Citat:
Ursprungligen postat av
Pandalina4
Han erkänner att han klätt av henne. Han erkänner att han bundit fast hennes hand med tygstycken från hennes sönderrivna kläder.
Han berättar att han tittat på saker hemma som mamma och pappa sagt att han inte får.
Han berättar att han intresserade sig för en tjej i skolan där något hände och personal ryckte in.
Det framgår även att MGM pappa bodde med dem, verkar varit stadigvarande. De har besökt moskén tillsammans osv.
Ser även ut som att när de ansökt om asyl hade mamman med ett barn som inte hennes eget. Vagt minne av det framgått tidigare. En släkting.
Ser ut som MGM bott med pappan i Italien en tid innan han ansökte om asyl i Sverige.
Har inte hunnit läsa FUP:en själv än kan jag börja med.
Men det du skriver om pappan undrar jag över..?
I media har det framställs som om att denne bara är i Sverige och ”hälsar på” nån gång per år.
Detta stämmer alltså inte?
Har han mer eller mindre faktiskt bott här?
Och gällande det ”andra barnet”, det minns jag också att jag läste.
Dvs att mamman hade tagit hit ”en släktings” unge, och att det ev då skulle kunna vara våldtäktsmonstret.
Om nu familjen bodde tillsammans i Italien tidigare,
varför stannade dom då inte kvar där allihop..??
Obs retorisk fråga, svaret stavas givetvis
svenska bidrag, öppna famnar, inget tvång om integrering och gulligull med allt som har en mörkare hudton än ett glas Oboy.
SD’s nya förslag gällande ”vandel” är den ljuvaste musik i mina öron, kanske, bara kanske kan Sverige nu få återhämta sig och bli av med alla som inte hör hemma här i vårt land.