Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-12, 21:52
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Är du säker på att det är rätt person du hänger ut med tanke på att han har ett stort "kristet" kors tatuerat på magen? Det känns lite långsökt att en sådan skulle gå till attack mot Rallan för att "skydda" islam. Å andra sidan skriver han "Allahu Akbar" och liknande på sina poster, väldigt märkligt. Lite komiskt om jag ska vara ärlig.

Världen är konstig ibland. Ibland hamnar inte myntet på krona eller klave utan högkant. Polismördaren som var minst och nazist var också en högkantsträff.
Citera
2022-10-12, 22:15
  #26
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Grejen är, jag tror Kabib även han hade kunnat göra en sånhär grej. Han är lixom muslim men samtidigt all buissneses och sjukt våldsam.. De sjukaste me denna religion är alltid hur självuppfyllande allt är och hur mkt motsägelsefullt skit de finns så du iprincip kan motivera va dan som helst, samtidigt som de tekniskt set bryter mot någon annat. Men teöihioneena är i grunden motsägelsefulla.
Och religionerna i de sekulariserade samhället drar till sig folk som inte mår toppen.
Sebbe strax, Liam Nordberg, de e sånna sveskar ja tänker på sommaren lever allan och sen hittar gud.

Anwyay idioter hittar religion och religion hittat idioter.. Vi i Sverige behöver inte lättkränkta muslimska mma fighters. Vet inte va vi behöver, men inte dom.. hoppas han inte ses som cool och "martyr" nu.
Citera
2022-10-12, 22:28
  #27
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
En 27åring med 3-1 i matchfacit i en korpliga. Är ju inte så det är brist på nyheter den här veckan direkt... Så lite konstigt att lägga fokus på en ganska okänd person.

Märkligt med en muslim från Lettland dock.
Citera
2022-10-12, 22:43
  #28
Medlem
Vilken jävla tönt. Åtminstone representerar han islam bättre än han representerar kristendomen.
Citera
2022-10-12, 22:54
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Grejen är, jag tror Kabib även han hade kunnat göra en sånhär grej. Han är lixom muslim men samtidigt all buissneses och sjukt våldsam.. De sjukaste me denna religion är alltid hur självuppfyllande allt är och hur mkt motsägelsefullt skit de finns så du iprincip kan motivera va dan som helst, samtidigt som de tekniskt set bryter mot någon annat. Men teöihioneena är i grunden motsägelsefulla.
Och religionerna i de sekulariserade samhället drar till sig folk som inte mår toppen.
Sebbe strax, Liam Nordberg, de e sånna sveskar ja tänker på sommaren lever allan och sen hittar gud.

Anwyay idioter hittar religion och religion hittat idioter.. Vi i Sverige behöver inte lättkränkta muslimska mma fighters. Vet inte va vi behöver, men inte dom.. hoppas han inte ses som cool och "martyr" nu.

Herre Gud vad är det du skriver, jag har träffat honom och pratat med honom, även om han framstår som en "badboy" kan jag säga att han blir märkbart påverkad av fotografer/media. Han vet att han representerar sin klubb, land och religion det är intrycket jag fick av honom i alla fall. Sen kan vem som helst snacka skit. Han är ett helgon i jämförelse med våran svensk på K.
Citera
2022-10-12, 22:58
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
Världen är konstig ibland. Ibland hamnar inte myntet på krona eller klave utan högkant. Polismördaren som var minst och nazist var också en högkantsträff.

Tydligen har han konverterat 5 år sedan, enligt tidigare inlägg. Det verkar som de som konverterar är de lättaste att manipulera eller något, eftersom de tycks bli de mest "radikala" anhängarna. Det vore en intressant sak att studera om något. Jag kan givetvis ha fel.
Citera
2022-10-12, 23:16
  #31
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Herre Gud vad är det du skriver, jag har träffat honom och pratat med honom, även om han framstår som en "badboy" kan jag säga att han blir märkbart påverkad av fotografer/media. Han vet att han representerar sin klubb, land och religion det är intrycket jag fick av honom i alla fall. Sen kan vem som helst snacka skit. Han är ett helgon i jämförelse med våran svensk på K.
2 wrong doesent make 1 right. Be han sluta kasta sten. Total parodi dont you think?
Citera
2022-10-12, 23:56
  #32
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Är du säker på att det är rätt person du hänger ut med tanke på att han har ett stort "kristet" kors tatuerat på magen? Det känns lite långsökt att en sådan skulle gå till attack mot Rallan för att "skydda" islam. Å andra sidan skriver han "Allahu Akbar" och liknande på sina poster, väldigt märkligt. Lite komiskt om jag ska vara ärlig.
Skydda islam? Har du missuppfattat?
Folk där gick ut ivrigt påhejade av kriminella.
Vad är det som säger att han inte kan vara kriminell eller
kompis med kriminella när han har ett kristet kors?
Citera
2022-10-13, 01:37
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Skydda islam? Har du missuppfattat?
Folk där gick ut ivrigt påhejade av kriminella.
Vad är det som säger att han inte kan vara kriminell eller
kompis med kriminella när han har ett kristet kors?

Men vad fan nu stod det i artikeln eller den ena att X gjorde det för Allah, och att denne tar Paludan med en hand det är väl förhelvete inte mitt fel att de redigerat eller dragit tillbaka sin artikel? Jag tyckte det var märkligt att MGM hade ett kors tatuerat, men han har tydligen konverterat...
__________________
Senast redigerad av sweetcrypto 2022-10-13 kl. 01:40.
Citera
2022-10-13, 01:44
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Men vad fan nu stod det i artikeln eller den ena att X gjorde det för Allah, och att denne tar Paludan med en hand det är väl förhelvete inte mitt fel att de redigerat eller dragit tillbaka sin artikel? Jag tyckte det var märkligt att MGM hade ett kors tatuerat, men han har tydligen konverterat...

Vad vill du att jag ska göra? Be om ursäkt för vad?
Citera
2022-10-13, 02:51
  #35
Medlem
Jag var på plats och upplevde delar av upploppen här i Örebro.

Sinnesjukt och overkligt. Mer Syrien i Sverige än Sverige.

MMA är väl perfekt för våldsälskande förvirrade män vilka byter religion mest bara för en anledning att få slåss och vara mer arg i grupp?

Han slipper väl utvisning som många andra dömda i kravallerna.
Citera
2022-10-13, 08:10
  #36
Medlem
adelsnabels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelvs.vltionis
Vem är snubben med nävar av stål?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...fangelsestraff

Svensk medborgare? Annars utvisning direkt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback