Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
1. Jag vill, mer än gärna, se att du visar vilka ”lögner” jag angivligen ska ha stått för här på FB?
Finns naturligtvis fler men här kommer ett par av dina guldkorn, ska bli spännande och se hur du bortförklarar dessa.
Citat:
Att Potter är en bra tränare är det ju ingen tvivel om. Men tycker samtidigt att han vore en stor risk, och efter mitt tycke så har Potter (ännu) inte visat att han förtjänar att få träna en storklubb. Du ser, det är lite skillnad på att vara tränare för Östersund eller Brighton (med spelartyper som fuckings Maupay), och Arsenal eller Man Utd.
Ja han tränar ju en storklubb nu Londons största rättare sagt så det åldrades fint.
Citat:
Annars så är ju Liverpool fansen i en helt egen liga (även i dag) vad gäller nostalgi. Herrejesus.. hur många ggr man har fått höra/läsa om ”The night in Istanbul” osv genom årens gång.
Du om nån ska hålla käften om hur dryga Liverpool är om sin historia, ni är precis likadana numera. Från allt grupprunkande till Invincibles och hur Chelsea grundades 2003.Allt blir till en jävla historielektion.
Citat:
Liverpool var den första sk plastklubben inom fotbollsvärlden.
Man kan anklaga LFC för att vara både det ena och det andra men plastklubb? Put down the crack mate! Du som är forumets historielärare borde känna till historien om Henry Norris (Arsenal) och John Mckenna (LFC). Deras bedrägerier hjälpte Arsenal att behålla sin plats i First divison efter första världskriget.
Citat:
2. Haha! Så enda skälet till att varför vi ligger etta är p g a att Liverpool och Chelsea är usla?
Du, din barnrumpa, sätter verkligen en ny standard här inne😅
Kolla på vad både Liverpool och Chelsea har lyckats vinna under Arsenals förfall, varför skulle denna säsongen vara annorlunda? Det är ett faktum att både Chelsea och LFC kommer studsa tillbaka och sluta före er i tabellen.