2022-09-13, 15:03
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag tror att Fallenkvist skulle bli en utmärkt chef över SVT/SR.
Det skulle onekligen vara en seger över judemedia.
Citera
2022-09-13, 15:05
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Haha! Vad trög du är. Det är en uppenbar ordvits.
Tror jag nämnde det i första stycket men du kanske inte kan läsa och förstå vad du läser.
Citera
2022-09-13, 15:05
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Varför tror du inte det?
Vad gör att du tvivlar? Skulle du säga att Mattias Karlsson är nazist så skulle jag säga att det existerar inget hat i hans själ för olika människor på precis samma sätt som Åkesson.

Ekeroth och Fallenkvist är två som jag skulle kunna placera framför med att verkligen avsky/hata människor ifrån Mellanöstern och Afrika.

Ekeroth skulle kunna till och med bränna folk i flock med tanke på vad han delar för inlägg på sin sociala media. Jag blir liksom mörkrädd när jag ser det

Hennes värderingar är allt annat än normala likaså Ekeroth
Jag vet nästan ingenting om henne. Tänker bara att hon kanske inte hade fått jobba på Riks om hon var uttalad nazist. Motbjudande verkar hon vara i alla fall.
Citera
2022-09-13, 15:07
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ekeroth kan bli Sverige nästa justitieminister. Dags att börja visa honom lite aktning och respekt.

Då säger jag bara till Sveriges kvinnor att ta skydd. Det här är det jag menar. Det var lögner om att han var utesluten. Han var aldrig det.

Han är den enda som får bete sig hur han vill.
Lite som en sekt. Till och med flera män som röstar på SD anser honom obehaglig
Citera
2022-09-13, 15:07
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Tror jag nämnde det i första stycket men du kanske inte kan läsa och förstå vad du läser.
"Ja det var ett skämt och man kan tolka det utöver behag. När man är lite dragen kan orden falla i omvänd ordning, tydligen något du aldrig upplevt."

Du menar att orden föll i omvänd ordning och att skämtet skulle vara "segerhelg"?
Citera
2022-09-13, 15:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Hur definierar du rasism och vad personifierar någon som inte är rasist. Kan man vara för en strikt och stram migrationspolitik utan att vara rasist?

Om det gäller politik så är ett parti som är grundat av en SS-soldat och som i grunden vill utesluta människor från sitt land pga fel ras och hudfärg.
Citera
2022-09-13, 15:10
Medlem
Som vanligt slinter tungan ut genom megafonen istället för att hålla det diskret. Fascinerande hur många idioter som dras till detta parti. Jag själv har sett heilande SD väljare på busshållplatser och liknande. Men efter 20 år fyllda har dom flesta vett att hålla det inom bekantskapskretsen.
Citera
2022-09-13, 15:11
Medlem
blamages avatar
Citat:
"Ja det var ett skämt och man kan tolka det utöver behag. När man är lite dragen kan orden falla i omvänd ordning, tydligen något du aldrig upplevt."

Du menar att orden föll i omvänd ordning och att skämtet skulle vara "segerhelg"?
En punkt avslutar en mening. Hur du analyserar text och uttalanden tänker jag inte ens försöka förstå.
Citera
2022-09-13, 15:13
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
En punkt avslutar en mening. Hur du analyserar text och uttalanden tänker jag inte ens försöka förstå.
Du skriver både att hon skämtade och att hon kastade om orden. Att du skriver det i två meningar förändrar inte saken.
Citera
2022-09-13, 15:15
Medlem
blamages avatar
Citat:
Du skriver både att hon skämtade och att hon kastade om orden. Att du skriver det i två meningar förändrar inte saken.
Det ena utesluter inte det andra men det har du stora problem med att begripa.
Citera
2022-09-13, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Då säger jag bara till Sveriges kvinnor att ta skydd. Det här är det jag menar. Det var lögner om att han var utesluten. Han var aldrig det.

Han är den enda som får bete sig hur han vill.
Lite som en sekt. Till och med flera män som röstar på SD anser honom obehaglig

Varför får han bete sig som han vill? Finns det hållhakar?
Citera
2022-09-13, 15:17
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Det ena utesluter inte det andra men det har du stora problem med att begripa.
Jo, det gör det när saken handlar om huruvida "Helg seger" var en ordvits av "Hell seger" eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in