Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-09-30, 08:13
  #49
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Något OT, men jag tror snarare att hon begränsar antalet prinsar och prinsessor just för att rädda monarkin. Den moderna medborgaren har ingen lust att betala apanage till vuxna människor som både kan försörja sig själva - och ibland redan gör det, som modellprinsen. Ett smart drag för att undvika kritik för i alla fall den saken.
Jag har uppfattat henne som vänster, men jag är inte så insatt. Var det inte någon dansk kunglighet som böjde knä eller liknande för att stödja BLM?? Eller kommer jag ihåg fel?
Citera
2022-09-30, 08:31
  #50
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag har uppfattat henne som vänster, men jag är inte så insatt. Var det inte någon dansk kunglighet som böjde knä eller liknande för att stödja BLM?? Eller kommer jag ihåg fel?

Svårt att se en drottning knäböja för någon.
Citera
2022-09-30, 08:34
  #51
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Svårt att se en drottning knäböja för någon.
Det var nog inte drottningen och kungligheten (prinsen etc?) knäböjde inte inför någon annan person utan för att stödja BLM, eller genomförde någon annan stödåtgärd för organisationen.

Men jag är inte säker på att jag minns rätt.
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-09-30 kl. 08:38.
Citera
2022-10-01, 07:12
  #52
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Kan vara intressant att jämföra med mångkulturkungen i Sverige. Här en tråd om kungens multikultital 2011.

Obehagligt av en drottning att uttala sig så. Man känner hur nackhåren reser sig och stöveltrampen eka från 30-talet. Brrrr...
Vad snackar du för skit? Hon har ju rätt för faan!
Citera
2022-10-01, 11:57
  #53
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Vad snackar du för skit? Hon har ju rätt för faan!

Han var nog ironisk här. Men det är så vänstertokarna tänker. De ser väl nazister i varenda buske.
Citera
2022-10-02, 09:44
  #54
Medlem
Sladdarens avatar
Självklart är det så enligt Drottningen och det såg man tidigt men "vissa såg det inte komma" så vissa har väl låg form av IQ inom politiken där man absolut inte ska ha det
Citera
2022-10-02, 20:59
  #55
Avstängd
överött den arabiska. Läta Mokeeena betala. Har du prbolem med det dra åt hem genast. NU
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback