2022-10-15, 03:30
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbmorre
Inte fick man reda på så mycket ur den där FUP:en. Pinne snöre pinne snöre pinne snöre.

Orkade inte läsa mycket av GM:s osammanhängande 70 IQ dravel.
Han erkänner att han klätt av henne. Han erkänner att han bundit fast hennes hand med tygstycken från hennes sönderrivna kläder.
Han berättar att han tittat på saker hemma som mamma och pappa sagt att han inte får.
Han berättar att han intresserade sig för en tjej i skolan där något hände och personal ryckte in.

Det framgår även att MGM pappa bodde med dem, verkar varit stadigvarande. De har besökt moskén tillsammans osv.

Ser även ut som att när de ansökt om asyl hade mamman med ett barn som inte hennes eget. Vagt minne av det framgått tidigare. En släkting.

Ser ut som MGM bott med pappan i Italien en tid innan han ansökte om asyl i Sverige.
Citera
2022-10-15, 05:05
Medlem
MissDecibellas avatar
En fråga till Er som är bättre insatta i brott och straff;

- Iom Sveriges nya regering och deras ”uppgradering” av kriminalpolitik (bla just gällande straff).

Kommer något kunna hinna ändras i tid gällande detta målet?
Eller är det nuvarande straffskala som gäller?

Om dom nya lagarna är applicerbara, vad betyder det för hans (eventuella) straff, vad kan han då få?
Citera
2022-10-15, 05:13
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Han erkänner att han klätt av henne. Han erkänner att han bundit fast hennes hand med tygstycken från hennes sönderrivna kläder.
Han berättar att han tittat på saker hemma som mamma och pappa sagt att han inte får.
Han berättar att han intresserade sig för en tjej i skolan där något hände och personal ryckte in.

Det framgår även att MGM pappa bodde med dem, verkar varit stadigvarande. De har besökt moskén tillsammans osv.

Ser även ut som att när de ansökt om asyl hade mamman med ett barn som inte hennes eget. Vagt minne av det framgått tidigare. En släkting.

Ser ut som MGM bott med pappan i Italien en tid innan han ansökte om asyl i Sverige.

Har inte hunnit läsa FUP:en själv än kan jag börja med.

Men det du skriver om pappan undrar jag över..?
I media har det framställs som om att denne bara är i Sverige och ”hälsar på” nån gång per år.
Detta stämmer alltså inte?
Har han mer eller mindre faktiskt bott här?

Och gällande det ”andra barnet”, det minns jag också att jag läste.
Dvs att mamman hade tagit hit ”en släktings” unge, och att det ev då skulle kunna vara våldtäktsmonstret.

Om nu familjen bodde tillsammans i Italien tidigare, varför stannade dom då inte kvar där allihop..??
Obs retorisk fråga, svaret stavas givetvis svenska bidrag, öppna famnar, inget tvång om integrering och gulligull med allt som har en mörkare hudton än ett glas Oboy.

SD’s nya förslag gällande ”vandel” är den ljuvaste musik i mina öron, kanske, bara kanske kan Sverige nu få återhämta sig och bli av med alla som inte hör hemma här i vårt land.
Citera
2022-10-15, 07:17
Medlem
fbmorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
text

Väldigt lite hade med själva brottet att göra. Merparten var utvecklingsstört svammel. Extrem censur på den FUP:en jämfört med andra jag läst genom åren.

Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
inget tvång om integrering

Vem vill ha integration? Är väl bara bra att utlänningarna har egna enklaver annars är risken att folk blandar bort sina genom årtusenden förfinade nordiska gener med generationer av halvt utvecklingsstörda kusingifte-gener. Helst av allt ska dom bara hem.
Citera
2022-10-15, 07:40
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Fast även om han blir dömd kommer han vara ute på bara några månader max. Så det kommer knappast kännas som något straff för honom.
Man får hoppas att han känns igen då?
Väldigt obehagligt utseende!
Han borde vara lätt att känna igen i framtiden?
Ser verkligen ut som han har multipla hjärnskador!"
Citera
2022-10-15, 08:04
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BINARY-CIS-PERSON
Hej, retiarius.

Är det uteslutet för dig att ladda upp denna "fupp" åter igen alternativt på annan tjänst?

Browsern varnar nämligen för spionprogramvara.

Tack.

Nej. Din browser varnar för att du går från en https sida, till en http sida. Inget mer än så.
Citera
2022-10-15, 08:18
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...gen-halls-gomd
Citera
2022-10-15, 08:22
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Utgår från att det finns gärningsmän som denna inom alla etniska grupper och inte specifikt bara från den Afrikanska kontinenten.

Läs mitt inlägg igen.

Negern ska däremot inte befinna sig i det här landet. Det är således alltid värre när GM är icke-europeisk som i detta fall.

Citat:
Och dödsstraff har vi avskaffat sedan 100 år i det civila rättssamhället. Killen kommer ju att få som straff att vistas på en institution men inte för alltid. Sedan blir det ju naturligtvis permissioner.

Dödsstraff behövs i ett civiliserat samhälle. Det är inte civiliserat att låta sadistiska missfoster fortsätta existera oavsett rastillhörighet.

Citat:
Förhoppningsvis mognar han lite vid mitten av 20 årsåldern och mot 30.

Mognar? Du var ju rolig.
Citera
2022-10-15, 08:24
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har inte hunnit läsa FUP:en själv än kan jag börja med.

Men det du skriver om pappan undrar jag över..?
I media har det framställs som om att denne bara är i Sverige och ”hälsar på” nån gång per år.
Detta stämmer alltså inte?
Har han mer eller mindre faktiskt bott här?

Och gällande det ”andra barnet”, det minns jag också att jag läste.
Dvs att mamman hade tagit hit ”en släktings” unge, och att det ev då skulle kunna vara våldtäktsmonstret.

Om nu familjen bodde tillsammans i Italien tidigare, varför stannade dom då inte kvar där allihop..??
Obs retorisk fråga, svaret stavas givetvis svenska bidrag, öppna famnar, inget tvång om integrering och gulligull med allt som har en mörkare hudton än ett glas Oboy.

SD’s nya förslag gällande ”vandel” är den ljuvaste musik i mina öron, kanske, bara kanske kan Sverige nu få återhämta sig och bli av med alla som inte hör hemma här i vårt land.

Vas betyder vandel?
Citera
2022-10-15, 08:35
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asm599
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...gen-halls-gomd

Han och sin familj kommer bli tvungna att lämna landet. Hotbilden är helt enkelt för stor

Vart ska de placera honom när han blir frisläppt? Alla kommer ju att känna igen honom. Enbart denna tråd hade över 5 miljoner visningar efter 4 dagar.

Det räcker med att EN person känner igen honom och skvallrar på sociala medier.
Citera
2022-10-15, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Jag vet. De som hittade henne är nära anhöriga till mig.
Varför ringde de inte 112?

Är lika förvånad och chockad över att de första vuxna, paret, inte ringde 112 som hon som sedan gjorde det (hon med sitt barn, agerade och ringde 112) vem gör så? Vem står bara å kolla på ett skadat barn och inte agerar? Har för mig de snabbt var i tidningen efter de hänt å sa vi hittade henne. När jag läser igenom fup och inrigningssamtalet verkar ingen heller stanna vid flickan? Göra hlr, kanske hade det hjälpt henne ngt? Hur kan man bara stå å inte göra något?? Det var ju tur hon som ringde 112 dök upp i alla fall, hade hon fått legat å dö där annars?
Citera
2022-10-15, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Han och sin familj kommer bli tvungna att lämna landet. Hotbilden är helt enkelt för stor

Vart ska de placera honom när han blir frisläppt? Alla kommer ju att känna igen honom. Enbart denna tråd hade över 5 miljoner visningar efter 4 dagar.

Det räcker med att EN person känner igen honom och skvallrar på sociala medier.

Det är vad man hoppas på.. stackars satar i det "nya" landet bara 😔
Det blir väl dessutom inte förrän han har avtjänat sitt "straff". Undrar om övriga familjen kan/vill lämna honom här och bosätta sig i ett annat land nu direkt eller om någon måste befinna sig här i väntan på avtjänat straff... vore ju nästan konstigt om inte en vårdnadshavare måste vara kvar... fast å andra sidan är han ju LVU:ad och lär ju vara det tills han fyller 18..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in