2022-10-10, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tror du på allt han skrivit i sin bok?

Wait what? Har han en bok? 🤣🤣🤣
Jockiboi??????🤣🤣🤣

Följer knappt honom men tycker borde vetat om hans bok. Men jag läser inte böcker så kan missat det ^_^
Citera
2022-10-10, 18:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Wait what? Har han en bok? 🤣🤣🤣
Jockiboi??????🤣🤣🤣

Följer knappt honom men tycker borde vetat om hans bok. Men jag läser inte böcker så kan missat det ^_^
Han har flera böcker, men jag har bara pallat lyssna på den första som ljudbok. Och där säger han helt sjuka saker om olika människor under hans uppväxt, och när han var runt 20+ och gjorde sina värsta grejer. Flera personer han pratar om i boken har gått ut och sagt att det han berättar är rena lögner. Men ändå kommer jocke undan med allt...

Ang tjejen som säger att hon blev bränd på rumpan, ja det tror jag är lögn.
Men jocke tar aldrig ansvar och kommer alltid undan med sitt agerande och hur han behandlar folk. Det är helt sjuk hur han lyckas med det jämnt. t.o.m under rättgången joz mot alexandra, där jocke var vittne börjar han antyda hur joz hade gjort något sjukt emot någon tjej i huset, och även då kom jocke undan ansvar.
Citera
2022-10-10, 18:49
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Tjejen som berättar att hon blev bränd på rumpan tror jag dock inte på.
Jockes brosa crille har lagt upp ett klipp där han går igenom det olof och Lokal påstår har hänt.
Citera
2022-10-10, 18:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Jockes brosa crille har lagt upp ett klipp där han går igenom det olof och Lokal påstår har hänt.
Sett den, och han verkar ju tycka precis som jag tycker.
Citera
2022-10-10, 18:59
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Sett den, och han verkar ju tycka precis som jag tycker.
När man inte kommer åt en person så gör man allt för att sätta dit han, lite så Olof och Lokal gör att hitta på saker för att sätta dit han. Aldrig fattat varför dom hatar han så mycke? enklast är väl bara skita i han och köra sitt race
Citera
2022-10-10, 19:02
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
När man inte kommer åt en person så gör man allt för att sätta dit han, lite så Olof och Lokal gör att hitta på saker för att sätta dit han. Aldrig fattat varför dom hatar han så mycke? enklast är väl bara skita i han och köra sitt race
Jocke har dissat som när dom vill vara hans vän. Det kan dom inte ta.
Citera
2022-10-10, 19:04
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Jocke har dissat som när dom vill vara hans vän. Det kan dom inte ta.
Aha, så dom blev ledsna som små flickor och gör allt i sin makt nu för att få han till en dålig människa
Låter moget av vuxna människor ( om nu kan kalla Lokal och Olof för vuxna )
Citera
2022-10-10, 19:07
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Tjejen som berättar att hon blev bränd på rumpan tror jag dock inte på.

Men var det inte nyligen nån som släppte nån gammal chatkonversation där Jocke är en snusk gubbe med nån minderårig?

Jag hörde nått om det men är inte så insatt. Kanske är det samma tjej som nu säger att det var mer än chat konversation.

Jocke beter sig som att han är skyldig det är bara därför jag börjar tro på tjejen och att det kanske är sant.. Men bevis finns säkert inte.

Jocke är den som har lärt många barn att man kan få uppmärksamhet om man inte har bevis men ändå gör samhällsnytta genom att varna samhället för en namngiven person som i fallet med joz.. Som var en rejäl fara för samhället enligt jocke och gänget som saknade bevis.
Citera
2022-10-10, 19:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Men var det inte nyligen nån som släppte nån gammal chatkonversation där Jocke är en snusk gubbe med nån minderårig?

Jag hörde nått om det men är inte så insatt. Kanske är det samma tjej som nu säger att det var mer än chat konversation.

Jocke beter sig som att han är skyldig det är bara därför jag börjar tro på tjejen och att det kanske är sant.. Men bevis finns säkert inte.

Jocke är den som har lärt många barn att man kan få uppmärksamhet om man inte har bevis men ändå gör samhällsnytta genom att varna samhället för en namngiven person som i fallet med joz.. Som var en rejäl fara för samhället enligt jocke och gänget som saknade bevis.
Tänker du på den där han bad tjejen röka och skicka videos till honom? den skulle vara från 2018 eller 2020 om jag minns rätt. Och ja där är han ju ett äckel, men vi vet ju redan att jocke inte är normal.
Däremot att påstå att Jocke ska ja begått övergrepp och skadat en tjej (tjejen han brände på rumpan), det är ju en helt annan sak.

Jag kan absolut tro på den första, där jocke är ett äckel som ber barn göra saker han tänder på och skicka till honom. Jag tror däremot inte på tjejens historia om övergreppet och att han skadat henne.
Citera
2022-10-11, 03:47
Medlem
Hans Patek Phillip som han betalade en miljon för har dubblats i värde.

Skön lirare. Finns svenskar som inte följer jante lagen!
Citera
2022-10-11, 11:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever

Den är med största sannolikhet köpt på företaget och inte av Jocke själv. Hade varit mer imponerande om han köpt den för egna pengar.
Citera
2022-10-11, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever

Hans patek är fake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in