Citat:
Ursprungligen postat av
TrueC
...Jag säger inte att jag vet vart vi ska gå eller hur, men kom fan inte och påstå att du gör det.
"Globaliserad värld". Ett svammel därför att det ändrar inte på någonting. Det jag räknat upp, det stämmer och trolldjävel kan du vara själv. Jag fastslår också att det är lätt att förstöra men svårt att bygga upp. Att förstöra Sverige såhär har varit populärt. Nära nog hela riksdagen har varit för räntesänkningarna och Corona-hanteringen. Folket har haft ett val och till ungefär 100% givit detta samlade gäng och vårt etablissemang sitt stöd.
Så sug och svälj. Ni har varit för det här. Men då ska ni inte klaga heller med hög inflation och brist på energi.
Vart vi ska gå? Vad sägs om att bekämpa inflationen och bygga energiproduktion. Men då krävs fortsatta räntehöjningar
som är kännbara och vindkraftens negativa sidor är inga nyheter längre. Man bygger industri istället för att riskera den med krigföring. Pengar kan frigöras. Migrationsverket och SIDA läggs ned och 100 miljarder frigörs om året. Någonting vet jag. Vet du ingenting? Nej. Du är bara svensken som följer.