Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-10-09, 09:23
  #25
Avstängd
Zukunfters avatar
Det är inte Daniel Riccardo iallafall även om jag trodde det. Han har bara ett påfrestande stort leende och borde klippa topparna bättre. Är jag förresten bög själv som noterar att han är ful i håret? Någon av F1-förarna i modern tid ska det dock vara som är bög, det har Jan Blomqvist påpekat.
Citera
2022-10-12, 04:29
  #26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukunfter
Det är inte Daniel Riccardo iallafall även om jag trodde det. Han har bara ett påfrestande stort leende och borde klippa topparna bättre. Är jag förresten bög själv som noterar att han är ful i håret? Någon av F1-förarna i modern tid ska det dock vara som är bög, det har Jan Blomqvist påpekat.
Vilken förare i det moderna F1 är det som skal ha varit bög? Och vad ”experten” Janne Blomqvist ”påpekar” ska man alltid ta med en stor nypa salt, har inte ens koll på hur många märkliga/falska rykten och uttalanden den snubben har kommit med under årens gång.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback