Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-10-07, 09:15
  #1
Medlem
SD:s riksdagsmän från Iran: Ren rasism att tro att alla invandrare är för invandring
Nyss invalda Rashid Farivar och Nima Gholam Ali Pour är de första ledamöterna födda i Mellanöstern som sitter med i SD:s riksdagsgrupp. De kommer båda från Iran och säger till GP att de är trötta på att deras invandrarbakgrund används mot dem.

– Jag tycker att det är ren rasism att tro att alla invandrare ska vara för invandring, säger Rashid Farivar.

Nima Gholam Ali Pour säger att han som iranier bland annat får höra att han ”blir den första som man skickar hem” om SD får bestämma. Rashid Farivar påpekar dock att partiets profilfråga om återvandring inte handlar om att ”ta folk på gatan och skicka hem dem” utan bygger på frivillighet.


Så härligt att läsa.
Nu växer SD ännu mer =)
Citera
2022-10-07, 09:25
  #2
Medlem
PistolPartiets avatar
SD - vars ideologi är att om en neger från Afrika tar på sig midsommarkrans och sjunger Små grodorna så är han svensk - är det sämsta som har hänt Sverige sen Olof Palme föddes.
Hur FAN kan man som nationalist sitta och säga att det är BRA att iranier (i högsta GRAD en del av folkutbytet) tar över det parti som på 80-talet lovade att rädda oss under parollen "BEVARA SVERIGE SVENSKT"?
Ett nationalistiskt parti ska vara ett parti AV vita, FÖR vita, och en iranier ska bo i Iran, hur mycket han än gillar sjömansbiff och flaggpunsch.
Citera
2022-10-07, 09:45
  #3
Avstängd
iAmLanes avatar
SD, partiet som är mot NATO, EU, massinvandring och allt som är dåligt... Förutom NATO, EU, massinvandring och allt som är dåligt.
Citera
2022-10-07, 09:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
SD:s riksdagsmän från Iran: Ren rasism att tro att alla invandrare är för invandring
Nyss invalda Rashid Farivar och Nima Gholam Ali Pour är de första ledamöterna födda i Mellanöstern som sitter med i SD:s riksdagsgrupp. De kommer båda från Iran och säger till GP att de är trötta på att deras invandrarbakgrund används mot dem.

– Jag tycker att det är ren rasism att tro att alla invandrare ska vara för invandring, säger Rashid Farivar.

Nima Gholam Ali Pour säger att han som iranier bland annat får höra att han ”blir den första som man skickar hem” om SD får bestämma. Rashid Farivar påpekar dock att partiets profilfråga om återvandring inte handlar om att ”ta folk på gatan och skicka hem dem” utan bygger på frivillighet.


Så härligt att läsa.
Nu växer SD ännu mer =)
Nima är en opportunist som misslyckades inom sosseriet fan vet vad hans agenda är
Citera
2022-10-07, 09:50
  #5
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
SD - vars ideologi är att om en neger från Afrika tar på sig midsommarkrans och sjunger Små grodorna så är han svensk - är det sämsta som har hänt Sverige sen Olof Palme föddes.
Hur FAN kan man som nationalist sitta och säga att det är BRA att iranier (i högsta GRAD en del av folkutbytet) tar över det parti som på 80-talet lovade att rädda oss under parollen "BEVARA SVERIGE SVENSKT"?
Ett nationalistiskt parti ska vara ett parti AV vita, FÖR vita, och en iranier ska bo i Iran, hur mycket han än gillar sjömansbiff och flaggpunsch.
Så svensk är man om man är vit och dansar till Små grodorna?
Det finns många vita, etniska svenskar som högst ogärna dansar till Små grodorna. Hur ser du på dem?

Hur ser du på det där med ”svenska värderingar”? Är det inte viktigare att man beter sig som en svensk?
Är det OK att vara vit men bete sig osvenskt?
Citera
2022-10-07, 09:58
  #6
Medlem
PistolPartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Så svensk är man om man är vit och dansar till Små grodorna?
Det finns många vita, etniska svenskar som högst ogärna dansar till Små grodorna. Hur ser du på dem?

Hur ser du på det där med ”svenska värderingar”? Är det inte viktigare att man beter sig som en svensk?
Är det OK att vara vit men bete sig osvenskt?

Svensk FÖDS man till - fattar du, det är inget man blir!
Små grodorna har ingenting med saken att göra.
Det är SD som yrar om "öppen svenskhet".
Inte fan blir jag eller du kines om vi åker till Kina och äter med pinnar!
Sverige är svenskarnas land - vad vi än väljer att göra av det. Judar, araber och negrer ska INTE ha någonting att säga till om om den saken.
Citera
2022-10-07, 10:07
  #7
Medlem
Var nu lite smarta 😊
Har du rätt inställning och rätt tänk spelar det ingen roll om du är svart, brun, vit, blek eller gul.

Dvs med rätt inställning och tänk assimileras du.

Efter en generation är även dennes familj ”svensk”
__________________
Senast redigerad av löl 2022-10-07 kl. 10:09.
Citera
2022-10-07, 10:38
  #8
Avstängd
991ESSs avatar
Jag vill inte förknippas med svenskhet iom att det signalerar svaghet, simping, critical race theory, femisism och alla andra efterblivna ideer under cultural marxism paraplyet.

Kallar mig hellre skandinav, mina mellanöstern vänner kallar mig viking.. lol
Citera
2022-10-07, 11:12
  #9
Medlem
fluff995s avatar
Kan inte påstå att jag är särskilt imponerad.

1. Invandrare är fortfarande mer invandringsvänliga än svenskar. Och i ett land med så välvillig inställning till invandring, innebär det att invandrare är extremt invandringsvänliga.

2. Är väldigt trött på rasistkortet. Kan invandrare diskutera någonting utan att dra upp det? Att säga att invandrare är för invandring är inte rasism, det är fakta.

3. Utrikes födda borde inte få sitta i riksdagen, eller ingå i regering. Viktig princip, framförallt under rådande situation med tre decennier massinvandring.

4. Spelar ingen roll om man är relativt moderat muslim. En gång muslim, alltid muslim...
Citera
2022-10-07, 11:25
  #10
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Hur ser politisk "frivillig återvandring" ut i praktiken?

Någon AFS:are eller SD:are kanske kan upplysa mig.
Citera
2022-10-07, 11:26
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
Svensk FÖDS man till - fattar du, det är inget man blir!
Små grodorna har ingenting med saken att göra.
Det är SD som yrar om "öppen svenskhet".
Inte fan blir jag eller du kines om vi åker till Kina och äter med pinnar!
Sverige är svenskarnas land - vad vi än väljer att göra av det. Judar, araber och negrer ska INTE ha någonting att säga till om om den saken.

Bravo! Jag röstar gärna på ditt parti. Även om demokrati är en meningslös styggelse.
Citera
2022-10-07, 11:37
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Hur ser politisk "frivillig återvandring" ut i praktiken?

Någon AFS:are eller SD:are kanske kan upplysa mig.

Man ger ett bidrag så att dom som vill kan få komma hem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback