2022-09-13, 20:41
Avslutad
Kan Kulusevski få starta nästa match nu? Bänka Son nån gång.
Citera
2022-09-13, 21:20
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Saknar du oss?

Ja faktiskt.
Citera
2022-09-13, 22:09
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Brighton har startat sin jakt på nästa tränare. Enligt The Guardian som är en av de mer seriösa blaskorna är Kjetil Knutsen favorit. Spännande om man söker sig till ännu en med Skandinavis bakgrund, tillochmed ursprung denna gång då. Kjetil är alltså BodöGlimts succetränare.

Även De Zerbi ( Italien) och Haise (succetränare i Lens) nämns.
Citera
2022-09-13, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vart fan har andra liverpool fans tagit vägen?

Våra PL-matcher är ju uppskjutna

Citat:
Ursprungligen postat av NSDAB
Kan Kulusevski få starta nästa match nu? Bänka Son nån gång.

Borde vara givet, dessutom torsk ikväll, så måste ske ändringar..

Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Brighton har startat sin jakt på nästa tränare. Enligt The Guardian som är en av de mer seriösa blaskorna är Kjetil Knutsen favorit. Spännande om man söker sig till ännu en med Skandinavis bakgrund, tillochmed ursprung denna gång då. Kjetil är alltså BodöGlimts succetränare.

Även De Zerbi ( Italien) och Haise (succetränare i Lens) nämns.

Intressant med Knutsen..
Citera
2022-09-14, 00:47
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Chelseas nya ägare vill alltså att PL ska efterlikna sporter i Nordamerika och införa en all-star match.🤮

Nu har jag inte sett det uttalandet i ett större sammanhang ,men finns det något sätt det kan låta som en bra ide?
Citera
2022-09-14, 09:00
Medlem
Citat:
Chelseas nya ägare vill alltså att PL ska efterlikna sporter i Nordamerika och införa en all-star match.🤮

Nu har jag inte sett det uttalandet i ett större sammanhang ,men finns det något sätt det kan låta som en bra ide?
“Ultimately I hope the Premier League takes a little bit of a lesson from American sports,” said Boehly. “And really starts to figure out, why don’t we do a tournament with the bottom four sports teams, why isn’t there an All-Star game?

“People are talking about more money for the pyramid, in the MLB All-Star game this year we made 200m dollars from a Monday and a Tuesday.

“So we’re thinking we could do a North versus South All-Star game for the Premier League, for whatever the pyramid needed quite easily.”
Citera
2022-09-14, 09:04
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Det blir bättre:

Citat:
“Ultimately I hope that the Premier League takes a little bit of a lesson from American sports and really starts to figure out why don’t we do a tournament with the bottom four teams, why isn’t there an All-Star game?” Boehly said, per ESPN.

“People are talking about more money for the pyramid. MLB did their All-Star Game in L.A. this year—we made $200 million from a Monday and a Tuesday. You could do a north vs. south all-star game for the Premier League to fund whatever the pyramid needed very easily.”

Angående Chelseas akademi:

Citat:
“We’ve got the best women’s team in the world, we’ve got one of the best academies in the world, our academy is Mo Salah, De Bruyne, Tammy Abraham, Reece James, Mason Mount, Chalobah.”

Det första uttalandet är totalt historielöst och respektlöst. Klassisk amerikansk elefant som brakar in i Europas glasbutik och tror att han vet bättre. Amerikansk sportkultur är helt värdelös i jämförelse med europeisk, de har försökt apa efter men totalt fallerat. Deras sportkultur handlar om att maximera spelavbrotten för att få folk att käka pizza och hinka öl. Men Premier League kan lära något? Håll käften, gubbe.

(ja, tanken är väl inte osympatisk, men sättet han lyfter frågan på är extremt arrogant)

Det andra: Salah och KdB spelade aldrig i Chelseas akademi, plus är det verkligen spelare du vill nämna som positiva exempel som varit i Chelsea? De släppte två spelare som gick vidare att bli dominanta världsstjärnor, det är pinsamt för Chelsea.

Det är som om Ted Lasso blivit ägare för Chelsea.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2022-09-14 kl. 09:07.
Citera
2022-09-14, 11:19
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
“Ultimately I hope the Premier League takes a little bit of a lesson from American sports,” said Boehly. “And really starts to figure out, why don’t we do a tournament with the bottom four sports teams, why isn’t there an All-Star game?

“People are talking about more money for the pyramid, in the MLB All-Star game this year we made 200m dollars from a Monday and a Tuesday.

“So we’re thinking we could do a North versus South All-Star game for the Premier League, for whatever the pyramid needed quite easily.”

All-Star game i PL hade inte varit helt fel hade man ersatt Community Shield med All Star tror jag det hade funkat ganska bra minus North vs South grejen dock. Tänk dig Norra Englands elva för den matchen, det hade blivit en kombinerad elva av spelare i Liverpool och City.

Problemet är att förslaget kommer från Boehly som är jänkare vilket skulle få vissa att tro att PL ska införa ett amerikanskt All Star eller nåt i den stilen.

Att jämföra detta förslaget med ESL är dock verklighetsfrånvänt då Boehly har slagit fast att han är negativt inställt till den sörjan.
Citera
2022-09-14, 11:19
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Det blir bättre:

Angående Chelseas akademi:

Det första uttalandet är totalt historielöst och respektlöst. Klassisk amerikansk elefant som brakar in i Europas glasbutik och tror att han vet bättre. Amerikansk sportkultur är helt värdelös i jämförelse med europeisk, de har försökt apa efter men totalt fallerat. Deras sportkultur handlar om att maximera spelavbrotten för att få folk att käka pizza och hinka öl. Men Premier League kan lära något? Håll käften, gubbe.

(ja, tanken är väl inte osympatisk, men sättet han lyfter frågan på är extremt arrogant)

Det andra: Salah och KdB spelade aldrig i Chelseas akademi, plus är det verkligen spelare du vill nämna som positiva exempel som varit i Chelsea? De släppte två spelare som gick vidare att bli dominanta världsstjärnor, det är pinsamt för Chelsea.

Det är som om Ted Lasso blivit ägare för Chelsea.

Jävla stolle. Nästan så att jag föredrar "vår" Silent Stan som åtminstone håller käften, även om han bryr sig lite väl lite (har dock blivit bättre).

Lycka till att få spelare att vilja spela nån jävla jippomatch.
Citera
2022-09-14, 11:27
Medlem
Beaver14s avatar
Som väntat flyttas Arsenal-ManC från 19 oktober till ett senare tillfälle. Det var enda möjliga tidpunkten att klämma in EL-matchen mot PSV som skulle ha spelats imorgon så den får företräde.
Citera
2022-09-14, 12:39
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Jag är ett inbiten NHL-fan. Det är bara två dagar nästa år som jag fullständigt kommer att ignorera ligan: NHL Star weekend 3-4 februari. Något som star struck jänkare verkar gilla men ett helt meningslöst jippo enligt mig.
Hoppas det inte finns en chans i helvetet att han lyckas få någon engelsman att haka på den här idén.
Citera
2022-09-14, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
All-Star game i PL hade inte varit helt fel hade man ersatt Community Shield med All Star tror jag det hade funkat ganska bra minus North vs South grejen dock. Tänk dig Norra Englands elva för den matchen, det hade blivit en kombinerad elva av spelare i Liverpool och City.

Problemet är att förslaget kommer från Boehly som är jänkare vilket skulle få vissa att tro att PL ska införa ett amerikanskt All Star eller nåt i den stilen.

Att jämföra detta förslaget med ESL är dock verklighetsfrånvänt då Boehly har slagit fast att han är negativt inställt till den sörjan.
Vissa sporter behöver inte ha ett All Star-event. Sedan är jag inte helt hundra på att det skulle varit kombinerad elva av enbart de lagen för det beror ju helt och hållet på hur man gör urvalet. Jag tror dock tvärtom som dig och ser bara att det hade blivit en fars av hela spektaklet.

Vet inte var du fick texten om att jämföra det med ESL dock?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in