m-g-t-o-w inte lever i något land där de fortsatt har syfilis eller någon annan könssjukdom som numera är ovanlig här hemma i Sverige... Syfilis kan få allvarliga konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in