Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Någon blev triggad. Kul!
Jag och andra vet att du skriver med ”glimten” i ögat för att provocera och sedan säga ”men det var ju med glimten i ögat!”
Vart fan har andra liverpool fans tagit vägen?
Då är du på fel spår om du antar det…. Helt fel iakttagande!
I den här tråden verkar det numera uteslutet att få skriva ironi, driv, glimten i ögat, gissningar, tyckningar som inte passar vissa här inne etc etc etc utan att det blir påhopp av olika slag, dumförklaringar, idiotförklarningar etc etc
Denna tråd är till för ALLA och inte bara några utvalda som tillåter alla som tycker/skriver så att de passar in i deras mall.
Om någon känner att de behöver ta åt sig får de väl göra det men ingen kommer nämnas!
Tycker man att någon skriver knas/galet/fel får man fundera hur man bemöter och om man ska bemöta eller låta det passera. Rätt mycket pajkastning just nu, det var bra ett precis men någon tyckte sig stå över någon annan sen började tråden spåra ur ännu en gång.
Det går tydligen bra att skriva vissa saker utan påhopp om nån/några skriver exakt samma saker får de påhopp.
Ett ex: jag skrev om Salah’s usla form -påhopp, en annan som håller på annat lag skrev samma innebörd - inget påhopp..
Vi inkl mig behöver få till oss att tråden behöver en positiv anda men givetvis får man ge gliringar och ha högt i tak osv
Det är mina tankar om tråden. Håller du inte med skippa då kommentera detta i negativ form. Utan skriv nåt glatt eller annat kul som andra mer glädje av.
Skrivet i förhoppning att tråden åter får bli vad den är ämnad för.