Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-12, 18:35
  #301
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
Notera också hur mycket blodspill det ska komma att bli enligt vår överutbildade iranier som tror sig att den nya regimen ska hämta hem iranier från Sverige? detta blodspillande kommer leda till att fler outbildade iranier kommer till Sverige istället. Jag menar om det här är deras bästa överutbildade iranska folk hur fan kommer Sverige se ut när deras outbildade babianer kommer hit då?

Nej bort med alla dessa iranska karriärister som förstör Sverige för deras hemlands vinning. Gäller från både höger och vänstersidan. Jag kan t.o.m. gå så långt att säga hur den högrasidan av iranier är farligare än den vänstra. Vänsteriranierna är ganska naiva och är lätta att styra medan det är högeriranierna som är de listiga karriäristerna som använder alla sorters medel för att få fram sin politik. De hade sålt Sverige i första bästa läget om det hade gynnat deras klaner i Iran.
Så högeriranierna är ofta USA-fanatiska kurder?
Sverige bröt ju 200 år av fred för att kriga med kurderna 2016. Det här går illa.
Citera
2022-10-12, 18:52
  #302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Så högeriranierna är ofta USA-fanatiska kurder?
Sverige bröt ju 200 år av fred för att kriga med kurderna 2016. Det här går illa.

Det är tyvärr mer komplicerat än så. Men jovisst är många kurder i diasporan USA-fanatiker pga att de ser jänkarna som deras "befriare". Men den drömmen kommer spricka så fort USA gör som i Afghanistan. Tycker mest synd om folket på plats som låter sig luras av diasporan. Det är deras blod som spills i slutändan medan diasporan hejar på att de ska kämpa från sina varma sköna hem i europeiska hushåll.

Ja Sverige borde aldrig ha låtit sig styras av massa höger-vänster kurder, perser osv.

Här har du iaf en rolig kurd;
https://twitter.com/PollaGarmiany

Americanist. Euro-Kurd. Kurdayeti (som betyder nationalistisk kurd mer lr mindre)

Hur fan går det ihop?

Eller den här babianen som finansierade terrorattacken på drottninggatan;
https://twitter.com/ozznujen/status/1579898322940465154

Vi i Sverige måste tydligen stötta kurderna? Ehhh va?
__________________
Senast redigerad av KoralEW 2022-10-12 kl. 18:55.
Citera
2022-10-12, 18:55
  #303
Medlem
Eastwings avatar
Så här går det med fredens religions moralpoliser.
Citera
2022-10-12, 18:57
  #304
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
Det är tyvärr mer komplicerat än så. Men jovisst är många kurder i diasporan USA-fanatiker pga att de ser jänkarna som deras "befriare". Men den drömmen kommer spricka så fort USA gör som i Afghanistan. Tycker mest synd om folket på plats som låter sig luras av diasporan. Det är deras blod som spills i slutändan medan diasporan hejar på att de ska kämpa från sina varma sköna hem i europeiska hushåll.

Ja Sverige borde aldrig ha låtit sig styras av massa höger-vänster kurder, perser osv.

Här har du iaf en rolig kurd;
https://twitter.com/PollaGarmiany

Americanist. Euro-Kurd. Kurdayeti (som betyder nationalistisk kurd mer lr mindre)

Hur fan går det ihop?
jag kan inte mycket om detta men jag har förstått att USA=NATO=EU=Kurdistan=TelAviv
EU-kurder känns helt rätt! Se videon ovan där kurderna sammanträdde med Reinfeldt.
Kurderna bor i 4 länder och hamnar lätt i "diskussioner". En stark start.
och så skickar judarna på de iranska centrifugerna Stuxnet och liknande.
Ett tag kom mullornas uran från ryssarna och en del egna gruvor tror jag.
Jag tror i alla fall jag börjar få huvuddragen klara

2015 rubrik:
Israel getting majority of its oil from Iraqi Kurds since May
https://www.middleeasteye.net/fr/new...rts-1773332757 (Financial Times, ursprungligen)

Men EU faktiskt gick mot folkomröstningen i Kurdistan 2017, men det är radikalt med omröstning så inte helt oväntat.
2021: The European Union Advisory Mission in Iraq (EUAM Iraq) is in the process of opening a regional presence in Erbil, the Kurdistan region of Iraq, in addition to its headquarters in Baghdad.
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-10-12 kl. 19:34.
Citera
2022-10-13, 04:38
  #305
Medlem
Den som tror ett ord på vad en muslim säger måste vara bra dum i huvudet.
Citera
2022-10-13, 08:00
  #306
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
Hahahahah typiskt perser. Fortsätt leka dum. Du kanske lyckas lura några pantade svenskar som tror på idioter som Ardalan eller Hanif men inte flashbackare

Kurder som vill bryta sig loss:
https://twitter.com/narin_piran/stat...74827690594305

https://twitter.com/narin_piran/stat...04994188840960

Balochistan separatister:
https://twitter.com/IFazilaBaloch/st...37006019547138

Azerbaijan:
https://twitter.com/VoiceofSAz/statu...76211778048005

Finns hur mycket videoklipp och information som helst om man läser annat än persiska fake news
Vissa områden ser ut som krigszoner i Iran just nu pga alla dessa utbrytarregioner

"EnSomKan"

Du kan få se på när Iran delas i tusenbitar

Loool det betyder ingenting. Ingenting pågår där just nu. De som ville bryta sig loss slaktades innan de tog sig in i gränserna. Kolla, jag är halvkurd och har info. Iran har varnat Irak att gå så långt som ockupation av irakiska kurdistan om inte Irak stoppar grupperna. Vi väntar på att se vem som vill dela Iran.

Det här nån covert operation av CIA. Ge mig den där kurdiska ”flagga ” så ska jag köra upp den röven på han på motorcykel. Det som har visat sig nu är att Massoume Alinejad Ghomi är en amerikansk spion och att seperationsfasoner inte funkar i Iran.


Till er som vill veta:

Det är sant att vissa ligister hade kurdisk flagga. Men de kommer över från gränsområdet i Irak. I Iran kan släkt besöka varandra över gränserna. Jag tycker inte det är bra. Men det är enstaka klipp. De som var organiserde är arresterade nu och ska nu få så mycket örfil så de kommer ihåg vilka som betalade dem.
Citera
2022-10-13, 08:07
  #307
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Den som tror ett ord på vad en muslim säger måste vara bra dum i huvudet.
Hittills verkar det som alla svennar ljugit i sina medier.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Hahahahahaha hjärtfel!! Käften på dig istället Iran är ena jävla fittor som misshandlar kvinnor till döds! Jävla hor land med infödda jävla get knullare! Videon visar verkligheten hur kvinnor förs bort av bög iranier
Som sagt fuckedup svensk media och det är ingen misshandel det rör sig om. Vill du hålla dig till T eller vill du dilla om muslimer och sånt?

Dödsorsaken var hjärtfel. Hon hade en lång lista av hälsoproblem sen barndomen. Knulla din mamma om inte nyheten passar dina preferenser. Det kan få dig och lugna dig.
Citera
2022-10-13, 08:28
  #308
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Loool det betyder ingenting. Ingenting pågår där just nu. De som ville bryta sig loss slaktades innan de tog sig in i gränserna. Kolla, jag är halvkurd och har info. Iran har varnat Irak att gå så långt som ockupation av irakiska kurdistan om inte Irak stoppar grupperna. Vi väntar på att se vem som vill dela Iran.

Det här nån covert operation av CIA. Ge mig den där kurdiska ”flagga ” så ska jag köra upp den röven på han på motorcykel. Det som har visat sig nu är att Massoume Alinejad Ghomi är en amerikansk spion och att seperationsfasoner inte funkar i Iran.


Till er som vill veta:

Det är sant att vissa ligister hade kurdisk flagga. Men de kommer över från gränsområdet i Irak. I Iran kan släkt besöka varandra över gränserna. Jag tycker inte det är bra. Men det är enstaka klipp. De som var organiserde är arresterade nu och ska nu få så mycket örfil så de kommer ihåg vilka som betalade dem.
Så kurderna är alltså egentligen bara en underavdelning till CIA/Mossad och nu är Iran nästa måltavla?
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-10-13 kl. 08:30.
Citera
2022-10-13, 10:26
  #309
Avstängd
Måtte Ayatollorna i Iran lyckas hålla ihop landet och få stopp på protesterna.

Om inte så väntar ett blodbad och inbördeskrig av guds nåde.
Iran kommer ALDRIG bli en väst demokrati med fria demokratiska val.

Kriget i Iran kommer att få Syrienkriget att framstå som en barnlek.

med kriget följer en flyktingvåg på miljoner människor på väg mot Europa.
Staket och annat kommer aldrig fungera mot 100 tusentals människor.

Sverige kommer tvingas att spränga Öresundsbron.
Citera
2022-10-13, 11:02
  #310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Så kurderna är alltså egentligen bara en underavdelning till CIA/Mossad och nu är Iran nästa måltavla?

Hela denna "Kurdistan" som har matats på är egentligen från Soviet tiderna. Det är PKK och Komala som båda supportades av Soviet med någon form av kulturmarxism i mellanöstern.

Kurderna som du ser i Sverige är en del av dom som blivit just hjärntvättade att tro på hur gräset är grönare på andra sidan. Men rymmer istället för att ta fighten på plats, vilket bevisar vilka svaga individer som faktiskt Sverige har att göra med. Om ryssen kommer så ska de naturligtvis rymma till något annat land och fortsätta utnyttjas som nyttiga idioter.

Efter Soviet föll tog jänkarna över dessa legosoldater och helt plötsligt ändrade pkk riktning från kommunism till någon form av "democratic confederalism". Vilket bara e fortsatt Utopia drömmar från pkkarna.

Man ska nog vara försiktig med att kalla alla kurder för pkkare, det där är västvärldens mål att försöka måla upp en sån bild. Finns miljontals kurder som är lojala och lever sitt liv i frid utan några problem. Det är just det som är grejen med svensk och västerländsk media att de pushar på denna kulturmarxism för att hjärntvätta så många kurder att ta ställning och stå för PKK. För varje gång pkk bombas skriver man KURDERNA bombas för att just väcka denna ilska. I Sverige t.ex. vill man inte ha någon polarisering heter det men går bra när man gör massa fake news för att polarisera andra länder.
__________________
Senast redigerad av KoralEW 2022-10-13 kl. 11:06.
Citera
2022-10-13, 11:04
  #311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Loool det betyder ingenting. Ingenting pågår där just nu. De som ville bryta sig loss slaktades innan de tog sig in i gränserna. Kolla, jag är halvkurd och har info. Iran har varnat Irak att gå så långt som ockupation av irakiska kurdistan om inte Irak stoppar grupperna. Vi väntar på att se vem som vill dela Iran.

Det här nån covert operation av CIA. Ge mig den där kurdiska ”flagga ” så ska jag köra upp den röven på han på motorcykel. Det som har visat sig nu är att Massoume Alinejad Ghomi är en amerikansk spion och att seperationsfasoner inte funkar i Iran.


Till er som vill veta:

Det är sant att vissa ligister hade kurdisk flagga. Men de kommer över från gränsområdet i Irak. I Iran kan släkt besöka varandra över gränserna. Jag tycker inte det är bra. Men det är enstaka klipp. De som var organiserde är arresterade nu och ska nu få så mycket örfil så de kommer ihåg vilka som betalade dem.

Du snackar mycket goja. Sluta läsa Persian news för mycket och inse hur PJAK har lurat in er i en fälla. Så går det om man står och supportar YPG/SDF i Syrien som nyttiga idioter för amerikanernas intressen.
Citera
2022-10-13, 11:11
  #312
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoralEW
Hela denna "Kurdistan" som har matats på är egentligen från Soviet tiderna. Det är PKK och Komala som båda supportades av Soviet med någon form av kulturmarxism i mellanöstern.

Kurderna som du ser i Sverige är en del av dom som blivit just hjärntvättade att tro på hur gräset är grönare på andra sidan. Men rymmer istället för att ta fighten på plats, vilket bevisar vilka svaga individer som faktiskt Sverige har att göra med. Om ryssen kommer så ska de naturligtvis rymma till något annat land och fortsätta utnyttjas som nyttiga idioter.

Efter Soviet föll tog jänkarna över dessa legosoldater och helt plötsligt ändrade pkk riktning från kommunism till någon form av "democratic confederalism". Vilket bara e fortsatt Utopia drömmar från pkkarna.

Man ska nog vara försiktig med att kalla alla dessa pkkare för kurder. Finns miljontals kurder som är lojala och lever sitt liv i frid utan några problem. Det är just det som är grejen med svensk och västerländsk media att de pushar på denna kulturmarxism för att hjärntvätta så många kurder att ta ställning och stå för PKK. För varje gång pkk bombas skriver man KURDERNA bombas för att just väcka denna ilska. I Sverige t.ex. vill man inte ha någon polarisering heter det men går bra när man gör massa fake news för att polarisera andra länder.
Intressant att läsa det historiska perspektivet. USA tog över från sina kumpaner ryssarna, ungefär som i Afghanistan.

Det här är bara början på kataklysmen. Den arabiska våren sparkades igång med en missnöjd fruktförsäljare. Nu kommer den kurdiska flickan att bli martyr i en färgrevolution med kurdiska förtecken.

Från början påstod USA att Iran utfört kem-attacken i Halabya. Men sedan kom de på att det nog var Irak som utfört massmordet. Kemiske Ali hängdes. Kurderna fick stöd av USA i sin kamp mot Saddam.

Nu står kurderna beredda att även attackera Assad och Erdogan. Erdogan vet vad han gör när han vägrar oss inträde i NATO. Sverige står på tur. Sverige är redan blodsbröder med kurderna. Vi bröt 200 år av fred för att gå i krig för kurderna 2016. Vi har tolv iranier i riksdagen och rikligt med kurder i samhället. Se bara vad liberalerna kan åstadkomma med 16 riksdagsledamöter.
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-10-13 kl. 11:21.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback