Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-23, 21:26
  #8881
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Precis. Det är farligt att offentliga sektorn är så toppstyrd. Läkarna hoppas att infon dom får stämmer. Dom gör ingen närmare efterforskning kan man lugnt säga 😂 Om man bara leker med tanken att WHO och myndigheterna skulle skicka ut ny info om corona och vaccinbiverkningar till läkarna på vårdcentralerna, där dom skriver att ni kan nu avbryta c19 provtagning och all vaccinering. Då snurrar läkarna ett par varv i stolen och sen kör dom på det nya istället. Läkarna följer bara direktiv från chefen. Lite som en tax som gör som husse vill.

Menar du att varje läkare ska basera sitt arbete på egna efterforskningar? Ska de sitta och läsa in sig på senaste forskningen i varje fält som berör deras verksamhet? Hur skulle tiden räcka till det?
2022-09-24, 00:15
  #8882
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Precis. Det är farligt att offentliga sektorn är så toppstyrd. Läkarna hoppas att infon dom får stämmer. Dom gör ingen närmare efterforskning kan man lugnt säga 😂 Om man bara leker med tanken att WHO och myndigheterna skulle skicka ut ny info om corona och vaccinbiverkningar till läkarna på vårdcentralerna, där dom skriver att ni kan nu avbryta c19 provtagning och all vaccinering. Då snurrar läkarna ett par varv i stolen och sen kör dom på det nya istället. Läkarna följer bara direktiv från chefen. Lite som en tax som gör som husse vill.

Ja, det ser inte bättre ut på de flesta håll. Gudskelov så finns det undantag.
2022-09-24, 10:28
  #8883
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Menar du att varje läkare ska basera sitt arbete på egna efterforskningar? Ska de sitta och läsa in sig på senaste forskningen i varje fält som berör deras verksamhet? Hur skulle tiden räcka till det?

Det är alltid viktigt att vi vågar skämta lite med läkarna när dom arbetar så hårt. Hela corona är ju en lycklig saga. En skräckpandemi från Kina överföll världen Jan 2020. Alla trodde jorden skulle gå under men icke.. Världens största läkemedelsföretag fixade ett vaccin som var megaeffektivt och inga som helst svåra bieffekter. Företagen tjänade ca 1000 miljarder kronor men dom räddade mänskligheten på köpet så att säga.

Trevlig lördag på dig 🙂 Så håller vi tummarna för att inga nya biverkningar kommer in och förstör festen.
2022-09-24, 12:12
  #8884
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Alla trodde jorden skulle gå under men icke..
Kan du länka till en källa som visar att ett betydande antal männioskor trodde att jorden skulle gå under!
2022-09-24, 13:30
  #8885
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Kan du länka till en källa som visar att ett betydande antal männioskor trodde att jorden skulle gå under!

Nej källor är inte min grej, jag är en person som kör på magkänsla Men vad tror du själv om biverkningar av dessa vaccin? Förhoppningsvis är det ju så bra som dina källor visar. I så fall är det ett jävla bra jobb vaccinföretagen gjort på kort tid.
2022-09-24, 20:35
  #8886
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Nej källor är inte min grej, jag är en person som kör på magkänsla Men vad tror du själv om biverkningar av dessa vaccin? Förhoppningsvis är det ju så bra som dina källor visar. I så fall är det ett jävla bra jobb vaccinföretagen gjort på kort tid.

Jag tror att det är som de omfattande kliniska prövningar som gjorts under monitorering och granskning från berörda myndigheter visar. De har förstås inte vart några mirakelkurer men tillräckligt effektiva för att med god marginal väga upp biverkningarna och risker, så som krävs enligt lag.
2022-09-24, 23:17
  #8887
Avstängd
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Jag tror att det är som de omfattande kliniska prövningar som gjorts under monitorering och granskning från berörda myndigheter visar. De har förstås inte vart några mirakelkurer men tillräckligt effektiva för att med god marginal väga upp biverkningarna och risker, så som krävs enligt lag.
Vad för källa syftar du till angående de kliniska prövningarna? samt har du en källa på att myndigheterna har granskat detta? Har du källa på att de är effektiva? Har du också en källa till att dessa injektioner är enligt internationell/ nationell lag? Enlig vetenskaplig praxis så borde du veta att här på forat slänger man inte ut en massa utan vederbörlig källa. ;D
__________________
Senast redigerad av KreugerGuld 2022-09-24 kl. 23:19.
2022-09-26, 16:41
  #8888
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Detta är helt obegripligt att du inte förstår detta. Jag har ju dragit det om och om igen så många gånger.

AIDS är ett begrepp som är klart definierat och enligt definitionen MÅSTE man ha HIV-virus i kroppen för att ha AIDS. Man har inte AIDS bara för att man har autoimmuna svar. Det finns massor av tillstånd där man får ett autoimmunt svar men man kan inte sägas ha AIDS för det eftersom personen inte bär på HIV-virus.

"Om vetenskap säger att nanopartiklar orsakar autoimmuna svar så uppstår ordet vaids när man använder nano i vacciner."
Uppstår = du och andra har hittat på detta ja. Det är precis vad jag har sagt tidigare. Några inom anti-vaccinrörelsen har hittat på detta, förmodligen för att det ska skrämma upp folk ordentligt. Men det är inget begrepp som finns inom medicinsk vetenskap.

Är vi överens om det jag skriver nu? Ja eller nej?

Ja visst blir folk så pass rädda att dom måste göra nånting för att få tyst på dom som säger sanningen som är så läskig.

Jag såg på dokumentär om nanopartiklar igår och den var inte lång men dom förklarade om biokorona och hur nanopartiklar skapar nya nanopatiklar genom att attrahera materia in i ytskiktet vilket gör att det blir fler nanopartiklar i formation brevid den första.

Biokorona verkar vara något som uppstår så länge en nanopartikel har nånting att suga in i biokoronan.. Dvs om nanopartikeln är i en kropp där blod och celler kan förvandlas till nya nanopartiklar så länge en artificiellt skapad nano finns där och kan skapa biokoronan som börjar skapa fler partiklar i samma storlek.

Självklart uppstår autoimmuna svar om en nanopartikel börjar förvandla kroppens insida till ett ytskikt fyllt med nanopartiklar som en gång var blod och celler men som nu har blivit en del av ett artificiellt ytskikt som inte slutar jobba med att omvandla kroppens insida.

Det finns nog inte ens användningsområden inom medicin för nanopartiklar pga biokoronan.

Det finns ingen väg runt biokoronan därför kan nano inte användas inom sjukvård.
2022-09-26, 20:30
  #8889
Avstängd
KungPungPats avatar
Om nån av er vill se dokumentären för att förstå lite mer om hur nano beter sig: https://topdocumentaryfilms.com/stra...d-nanoscience/

Finns inte en chans att nano skulle användas i vacciner om säkerhet var målet.
2022-09-26, 23:01
  #8890
Medlem
RobRoyss avatar
Kardiologen Aseem Malhotra från Storbritannien berättar om att vaccinationen omedelbart bör upphöra och att sjukvården styrs av intressen som inte är intresserade av vår hälsa. Läkaren använder ännu starkare vokabulär, vilket framgår av filmen. Snart släpps även en film där han är ett centralt vittne.
"We have a psychopathic entity influencing health policy"

https://t.me/lakaruppropetbmln/404
2022-09-27, 02:13
  #8891
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Kardiologen Aseem Malhotra från Storbritannien berättar om att vaccinationen omedelbart bör upphöra och att sjukvården styrs av intressen som inte är intresserade av vår hälsa. Läkaren använder ännu starkare vokabulär, vilket framgår av filmen. Snart släpps även en film där han är ett centralt vittne.
"We have a psychopathic entity influencing health policy"

https://t.me/lakaruppropetbmln/404

Jag skulle just skriva om det:

Citat:
Pro-Vaccine Cardiologist Now Calls for Immediate End to COVID Vaccines

In a peer-reviewed article published in the Journal of Insulin Resistance, Dr. Aseem Malhotra called for the immediate end of the COVID-19 vaccine rollout and the “pandemic of misinformation on COVID-19 mRNA vaccines.”

https://childrenshealthdefense.org/d...b-230b85c71cda
2022-09-27, 03:10
  #8892
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jag skulle just skriva om det:

Cool


"Safe and effective: A Second Opinion" - en kommande dokumentär där samme Dr. Aseem Malhotra medverkar, har premiär den 28:e sep.
Since April this year, we've been working on a film in collaboration with Mark Sharman called Safe and Effective: A Second Opinion.

The film shines a light on Covid-19 vaccine injuries and bereavements, but also to takes an encompassing look at the systemic failings that appear to have enabled them. We look at leading analysis of pharmaceutical trials, the role of the MHRA in regulating these products, the role of the SAGE behavioural scientists in influencing policy and the role of the media and Big Tech companies in supressing free and open debate on the subject.
https://rumble.com/v1lkzo5-safe-and-...news-uncu.html
__________________
Senast redigerad av RobRoys 2022-09-27 kl. 03:17.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback