2022-10-07, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du vill vara god och öppna armarna för låg-IQ flyktingar som kommer men du föraktar dem samtidigt. Detta skapar psykologiska motsättningar i din hjärna och får dig att hyckla.

200,000 ryssar som marscherar in i Sverige, är det en armé som ska stoppas eller flyktingar som ska välkomnas ipsi?
Det beror på om de är en armé som marscherar in i Sverige eller inte, din dumma låg-IQ-människa. Är de det ska de stoppas, är de inte det får de söka uppehållstillstånd på samma villkor som andra.

När marscherade sist en armé in i Sverige menar du? Tänker du på såna som söker uppehållstillstånd nu igen?

Jag förstår verkligen varför du inte var önskvärd i Sverige.
Citera
2022-10-07, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det beror på om de är en armé som marscherar in i Sverige eller inte, din dumma låg-IQ-människa. Är de det ska de stoppas, är de inte det får de söka uppehållstillstånd på samma villkor som andra.

När marscherade sist en armé in i Sverige menar du? Tänker du på såna som söker uppehållstillstånd nu igen?

Jag förstår verkligen varför du inte var önskvärd i Sverige.

Det är 200,000 ryssar som vandrar in i Sverige.
Vad är din åsikt, är det en armé eller inte?
Ska de välkomnas med öppna armar som andra flyktingar eller ska svenskarna försvara sig mot dem?
Citera
2022-10-07, 13:46
Avslutad
Citat:
Det är 200,000 ryssar som vandrar in i Sverige.
Vad är din åsikt, är det en armé eller inte?
Ska de välkomnas med öppna armar som andra flyktingar eller ska svenskarna försvara sig mot dem?
Vilka 200 000 ryssar vandrar in i Sverige? Vad pratar du ens om?
Citera
2022-10-07, 13:46
Medlem
Blaskas avatar
Jag får ligga med kvinnorna till skillnad från dig. För mig är det värt att försvara ja. Men jag skulle aldrig dö för någon annan. Av den anledningen deserterar garanterat.
Citera
2022-10-07, 14:00
Medlem
Citat:
Vilka 200 000 ryssar vandrar in i Sverige? Vad pratar du ens om?

Vill du ha namnen på dem för att kunna svara på om dessa 200,000 som vandrar in i Sverige är en armé eller inte?
Citera
2022-10-07, 14:02
Avslutad
Citat:
Vill du ha namnen på dem för att kunna svara på om dessa 200,000 som vandrar in i Sverige är en armé eller inte?
Jag vet inte vilka du pratar om. Var finns de? Varför marscherar de i Sverige? När kom de hit? Vad ska de göra i Sverige?

Vilka 200 000 ryssar pratar du ens om din dumma låg-IQ-människa?
Citera
2022-10-07, 14:05
Medlem
Citat:
Jag vet inte vilka du pratar om. Var finns de? Varför marscherar de i Sverige? När kom de hit? Vad ska de göra i Sverige?

Vilka 200 000 ryssar pratar du ens om din dumma låg-IQ-människa?

Det är så det brukar vara när flyktingar kommer ipsi, ingen vet vilka de är eftersom de har slängt passen. Medans du tvekar så vandrar de in i Sverige. Ska Sverige försvara sig mot dem eller ska de välkomnas?
Citera
2022-10-07, 14:09
Medlem
Jaså. Och de första 130 åren då? Var vi en välfärdsstat då också?
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot

Orsaken är att Sverige inte har varit i krig på 200 år utan vi fick ett väldigt starkt skattefinansierat socialt skyddsnät efter WW2.
Citera
2022-10-07, 14:47
Avslutad
Citat:
Det är så det brukar vara när flyktingar kommer ipsi, ingen vet vilka de är eftersom de har slängt passen. Medans du tvekar så vandrar de in i Sverige. Ska Sverige försvara sig mot dem eller ska de välkomnas?
Det vet väl du, det är ju du som har hittat på dem.

De kanske åker runt och städar upp i naturen och bygger skydd för utrotningshotade djur? Eller delar ut presenter till barn till ensamstående mödrar?
Citera
2022-10-07, 14:48
Medlem
Citat:
Det vet väl du, det är ju du som har hittat på dem.

De kanske åker runt och städar upp i naturen och bygger skydd för utrotningshotade djur? Eller delar ut presenter till barn till ensamstående mödrar?

Ja kanske eller så intar de riksdagshuset och sätter alla riksdagsledamöter i arrest samt tar kontroll över alla mediehus medan du tvekar om det är en armé eller flyktingar...
Citera
2022-10-07, 15:00
Avslutad
Citat:
Ja kanske eller så intar de riksdagshuset och sätter alla riksdagsledamöter i arrest samt tar kontroll över alla mediehus medan du tvekar om det är en armé eller flyktingar...
Nu har jag redan bestämt att de är på välgörenhetsuppdrag för att städa upp i naturen och rädda utrotningshotade djur. Bra, va?
Citera
2022-10-07, 15:03
Medlem
Citat:
Nu har jag redan bestämt att de är på välgörenhetsuppdrag för att städa upp i naturen och rädda utrotningshotade djur. Bra, va?

Okej fint.
De intog just riksdagshuset och samtliga mediehus och har total kontroll.
Nu passerar också ryskt flyg in över gränsen.

Bra jobbat ipsi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in