Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-10-11, 16:18
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Haha jag gillar Lindas intro-video! Uppfriskande med nån som har självinsikt och inte bara pratar om hur mycket de älskar träning

Håller med! Nån som erkänner att hon är oförberedd, äter för mycket chips och nog inte har nån chans att vinna. Det var riktigt fräscht och ärligt. Heja!
2022-10-11, 17:27
Medlem
Undrar om Cissi Wallin Nilsson och Lovisa Almén fått förfrågan att vara med igen.
2022-10-11, 19:18
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittarpatv
Bra upplägg med Gränslandet från början istället för att folk åker hem o att jokrar sen kommer in senare i programmet.
Så kul att Bella är tillbaka! Hon har ju sjukt rolig energi o vet aldrig själv vad hon kommer säga härnäst.

Pelle är lite woke men tror han är helt woke. ”Jag tycker om att veta agendan så därför sätter jag agendan” -haha ja det funkar säkert flera dagar.

Britten kan jag inte låta bli att heja på. Hon är lite årets Joel som är där för att lajva typ. Bra drag att slå ihop sig med Valle. Men borde de inte ha minst en till i deras hemliga lag?
Det kanske var för att de tjejerna som återkom hade som villkor för att vara med att de skulle få vara med från början och inte komma in senare.
2022-10-11, 19:25
Medlem
igl0s avatar
Vart sov valentino? Verkar ju som han spenderat natten borta? I avsnitt 3
2022-10-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Är Pelle årets Raymond? Jag tycker mig se en del likheter där och det bådar för bra TV.

Sen är det totalt hål i huvudet att välja ett lag fullt av tjejer när tidigare säsonger har visat att de alltid går ihop för att skicka ut killarna först.
Njaa, Raymond var ju en mobbare. Pelle är inte sån.
2022-10-11, 19:34
Medlem
Fiona var den enda i syd som presterade hyfsat idag.
2022-10-11, 19:41
Medlem
RoadToPerditions avatar
Men satan vilken skum uppsättning detta år, alla var verkligen ful på sitt egna lilla sätt.... Vilket omaka-gäng
2022-10-11, 19:43
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Hahahaha, girlpower. Vilka jävla miffon hela högen. Ett enkelt pussel. Ut med er.
2022-10-11, 19:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Pelle ska vara pk väljer bara sliddjur och 2 negrer till sitt lag sen tar han bort en neger och skickar sliddjuren att tävla. De kommer förlora varenda tävling. Satan vilken nolla pelle är riktig wt
Ha ha, ja han är helt klart SD röstande smygrasse

Varför fick inte Greta Pierre (eller vad hon bautahjärnan hette tillika den förste? kvinnliga
ingengören som inte är entrepenad ingen-gör (fattigmansingengör) utan hon ska bli nya Albert Speers) vara med på pusslet

Ständigt dessa porträtt!-pussel, jag pissar på dom!!, less iaf
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-11 kl. 20:02.
2022-10-11, 19:52
Medlem
picapicans avatar
Vilka fläskpannkakor som deltar i årets säsong.
2022-10-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ha ha, ja han är helt klart SD röstande smygrasse

Varför fick inte Ellinor Pierre (eller vad hon bautahjärnan hette tillika den förste? kvinnliga
ingengören som inte är entrepenad ingen-gör (fattigmansingengör) utan hon ska bli nya Albert Speers) vara med på pusslet

Ständigt dessa porträtt!-pussel, jag pissar på dom!!, less iaf

Kvinnliga inkvoterade byggnadsingenjörer hahahhaha lol
2022-10-11, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Hoppas Harry Potter-tjockisen bli kvar länge, hon kommer garanterat bjuda på underhållning i tävlingar som kräver fysik och smidighet.

Pernilla Johansson eller den där doldisen med boken Markus Andersson, kan kanske är årets vinnare med riktig bondtur om inget annat händer, får bli min gissning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in