2022-09-13, 11:53
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordHeskey
Då kan vi slå fast att Rebecka Fallenkvist är en nasse.

Tror du på fullaste allvar att du kan få någon normalt funtad person att inte se denna dog-whistle för vad den var? Den är så uppenbar att jag knappt ens kan kalla det en dog-whistle.
Ja, det var antagligen en hemlig signal till alla nazister i Sverige, samtidigt som de trodde att de kunde komma undan med "helg seger"
Citera
2022-09-13, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Ja
Hon kallade individen för babbe/apa som SD ändå kommer skicka hem när tiden är inne. När en utländsk tjej frågade varför hon som är ifrån Rumänien skriver så men slicka min röv för ni ska veta att jag är sarkastisk

Eh?
Bad personen att ta en printscreen och dela den med media när SD får många röster för att påpeka vad folk röstat på

Jag tror dig då jag har sett hur hon beter sig på sociala medier men hade varit intressant att få tag på just den print screenen för jag hittar den ej på hennes profil.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Snälla, Christine Axelsson hade en felsägning när hon diskuterade en nedstängd badplats i Malmö och att Malmö i egenskap av att vara den tredje största staden i landet bör ha en simanläggning.

Rebecka erkände redan för Expressen att hon sa som hon gjorde för att skämta, kul att dra nazistskämt.

Fatta idiotin hos dig när du jämför en felsägning när en politiker diskuterar nedläggningen av en simanläggningen kontra en politiker som medvetet på fyllan under en valvaka drar ett nazistskämt.
Usch vilken äcklig nazist du är som försvarar Christine Axelsson som öppet deklarerat att hon är nazist!! Alla som varit i kontakt med S är således nazister.
Att skämta på fyllan och att nyktert öppet visa sin koppling till nazismen är två skilda saker. Kryp tillbaka under stenen du kom ifrån, din äckliga nazist.
Citera
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag har inget behov att följa henne. Jag har behov av att folk som påstår saker faktiskt backar upp dem.

Hittills tyder tyvärr allting på att du faktiskt hittar på de här sakerna. Skamligt.

Fast om vi har 100 personer där som såg detta så är det knappast så att någon av oss behöver bevisa det för dig när du tar ett klick på hennes konto på instagram och följer henne så att du kan vara rättvis i din bedömning och inte hela tiden tro att folk hittar på såsom ni trodde om Ekeroth.

Det börjar bli pinsamt
Citera
2022-09-13, 11:55
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Jag tror dig då jag har sett hur hon beter sig på sociala medier men hade varit intressant att få tag på just den print screenen för jag hittar den ej på hennes profil.

Ska leta killen som har den.
Kan dela den via PM om jag får tag på den. Jag vet att han tog printscreen för alla bad honom göra det
Citera
2022-09-13, 11:55
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Dom sa det på TV4 också. Hon har tydligen bett om ursäkt och sagt det var opassande. Heil seger var något som används tidigar av SD och ska härstamma från namnet Sieg heil.
Jag håller med om att det var ett opassande skämt. Vad jag däremot inte håller med om är att en person som drar detta skämt är en nazist.
Citera
2022-09-13, 11:58
Medlem
L-Y-Fs avatar
Först sa hon bara helg seger och nu när hon ber om ursäkt för det så är det inte så farligt. Hon hade ju inte sagt ngt opassande? Massa simps i denna tråd.
Citera
2022-09-13, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Usch vilken äcklig nazist du är som försvarar Christine Axelsson som öppet deklarerat att hon är nazist!! Alla som varit i kontakt med S är således nazister.
Att skämta på fyllan och att nyktert öppet visa sin koppling till nazismen är två skilda saker. Kryp tillbaka under stenen du kom ifrån, din äckliga nazist.

Suck, vad töntig du är.
Ena personen pratar om en badanläggning som har stängts och förväxlar ord, den andra personen drar medvetet ett nazistskämt vilket hon erkänner till i efterhand med.
Citera
2022-09-13, 11:59
Avslutad
Citat:
Har pratat med Ilan om det men han menar att det är en medlem och inte en partiledare/kandidat som speglar partiet som han kan utesluta

Ilan är mer en sån som fokuserar på sina hjärtfrågor/sakfrågor. Han har inte tid med att diskutera människor vilket är anledningen till att han inte ens försvarar sig när många säger att partiet är emot homosexuella. Han har inte ens gått ut med att han själv är homosexuell.

Han gör allt för att vinna med sina sakfrågor/politik och fokuserar inte på individer

Bard kandiderade till riksdagen för MED, plats 19. Ilan Sades bortförklaringar och underlåtenhet håller inte. Är så innerligt trött på politiker som blandar bort korten och vägrar ta ansvar. Ska en företrädare för MED hylla barntrafficking? Hör du inte hur galet det är?

Ska Rebecka Fallenkvist företräda SD? Nej, nej, och nej.

E. Ser ingen annan förklaring till ovanstående dysfunktioner än vänskapslojaliteter.
Senast redigerad av skoputs 2022-09-13 kl. 12:02.
Citera
2022-09-13, 12:00
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Lägg ner. Hon till ich med höjde handen och var beredd på en Hitler hälsning smutsigt som hon sa helg seger.

Även kontexten var inte att det ska bli en seger i helgen.

När ska SD antingen erkänna att Nazister finns i partiet eller stolt säga de är Nazister
Ingen har någonsin förnekat att det har funnits nazister inom SD. Jag har inte sett klippet där hon säger det, och om hon var på väg att höja handen är det givetvis tydligt att det var menat som "sieg heil". Men som jag tidigare har skrivit, denna typ av skämt är hyfsat vanliga bland berusade människor. Jag har sett det hur många gånger som helst. Att göra hitler-hälsningen är något som ses som väldigt kontroversiellt, och det är därför folk gillar att göra det, framförallt på fyllan.
Citera
2022-09-13, 12:00
Medlem
Citat:
Suck, vad töntig du är.
Ena personen pratar om en badanläggning som har stängts och förväxlar ord, den andra personen drar medvetet ett nazistskämt vilket hon erkänner till i efterhand med.
Exakt, inser du nu hur löjlig hela "affären" är?
Citera
2022-09-13, 12:01
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Fast om vi har 100 personer där som såg detta så är det knappast så att någon av oss behöver bevisa det för dig

Jo. Och desto lättare skulle det vara. Du menar alltså att inte en enda av dessa 100 personer sparat en skärmdump och delat med sig till media, nu när drevet går? Give me a fucking break.

Du sitter bara och hittar på saker allt eftersom det passar dig. Ett tips i all välmening: Om du önskar övertyga andra om dina synsätt så bör du i framtiden överväga att sluta ljuga och presentera faktiskt argumentation. Du är inte smart nog att köra med nuvarande spår utan att bli ertappad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in