Brokig samling av deltagare. Många noll-åttor. OBS! Bara ett konstaterande.
Farbror Pelle som är soc.pedagog sticker ut som en machohanne ( läs: Tupp) skaffar sej många hönor i sitt lag.
Lilla Greta Byggis har fått enormt mycket TV-tid. Vaffö dådå? Jo därför att mamma Ellinor Pierre är en Robinson-vinnare...Eller? Nån som vet?
Isabella Resmark..Herregud!
Hon är lesbisk (enligt henne själv). Om jag vore flata skulle jag bli livrädd om jag mötte henne rent fysiskt alltså.
Hej & hå! Tycker hela upplägget med att rösta på lag var helt åt h-vete. Fanns ingen rättvisa där. Skulle avgjorts via tävling helt klart.
Brokig samling av deltagare. Många noll-åttor. OBS! Bara ett konstaterande.
Farbror Pelle som är soc.pedagog sticker ut som en machohanne ( läs: Tupp) skaffar sej många hönor i sitt lag.
Lilla Greta Byggis har fått enormt mycket TV-tid. Vaffö dådå? Jo därför att mamma Ellinor Pierre är en Robinson-vinnare...Eller? Nån som vet?
Isabella Resmark..Herregud!
Hon är lesbisk (enligt henne själv). Om jag vore flata skulle jag bli livrädd om jag mötte henne rent fysiskt alltså.
Hej & hå! Tycker hela upplägget med att rösta på lag var helt åt h-vete. Fanns ingen rättvisa där. Skulle avgjorts via tävling helt klart.
Hade man inte vetat att Isabella var tjej hade hon lätt kunnat passera som en långhårig kille.
Känns som första säsongen på länge som dom skippat den gamla värdelösa tanten som ryker med en gång.
En som inte fick visa " allt hon kunde" .
Eller så kommer jag bara ihåg Eva, alternativt blandar ihop det med Farmen eller nåt annat program.
52 åriga Linda har istället safat upp med att hon bara legat på soffan och ätit chips de senaste åren.
(Personlig sak - Mascara )
Hon kanske visar sig vara ett riktigt tävlingsmonster.
Sant är garanterat den deltagare man vill se lämna först.
Att man har ett behov av att synas i TV är ju ett fenomen i sig. Jag kan på sätt & vis förstå det. Men då behöver man nog hejda sig lite i sin närvaro.
Det har ju inte Isabell gjort. Nejdå, hon vräker på som om hon vore ett j-la lokomotiv. Men...tycker nog lite synd om henne trots allt. Det är mycket hon inom sej som kommer ut nu.
Hittills ser dessa deltagare friskare ut än förra säsongen.
Blattewannabe Linn (hette hon så) och hon som jobbar med barn, Shevin Urgun.
Alltså helt crazy!
Senast redigerad av Tilikum 2022-10-10 kl. 17:11.
En efter en som ska "åka ut". Det kommer att bli fullt i Gränslandet redan efter några dagar? Ska det bli som tre lag fram till sammanslagningen? Nord, Syd och så "hemliga" Gränslandet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!