2022-09-13, 14:16
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Japp, blir så eftersom det är landslagsuppehåll 😬
Spelarna är värda välbehövlig vila, jobbigt nog med en match i veckan med usel form 😱🤪

Brighton - Crystal Palace är inställd pga järnvägsrelaterat

Hur är Liverpool värde välbehövlig vila? Dom har ju sugit under hösten, då förtjänar man knappast något. Eller?
Citera
2022-09-13, 15:28
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hur är Liverpool värde välbehövlig vila? Dom har ju sugit under hösten, då förtjänar man knappast något. Eller?
Hört talas om vila sig i form? 🤣

Du är väl medveten om att det är skrivet med gliring i ögat… Vi går betala högt pris oavsett då matcherna ska in i vår när allt ska avgöras.
Ps slog er efter en riktig fin insats så dålig är inte hösten 😉
Citera
2022-09-13, 15:31
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Hört talas om vila sig i form? 🤣

Du är väl medveten om att det är skrivet med gliring i ögat… Vi går betala högt pris oavsett då matcherna ska in i vår när allt ska avgöras.
Ps slog er efter en riktig fin insats så dålig är inte hösten 😉

Känns som du ''alltid'' försöker skriva med glimten i ögat.

Ja grattis till världens fetaste vinst, vilken otroligt svår cup var det nu igen?
Citera
2022-09-13, 15:40
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Känns som du ''alltid'' försöker skriva med glimten i ögat.

Ja grattis till världens fetaste vinst, vilken otroligt svår cup var det nu igen?
Om det nu känns så borde du ha läst igenom inlägget, la ju till 2 smajlisar för att förstärka ”ironin, driv”

Men ska skriva ironi under varje sådant inlägg ett tag framöver. Svårt att förmedla exakt känsla i kort textform.

Eftersom Liverpool är så usla så är det bättre de bara tränar ett tag och eftersom England tycker vi ska avstå matcher så är så klart det är välkommet i det prekära läget även om det gått lika bra att spela av matcherna i en usel form.
Om det ska gnällas om att Liverpool slipper spela får du ta det med Kungen av England 😬

Ja Pep tyckte den var viktig 👍🏻 ha lite svårt när folk hackar på oss men ändå inte slagit oss ett tag.
Upplever det som ett hackande.
Senast redigerad av Drickback 2022-09-13 kl. 15:43.
Citera
2022-09-13, 15:52
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Om det nu känns så borde du ha läst igenom inlägget, la ju till 2 smajlisar för att förstärka ”ironin, driv”

Men ska skriva ironi under varje sådant inlägg ett tag framöver. Svårt att förmedla exakt känsla i kort textform.

Eftersom Liverpool är så usla så är det bättre de bara tränar ett tag och eftersom England tycker vi ska avstå matcher så är så klart det är välkommet i det prekära läget även om det gått lika bra att spela av matcherna i en usel form.
Om det ska gnällas om att Liverpool slipper spela får du ta det med Kungen av England 😬

Ja Pep tyckte den var viktig 👍🏻 ha lite svårt när folk hackar på oss men ändå inte slagit oss ett tag.
Upplever det som ett hackande.

Någon blev triggad. Kul!

Jag och andra vet att du skriver med ”glimten” i ögat för att provocera och sedan säga ”men det var ju med glimten i ögat!”

Vart fan har andra liverpool fans tagit vägen?
Citera
2022-09-13, 16:08
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Någon blev triggad. Kul!

Jag och andra vet att du skriver med ”glimten” i ögat för att provocera och sedan säga ”men det var ju med glimten i ögat!”

Då är du på fel spår om du antar det…. Helt fel iakttagande!

I den här tråden verkar det numera uteslutet att få skriva ironi, driv, glimten i ögat, gissningar, tyckningar som inte passar vissa här inne etc etc etc utan att det blir påhopp av olika slag, dumförklaringar, idiotförklarningar etc etc

Denna tråd är till för ALLA och inte bara några utvalda som tillåter alla som tycker/skriver så att de passar in i deras mall.
Om någon känner att de behöver ta åt sig får de väl göra det men ingen kommer nämnas!

Tycker man att någon skriver knas/galet/fel får man fundera hur man bemöter och om man ska bemöta eller låta det passera. Rätt mycket pajkastning just nu, det var bra ett precis men någon tyckte sig stå över någon annan sen började tråden spåra ur ännu en gång.

Det går tydligen bra att skriva vissa saker utan påhopp om nån/några skriver exakt samma saker får de påhopp.
Ett ex: jag skrev om Salah’s usla form -påhopp, en annan som håller på annat lag skrev samma innebörd - inget påhopp..

Vi inkl mig behöver få till oss att tråden behöver en positiv anda men givetvis får man ge gliringar och ha högt i tak osv

Det är mina tankar om tråden. Håller du inte med skippa då kommentera detta i negativ form. Utan skriv nåt glatt eller annat kul som andra mer glädje av.
Skrivet i förhoppning att tråden åter får bli vad den är ämnad för.
Senast redigerad av Drickback 2022-09-13 kl. 16:13.
Citera
2022-09-13, 16:16
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Då är du på fel spår om du antar det…. Helt fel iakttagande!

I den här tråden verkar det numera uteslutet att få skriva ironi, driv, glimten i ögat, gissningar, tyckningar som inte passar vissa här inne etc etc etc utan att det blir påhopp av olika slag, dumförklaringar, idiotförklarningar etc etc

Denna tråd är till för ALLA och inte bara några utvalda som tillåter alla som tycker/skriver så att de passar in i deras mall.
Om någon känner att de behöver ta åt sig får de väl göra det men ingen kommer nämnas!

Tycker man att någon skriver knas/galet/fel får man fundera hur man bemöter och om man ska bemöta eller låta det passera. Rätt mycket pajkastning just nu, det var bra ett precis men någon tyckte sig stå över någon annan sen började tråden spåra ur ännu en gång.

Det går tydligen bra att skriva vissa saker utan påhopp om nån/några skriver exakt samma saker får de påhopp.
Ett ex: jag skrev om Salah usla form -påhopp, en annan som håller på annat lag skrev samma innebörd - inget påhopp..

Vi inkl mig behöver få till oss att tråden behöver en positiv anda men givetvis får man ge gliringar och ha högt i tak osv

Det är mina tankar om tråden. Håller du inte med skippa då kommentera detta i negativ form. Utan skriv nåt glatt eller annat kul som andra mer glädje av.

Har inget i mot ironi, driv, ''glimten'', men du använder det allt för ofta att det blir svår att veta om du är seriös eller bara försöker starta saker.

Det blir inte lätt heller när du skriver något bra (för det gör du) och sedan avslutar med två tre smilyes, så det blir typ ''aha var han seriös eller inte?''
Citera
2022-09-13, 16:24
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Har inget i mot ironi, driv, ''glimten'', men du använder det allt för ofta att det blir svår att veta om du är seriös eller bara försöker starta saker.

Det blir inte lätt heller när du skriver något bra (för det gör du) och sedan avslutar med två tre smilyes, så det blir typ ''aha var han seriös eller inte?''
Då är vi 2 som gör likadant 🤣🤣
För det mesta är det skrivet i ”skämtanda” men förstår hur du ser på det då sarkasm inte alltid är tydligt i skrift. Jag behöver förbättra det 👍🏻

Tyvärr måste jag fundera på vad jag skriver eller tycker när texten skrivs så övriga slipper läsa pajkastningar i efterföljande inlägg. Lite tröttsamt.
Citera
2022-09-13, 16:31
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Då är vi 2 som gör likadant 🤣🤣
För det mesta är det skrivet i ”skämtanda” men förstår hur du ser på det då sarkasm inte alltid är tydligt i skrift. Jag behöver förbättra det 👍🏻

Tyvärr måste jag fundera på vad jag skriver eller tycker när texten skrivs så övriga slipper läsa pajkastningar i efterföljande inlägg. Lite tröttsamt.

<3
Citera
2022-09-13, 16:32
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
<3
Citera
2022-09-13, 19:22
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Räcker det inte med att en av oss är här inne dagligen och spammar sönder tråden ?
Citera
2022-09-13, 19:47
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Det är visserligen CL men, men. Bryr mig inte ett skvatt om vare sig laguttagning och hur bra vi spelar (även om det vore trevligt med positiva tendenser åtminstone). Just nu spelar bara resultatet roll.
Om drottningen kan man tycka vad man vill, men jag villi inte höra något buande från Liverpoolfansen under den tysta minuten. Bland annat Jurgen Klopp, Kenny Daglish och the Hillsborough Survivors Support Alliance har alla gått ut och bett fansen att visa respekt.

Citat:
Saknar du oss? Antingen spammar vi tråden (nej tror inte att det var du som sa det) eller så är vi för tysta. Svårt det där. Eller vänta nu, det var skrivet med glimten i ögat va? Borde kanske läsa igenom de senaste inläggen för att få bättre koll på läget. Nåväl, lookalike är väl tillgänglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in